IKM uke 9

9 DPO. Har følt meg utrolig sliten de to siste dagene, med mye murringer, ingen matlyst og ømme bryster. Men det kan jo være PMS. Føler at jeg kanskje ser noe på testen jeg tok nå, men det er så svakt at jeg sikkert bare innbiller meg det. Tror jeg har sett for mange videoer på YouTube hvor damene sier de ser en strek, og jeg ikke ser noe :wacky:

Gratulerer til alle med positive tester :Heartred
Krysser fingrene for dere som enda har noen dager til IKM :Heartred
Masse babystøv til dere som går inn i ny PP :Heartred

Her har TR kommet, går inn i PP.. snart 30 tror jeg :)

Det er veldig fint om dere sier «jeg kan settes på gravid / TR», så slipper jeg å gjette på om dere vil plasseres med en gang eller vente :)
Skikkelig urettferdig!! Skulle vært din tur nå :Heartred Slenger over masse masse babystøv :love017

Då kan eg settast på TR ❤ har veldig fred over at det ikkje klaffa, føles rett på ein måte. Etter eit år med graviditetar, corona stengt og masse mat og knask trenge kroppen litt pri og ;)
Så nå senke me skuldrene i forhold til prøving framover, det som skjer det skjer, men me komme ikkje aktivt til å prøve å treffe EL og teste og slikt.. men fra ein 28 dagars syklus til ein 35 dagars syklus nå så komme eg til å fortsette å tempe og kartlegge :)

Komme nok likavell til å henge innpå her i ny og ne, veldig kjekt å få ta del i andre sine prøvetider og utfordringer ❤ heier sånn på dokk alle sammen :) lykke til videre, så sjåast me plutselig enten her eller der igjen :)

Streken fra i går forsvant:sorry:

Vedlegg

• IMG_20210304_062418.jpg
    IMG_20210304_062418.jpg
    10,3 KB · Visninger: 98
Jeg kan settes på TR.
Dette var den eneste prøveperiode vi skulle prøve. Da var det ikke meningen med en egen nr.3 for oss.

Da er det tilbake på pilla, gjøre ferdig skolen, gifte oss og ta pridekurs i fosterhjemstjenesten og tilby vårt ekstra hjerterom for en liten som trenger det ♥️

Masse lykke til dere alle flotte damer, både med nye prøveperioder og små spirer. Måtte det gå hele veien for dere alle :)

Nå er nok håpet ute for denne runden. Fortsatt blenda test, og det kom plutselig en god del rødt blod når jeg var på do istad. Ser ut som TR har kommet tidlig :( bare 10 dpo.

Jeg kan settes på TR.
Dette var den eneste prøveperiode vi skulle prøve. Da var det ikke meningen med en egen nr.3 for oss.

Da er det tilbake på pilla, gjøre ferdig skolen, gifte oss og ta pridekurs i fosterhjemstjenesten og tilby vårt ekstra hjerterom for en liten som trenger det ♥️

Masse lykke til dere alle flotte damer, både med nye prøveperioder og små spirer. Måtte det gå hele veien for dere alle :)

lykke til med alt! Så herlig at dere vil stille opp for fosterbarn, det betyr så mye.

Nå er nok håpet ute for denne runden. Fortsatt blenda test, og det kom plutselig en god del rødt blod når jeg var på do istad. Ser ut som TR har kommet tidlig :( bare 10 dpo.

føler med deg. Blenda test her også. 10dpo er jo tidlig da, kan være festeblødning?

13dpo, blenda test. Trodde tr skulle komme igår på grunn av tempen gikk ned, har ikke kommet og tempen gikk opp igjen i dag. Så fikk litt forhåpninger når jeg skulle teste, men helt hvit og den burde slått ut nå. Så nå venter jeg bare på Tr. Skuffet, får følelsen av at dette ikke kommer til å gå i det hele tatt.

:Heartred
Jeg kan settes på TR.

Så trist at det ikke klaffet :( vi skal prøve nå i mars før vi mest sannsynlig tar en pause fram til høsten, for vi skal også gifte oss. I august, så om det ikke klaffer i mars så blir det full fokus på bryllupet og vi venter da ikke med å utsette bryllupet :) masse lykke til med bryllup og alt:Heartred

Last edited:
Helt sant, vi har noen PP’er begge to :)
Kjempefine tester! :Heartred Masse lykke til til dere, håper du får et fint svangerskap og en nydelig skatt til termin :Heartred
Tusen takk for så gode ord:Heartred Håper virkelig det blir deres tur snart!

Da blir det nok pp10 på oss. Har aldri hatt så rar temp som denne syklusen. Har hatt mye symptomer som begynner å avta, og tempen er nesten så lav som den er ved mens. Samt blenda tester:stop: har aldri vært borti lignende, og håper ikke det er tegn på akutt progresteronmangel..

244A4BF6-1A30-4561-809F-EDEBA26BCAA1.jpeg

C0C3651A-7E47-4B5B-AEA6-C6BF4C05889A.jpeg

Jeg kan settes på TR. Den ble heldigvis bare to dager forsinket etter en kjemisk denne pp..

føler med deg. Blenda test her også. 10dpo er jo tidlig da, kan være festeblødning?
Kanskje, men det var ganske kraftig og rødt, ikke lett og brun/rosa som jeg har hørt at festeblødning skal være. Får se utover dagen om det kommer mer eller gir seg.

Jeg kan settes på TR.

For en fin ting å gjøre :Heartbigred

Det går veien så langt:Heartred 4+0 i dag, og sier meg ferdig med testing:joyful: Ja, vi har vært i flere tror jeg! Blir noen når man holder på over lengre tid:shy:
Gratulerer. Så kjekt at det gikk for dere denne gangen <3

Back
Topp