IKM uke 9

Vet ikke om man kan kalle dette skygge engang, men definitivt det meste som har skjedd denne syklusen :p Har egentlig ikke peiling på Når EL var, eller når IKM er forventet, men har tatt utgangspunkt i det jeg følte var en goood dæsj (sorry) el-slim 21.02, hadde MA 21.01, så vi får jo bare se hva som skjer :hilarious:

ser noe der!
 
Hei igjen.
13 dpo. Har blødd lyserødt siden mandag. Kom en dråpe blod. Tirsdag spottet jeg brunt. De neste dagene har jeg spottet rosa og blødd lyserødt. Jeg har måttet bruke tampong.
Det stikker og strekker. Puppene er begynt å bli ømme i dag. Jeg er helt kritisk trøtt, lillemagen er som en ball og jeg flyr på toalettet. Det murrer i lillemagen og det gjør vondt i hofter og korsrygg. svimmel..
Jeg tok en cb digital på ettermiddagsurin for en drøy time siden, men fikk «ikke gravid». Teit at jeg ikke klarte å vente til i morgen tidlig. Nå har jeg ingen fler tester :shy:

Jeg er ikke ute etter om noen tror jeg er gravid eller noe. Symptomene er ikke innbilske. Jeg hadde godtatt at pp var over da blødningen kom som mest på onsdag.
Men kanskje noen har lik erfaring av noe slag? Kan man bli såpass hormonelt ute av balanse ed en mens? Den mensen jeg hadde nå er ikke likt slik jeg pleier å ha. Pleier å være mer gugge.. Nå tror jeg at jeg slutter å blø. Kommet mindre i dag.
 
Altsååå, vi er hos svigerforeldrene mine denne helgen, og alt jeg vil er å stikke ut i morgen å kjøpe test :banghead: Er så unødvendig, og situasjonen forandrer seg jo uansett ikke ilp noen dager. Men har liksom hatt de forbanna ømme puppene og et hvert symptom frem til to dager siden, da sluttet de å være ømme, men nå starter de igjen så smått? :dead: Vet ikke hvor jeg vil med posten, bare vilt lei av den uvisstheten :bag:
 

Hmmmm... FF bekreftet jo EL torsdag for 2 uker siden (18/2), men mensen er ikke dukket opp. Kom bare litt blod på papiret idag tidlig, ingenting mer. Negativ test, veldig forvirret, mensen er alltid (!) maks 14 dager etter EL. Den kommer sikkert i natt ;)

A85E0C64-C05A-4601-8C5F-1E5B81E16E42.jpeg
 
Hei igjen.
13 dpo. Har blødd lyserødt siden mandag. Kom en dråpe blod. Tirsdag spottet jeg brunt. De neste dagene har jeg spottet rosa og blødd lyserødt. Jeg har måttet bruke tampong.
Det stikker og strekker. Puppene er begynt å bli ømme i dag. Jeg er helt kritisk trøtt, lillemagen er som en ball og jeg flyr på toalettet. Det murrer i lillemagen og det gjør vondt i hofter og korsrygg. svimmel..
Jeg tok en cb digital på ettermiddagsurin for en drøy time siden, men fikk «ikke gravid». Teit at jeg ikke klarte å vente til i morgen tidlig. Nå har jeg ingen fler tester :shy:

Jeg er ikke ute etter om noen tror jeg er gravid eller noe. Symptomene er ikke innbilske. Jeg hadde godtatt at pp var over da blødningen kom som mest på onsdag.
Men kanskje noen har lik erfaring av noe slag? Kan man bli såpass hormonelt ute av balanse ed en mens? Den mensen jeg hadde nå er ikke likt slik jeg pleier å ha. Pleier å være mer gugge.. Nå tror jeg at jeg slutter å blø. Kommet mindre i dag.

Eg trur det skjer noko med kroppen når sinnet forbereder seg på graviditet! Plutselig snus alt på hodet og ein kan være BOMBE sikker på at ein er gravid for det er så mange symptomer, men så neida, blenda tester. Så kommer mensen da, SUPER rar, blir jo til at ein tester både under og etter fordi det ikkje er som det pleier. Veldig frustrerende og sikkert mange som har opplevd det samme, men likevell ikkje gravid:yuck: nokre få opplever å få positive tester som ender i kjemisk ganske ofte dessverre, men då får ein iallefall ein avklaring på koffer alt var så rart..
Håper du får ein avklaring du også ❤
 
Kan settes på TR:) nå kommer vi til å vente et par mnd:D
 
Tanta kom som et helvete i natt... :(
 
Hei igjen.
13 dpo. Har blødd lyserødt siden mandag. Kom en dråpe blod. Tirsdag spottet jeg brunt. De neste dagene har jeg spottet rosa og blødd lyserødt. Jeg har måttet bruke tampong.
Det stikker og strekker. Puppene er begynt å bli ømme i dag. Jeg er helt kritisk trøtt, lillemagen er som en ball og jeg flyr på toalettet. Det murrer i lillemagen og det gjør vondt i hofter og korsrygg. svimmel..
Jeg tok en cb digital på ettermiddagsurin for en drøy time siden, men fikk «ikke gravid». Teit at jeg ikke klarte å vente til i morgen tidlig. Nå har jeg ingen fler tester :shy:

Jeg er ikke ute etter om noen tror jeg er gravid eller noe. Symptomene er ikke innbilske. Jeg hadde godtatt at pp var over da blødningen kom som mest på onsdag.
Men kanskje noen har lik erfaring av noe slag? Kan man bli såpass hormonelt ute av balanse ed en mens? Den mensen jeg hadde nå er ikke likt slik jeg pleier å ha. Pleier å være mer gugge.. Nå tror jeg at jeg slutter å blø. Kommet mindre i dag.
*sniker* lyserødt/rosa mens kan bety at du har lite Hemoglobin (anemia). Da blir man også veldig trøtt, svimmel og uvell. Jeg har googla meg i stykker på min veldig lyserøde/rosa mens sist, brunt siste dag (3.dagen) og dette kan stemme med meg. Jeg gir blod og får beskjed fra sykehuset etter stort sett hver blodgivning at jeg har lav hb. De andre symptomene du nevner vet jeg ikke, men kanskje mensen relatert?https://nhi.no/sykdommer/blod/anemier/anemi/
 
Der kom TR... jaja, hadde det på følelsen... Traff på eggløsningen denne gangen da, men det er jo en mager trøst når det ikke klaffer :yuck:
 
Kan jeg spørre hva dere andre tenker å gjøre med den neste prøveperioden?
Hvis jeg blir gravid neste pp, så får jeg termin rett rundt julaften. På den ene siden så tenker jeg at jeg ikke vil ha barn helt oppi jula, men på den andre siden så vil jeg ikke miste en hel prøveperiode heller. Og jeg har jo så lyst på barn at det spiller jo egentlig ingen rolle når det kommer... noen andre som overtenker disse greiene?
 
Har tenkt det samme. Det er både kjipt å være den aller yngste i en klasse, og hele tiden henge etter modningsmessig, og det er kjipt å ha bursdag rundt julaften.
 
Kan jeg spørre hva dere andre tenker å gjøre med den neste prøveperioden?
Hvis jeg blir gravid neste pp, så får jeg termin rett rundt julaften. På den ene siden så tenker jeg at jeg ikke vil ha barn helt oppi jula, men på den andre siden så vil jeg ikke miste en hel prøveperiode heller. Og jeg har jo så lyst på barn at det spiller jo egentlig ingen rolle når det kommer... noen andre som overtenker disse greiene?

Har tenkt det samme. Det er både kjipt å være den aller yngste i en klasse, og hele tiden henge etter modningsmessig, og det er kjipt å ha bursdag rundt julaften.
 
Kan jeg spørre hva dere andre tenker å gjøre med den neste prøveperioden?
Hvis jeg blir gravid neste pp, så får jeg termin rett rundt julaften. På den ene siden så tenker jeg at jeg ikke vil ha barn helt oppi jula, men på den andre siden så vil jeg ikke miste en hel prøveperiode heller. Og jeg har jo så lyst på barn at det spiller jo egentlig ingen rolle når det kommer... noen andre som overtenker disse greiene?
Jeg undertenker, heller, om det er en greie ;) tenker at vi prøver så godt vi kan hver måned, og håper på klaff uansett når det måtte bli :happy:
 
Kan jeg spørre hva dere andre tenker å gjøre med den neste prøveperioden?
Hvis jeg blir gravid neste pp, så får jeg termin rett rundt julaften. På den ene siden så tenker jeg at jeg ikke vil ha barn helt oppi jula, men på den andre siden så vil jeg ikke miste en hel prøveperiode heller. Og jeg har jo så lyst på barn at det spiller jo egentlig ingen rolle når det kommer... noen andre som overtenker disse greiene?
Min sønn kom i midten av desember. Jeg tenkte aldri over at det var et problem at det var jul mens jeg styra med amming og soving etc. Det var liksom bare kosli med jul uansett. Husker ikke så mye av gavene og slikt da :D
Men vi ser oss hvert fall ikke råd til å skippe en PP pga en høytid nei
 
Back
Topp