IKM uke 9

Jeg kan settes på TR. Da hopper jeg videre inn i ny PP. Syklusen er plutselig på 23 dager, og er noe kortere en tidligere/før første graviditet.

Håper det ikke byr på problemer. Greit om en kan ha flere PP på kortere tid i så fall:joyful:

Lykke til dere andre! :Heartred
 
TR er i dag 4 dager forsinket! Har masse murringer og føler meg akkurat som om jeg har mensen bare utenom den lille detaljen at jeg ikke blør. Alle tester har vært blenda, kjenner jeg blir skikkelig frustrert :banghead:
 
He
Nå er nok håpet ute for denne runden. Fortsatt blenda test, og det kom plutselig en god del rødt blod når jeg var på do istad. Ser ut som TR har kommet tidlig :( bare 10 dpo.


Her og...10 dpo..Det e jo veldig kort lutealfase...skal følge med ein syklus til så får eg vurdere å snakke med legen...
 
He



Her og...10 dpo..Det e jo veldig kort lutealfase...skal følge med ein syklus til så får eg vurdere å snakke med legen...
Ja, hvis dette faktisk er TR, så vurderer jeg å gjøre det samme. Det går lang tid mellom TR og EL, men ser ut til at kanskje mellom EL og TR er for kort..
 
Kan det være sant? Tok en test nå nettopp, jeg har IKM i helga (litt ustabil syklus på mellom 31-33 dager):wideyed: er på CD28 nå, ikke testet etter el denne mnd.
 

Vedlegg

  • 813C5C5B-19F7-4ACE-AE40-C6ED69AF79DE.jpeg
    813C5C5B-19F7-4ACE-AE40-C6ED69AF79DE.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 128
lykke til med alt! Så herlig at dere vil stille opp for fosterbarn, det betyr så mye.
Tusen tusen takk ❤️
:Heartred
Så trist at det ikke klaffet :( vi skal prøve nå i mars før vi mest sannsynlig tar en pause fram til høsten, for vi skal også gifte oss. I august, så om det ikke klaffer i mars så blir det full fokus på bryllupet og vi venter da ikke med å utsette bryllupet :) masse lykke til med bryllup og alt:Heartred
Åh, så koselig! Jeg håper dere får det slik dere ønsker dere ❤️ Tusen millioner takk!! :)
For en fin ting å gjøre :Heartbigred
Ja, bufdir roper etter fosterhjem som kan ta i mot. Vi kan ikke riktig enda selv, men etterhvert iallfall. ❤️
 
Fantastisk! :joyful: Den er jo positiv! Grattis! Så gøy- på samme dag som jeg testet positivt jo!:talk017

Takk:Heartred kan ikke helt tro det enda, men så gøy vi testet positivt samme dag :happy:

Wæææ så gøy. Gratulerer:Heartred min slo ut på digital når den såg slik ut

Takk:Heartred Oi, så spennende! Kanskje jeg må prøve meg med den digitale i morgen da:angelic:
 
Ser dessverre ut til at TR er i full gang her nå, så da har det ikke klaffet denne PPen heller :(
Veldig kort lutealfase denne runden, bare 9-10 dager. Forrige var på 12 dager, men er litt usikker på om det stemmer, fordi jeg spottet i flere dager før TR satte ordentlig i gang, og jeg hadde bare blødninger i 3 dager. Jeg vet ikke om den store variasjonen på syklusene mine kan være et dårlig tegn? Siden jeg sluttet på pilla i høst så har de vært på mellom 31 og 40 dager.. :sour:
 
Tom for strimler og utålmodig, så da ble det en digital. Jeg kan settes på tante rød.

Får se om vi prøver på desemberbaby, eller om vi drøyer til januar:)
 

Vedlegg

  • IMG_20210305_062508.jpg
    IMG_20210305_062508.jpg
    8,6 KB · Visninger: 97
Jeg kan settes på TR :)
 
Jeg kan visst settes på gravid :eek: 5 dager IKM og helt blenda tester frem til i dag! Kom først en skikkelig svak strek på BP, var helt overbevist om at det var en skygge. Men til mitt sjokk var det en liten spire som hadde klamret seg fast inni der :love7
 

Vedlegg

  • IMG_20210305_073024.jpg
    IMG_20210305_073024.jpg
    14,8 KB · Visninger: 142
Jeg kan visst settes på gravid :eek: 5 dager IKM og helt blenda tester frem til i dag! Kom først en skikkelig svak strek på BP, var helt overbevist om at det var en skygge. Men til mitt sjokk var det en liten spire som hadde klamret seg fast inni der :love7
Gratulerer så fantastisk. Viser at så lenge ikke tr har kommet er det håp:Heartred
 
Tempen min har fortsatt ikke falt. Ikm var i går ut fra eggløsning. 14/15dpo i dag. Har tempet og testet men kan jo tatt feil for har noen dager tempet til forskjellig tidspunkt så er jo en mulighet for at el var forsinket. Har litt på følelsen at tr kommer imorgen, test i går var helt blank. Gråt noen tårer over det i går, litt mer optimistisk igjen nå, men så blir det vel en sorg på nytt når tr kommer.
Tester igjen imorgen hvis tempen fortsatt er høy og tr ikke har kommet.
 
Mensen :(
 
Vet ikke om man kan kalle dette skygge engang, men definitivt det meste som har skjedd denne syklusen :p Har egentlig ikke peiling på Når EL var, eller når IKM er forventet, men har tatt utgangspunkt i det jeg følte var en goood dæsj (sorry) el-slim 21.02, hadde MA 21.01, så vi får jo bare se hva som skjer :hilarious:
 

Vedlegg

  • A0C5D065-02C2-4B94-92EE-AC9241105514.jpeg
    A0C5D065-02C2-4B94-92EE-AC9241105514.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 136
Back
Topp