Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Til dere som har fått det med meg klarte ikke å vente og tok en digital nå
Åh, gratulerer så mye!Til dere som har fått det med meg klarte ikke å vente og tok en digital nå
Det var en ordentlig luring der inne likevel. 
Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i noe gruppe da jeg/vi ønsker et litt mer "avslappet" forhold til prøvingen, litt "det som skjer, det skjer" blitt litt jag rundt det siste månedene. Men, kan være med i gruppen alikevel, gøy å lese å følge med litt, og plutselig sitter spiren
Kjenner det er så godt å ikke ha det "stresse" om å bli gravid hengende over seg! Redd det skal bli ødeleggende for forholde da det kun er det alt dreier seg om, noe både jeg og han blir veldig lei og sliten av.. Begge ønsker at det skal bli baby (spesielt etter SA) men uten alt maset rundt det..
Rotete innlegg men håper dere skjønner hva jeg menerÅh, gratulerer så mye!Det var en ordentlig luring der inne likevel.
![]()

Nå nærmer det seg EL hos flere av oss. Er det mange som tester fælt nå? Som temper? Kjenner etter?![]()
Ingen antydning til EL-murringer her ennå, men de starter nok snart Nå nærmer det seg EL hos flere av oss. Er det mange som tester fælt nå? Som temper? Kjenner etter?![]()

Begge deler herNå nærmer det seg EL hos flere av oss. Er det mange som tester fælt nå? Som temper? Kjenner etter?![]()
Jaja, tar det i ettermiddag da. Har hatt slim i dag, for de interesserte
, så håper det betyr at alt går etter planen og det er positiv test i morgen med litt action i kveldEn liten forskjell fra i går til i dag, gitt. Er dagens «high» eller «low», tenker dere?
Hadde en ca tilsvarende den strimmelen der dagen før jeg fikk high (så peak senere på dagen) forrige PP. Da regnet Premom den som 0,49 og low. Jeg har kort LH-topp da.Ah! Takk for svar! Da blir det mest sannsynlig EL her nå, da! Oioi.. Lurer på om jeg skal ta en i kveld også, for å ha noe å gå på. Men hoppe i høyet gjør vi nok uansett!På vei oppover der jaHadde en ca tilsvarende den strimmelen der dagen før jeg fikk high (så peak senere på dagen) forrige PP. Da regnet Premom den som 0,49 og low. Jeg har kort LH-topp da.
Men om du har EL idag, ka tid har du IKM då? Kanskje du bikker inn i denne IKM-gruppa likevell eller?
Lure litt sjølv på om eg får tidlig EL denne mnd, men er berre synsing utifra tempeni tilfelle ryke eg kanskje sjølv ut av gruppa
men her e eg jo stuck så
![]()
Pleier ikke å ha så kort tid mellom mens og el, men det har hendt én gang før. Da ble jeg visst gravid selv om jeg mistet, så er ørlite håpefull for denne runden. Utfordringen ligger i at man ikke rekker å prøve flere dager i forkant 
En liten forskjell fra i går til i dag, gitt. Er dagens «high» eller «low», tenker dere?
Positiv EL-test! Jeg er litt ny i dette med EL-tester, hvordan fungerer dette? Er det slik at jeg har EL i morgen da? Når kan jeg regne 1dpo?
Hvis du temper, vil du se at tempen stiger etter EL. Synes det er kjempegreit for å «dobbeltsjekke» mer nøyaktig når EL fant sted 
Ja, satte den som lowDe e så individuelt. På CD7 e de nok bittelitt tidlig å begynne å få positiv eller er det vanlig hos deg? Hos meg svinger det. Ka fort være slike tester både før og etter og heilt blenda imellom. Så ville sagt at den er low![]()