Tusen takkGratulerer. Så kjekt at det gikk for dere denne gangen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer. Så kjekt at det gikk for dere denne gangen <3
Nå er nok håpet ute for denne runden. Fortsatt blenda test, og det kom plutselig en god del rødt blod når jeg var på do istad. Ser ut som TR har kommet tidlig bare 10 dpo.
Ja, hvis dette faktisk er TR, så vurderer jeg å gjøre det samme. Det går lang tid mellom TR og EL, men ser ut til at kanskje mellom EL og TR er for kort..He
Her og...10 dpo..Det e jo veldig kort lutealfase...skal følge med ein syklus til så får eg vurdere å snakke med legen...
Fantastisk! Den er jo positiv! Grattis! Så gøy- på samme dag som jeg testet positivt jo!Kan det være sant? Tok en test nå nettopp, jeg har IKM i helga (litt ustabil syklus på mellom 31-33 dager) er på CD28 nå, ikke testet etter el denne mnd.
Wæææ så gøy. Gratulerer min slo ut på digital når den såg slik utKan det være sant? Tok en test nå nettopp, jeg har IKM i helga (litt ustabil syklus på mellom 31-33 dager) er på CD28 nå, ikke testet etter el denne mnd.
Tusen tusen takklykke til med alt! Så herlig at dere vil stille opp for fosterbarn, det betyr så mye.
Åh, så koselig! Jeg håper dere får det slik dere ønsker dere Tusen millioner takk!!
Så trist at det ikke klaffet vi skal prøve nå i mars før vi mest sannsynlig tar en pause fram til høsten, for vi skal også gifte oss. I august, så om det ikke klaffer i mars så blir det full fokus på bryllupet og vi venter da ikke med å utsette bryllupet masse lykke til med bryllup og alt
Ja, bufdir roper etter fosterhjem som kan ta i mot. Vi kan ikke riktig enda selv, men etterhvert iallfall.For en fin ting å gjøre
Fantastisk! Den er jo positiv! Grattis! Så gøy- på samme dag som jeg testet positivt jo!
Wæææ så gøy. Gratulerer min slo ut på digital når den såg slik ut
Gratulerer så fantastisk. Viser at så lenge ikke tr har kommet er det håpJeg kan visst settes på gravid 5 dager IKM og helt blenda tester frem til i dag! Kom først en skikkelig svak strek på BP, var helt overbevist om at det var en skygge. Men til mitt sjokk var det en liten spire som hadde klamret seg fast inni der