IKM uke 8 ❤

Høy fertilitet på clearblue testen i dag så nå blir det spennende å se de neste dagene når el kommer :) Fikk vite i dg at ei venninne er gravid men det er veldig tidlig, så håper det klaffer denne perioden for oss også. Er mer avslappet denne prøveperioden tror jeg så det hjelper :)
 
Så spennende dager det blir fremover! Ser ut til at vi blir mange som går inn i dpo-land omtrent samtidig :happy093
 
Hmm, el-smerter allerede på cd7! Den var ny hos meg :p er jo ends ei uke igjen! Synd tiden går så sakte
 
Jeg får bare skikkelig utydelige streker på EL-testene mine! Skikkelig frustrerende, jeg prøver å holde meg fire timer før test og ikke drikke mye men jeg har nesten aldri vært så tissatrengt som når jeg SKAL holde meg fire timer. Når tar dere andre testene? Jeg har testet mellom kl 13 og 15. Kontrollstreken er og egentlig ganske svak liksom... :sorry:
 
Jeg får bare skikkelig utydelige streker på EL-testene mine! Skikkelig frustrerende, jeg prøver å holde meg fire timer før test og ikke drikke mye men jeg har nesten aldri vært så tissatrengt som når jeg SKAL holde meg fire timer. Når tar dere andre testene? Jeg har testet mellom kl 13 og 15. Kontrollstreken er og egentlig ganske svak liksom... :sorry:

Tar med morgenurin, så med en gang jeg står opp. Synes det er enklest :)
 
Denne er vel ikke helt positiv? Eller? Har bare en test igjen, tenkte ikke på å kjøpe igår, men den sist ryker vel i kveld, så får jeg kjøpe fler i morgen. Teststreken er ikke like godt utfylt, men like mørk på kanten. Dog sterkere enn i går, nederste på bildet er gårsdagens. Håper bildene kom med, ikke så god på det.
 

Vedlegg

  • 2D50B7E2-7FCA-403D-BECC-93BBC5B42A80.jpeg
    2D50B7E2-7FCA-403D-BECC-93BBC5B42A80.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 64
  • 44C8712B-75F1-494E-A4EC-21292F788763.jpeg
    44C8712B-75F1-494E-A4EC-21292F788763.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 59
Jeg får bare skikkelig utydelige streker på EL-testene mine! Skikkelig frustrerende, jeg prøver å holde meg fire timer før test og ikke drikke mye men jeg har nesten aldri vært så tissatrengt som når jeg SKAL holde meg fire timer. Når tar dere andre testene? Jeg har testet mellom kl 13 og 15. Kontrollstreken er og egentlig ganske svak liksom... :sorry:
Tester i 15/16-tida. Spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg fra lunsj. Drikker lite i det tidsrommet. :)
 
Denne er vel ikke helt positiv? Eller? Har bare en test igjen, tenkte ikke på å kjøpe igår, men den sist ryker vel i kveld, så får jeg kjøpe fler i morgen. Teststreken er ikke like godt utfylt, men like mørk på kanten. Dog sterkere enn i går, nederste på bildet er gårsdagens. Håper bildene kom med, ikke så god på det.
Det ser ut som det nærmer seg! Det er vel strengt tatt bare å hoppe i høyet :)
 
Nå har ff-appen blitt enig om når el var, så på bakgrunn av nok informasjon ble el flyttet frem to dager - men det var likevel ikke nok til å komme tilbake hit, så da ønsker jeg dere masse lykke til! Håper det blir spire på alle sammen :Heartred
 
Nå har ff-appen blitt enig om når el var, så på bakgrunn av nok informasjon ble el flyttet frem to dager - men det var likevel ikke nok til å komme tilbake hit, så da ønsker jeg dere masse lykke til! Håper det blir spire på alle sammen :Heartred

Masse lykke til :) :Heartredså greit å få en litt kortere ventetid da :D
 
Denne er vel ikke helt positiv? Eller? Har bare en test igjen, tenkte ikke på å kjøpe igår, men den sist ryker vel i kveld, så får jeg kjøpe fler i morgen. Teststreken er ikke like godt utfylt, men like mørk på kanten. Dog sterkere enn i går, nederste på bildet er gårsdagens. Håper bildene kom med, ikke så god på det.
Syns dem ser bort i mot positiv ut! :happy: EL er nok rett rundt hjørnet :smiley-bounce012
 
Masse lykke til :) :Heartredså greit å få en litt kortere ventetid da :D

Takk :Heartred Gjorde ingenting at det allerede er 3dpo. Og fint den flyttet el, for da ble det bedre sjanser pga aksjeleggingen :smiley-angelic001
 
Tok en EL -test nå, og den er nokså lik som i går. Burde jeg begynne å teste på kveld også? Tempen min har gått ned, så kan kanskje regne med at EL fortsatt er noen dager unna?
 

Vedlegg

  • 097A7CCA-9B07-48F0-B2B5-5AF6045F66D0.jpeg
    097A7CCA-9B07-48F0-B2B5-5AF6045F66D0.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 52
Våknet med masse murringer i dag, håper det er tegn på at eggløsning kommer snart. En liten dipp i grafen i dag, blir spennende å se om den stiger imorgen. Livmortappen er høy, litt hard og litt myk, men ikke helt åpen enda. :)
 

Vedlegg

  • D77E6BC6-A1A1-4CFE-9CFC-75A3A2DEF7E5.jpeg
    D77E6BC6-A1A1-4CFE-9CFC-75A3A2DEF7E5.jpeg
    56,2 KB · Visninger: 44
Merker jeg blir litt stressa å ikke vite omtrentlig når el kommer, etter den forrige og lange syklusen... Alle appene viser forskjellig, da dem ble like forvirra som meg da syklusen gikk fra 28 dager til 34. :banghead: Håper temperaturen kan gi meg et tegn snart på når el kommer, da den normalt ville kommet rundt cd 14, som forøvrig er imorgen... :nailbiting:
 
Frozar-32år- PP0-B2-EL 09.02(?)- IKM 24.02(?)

Jeg skriver pp0,for egentlig skal vi ikke starte prøvingen før mai/juni,men nå ble det visst lagt inn aksjer i fertil periode likevel,så jeg slenger meg på her:p

Edit; skrev helt feil el
 
Last edited:
Da var testen uten tvil positiv - så da må vi få tatt oss en runde nå etter leggetid:D Synes nesten det er litt gøy, for nå merker jeg at jeg begynner å kjenne tegnene til kroppen bedre - for to måneder siden leste jeg her om ELslim og skjønte ikke bæret, trodde ikke jeg hadde sånt jeg, men nå føler jeg at jeg leser kroppen bedre, og det er jo fint:D Tilbake på «riktig» syklus også, etter kjemisk:woot:
 
Noen som har planer om å teste noe ekstra denne PP-en da? Har bestilt Babyklister her :wideyed:
 
Merker jeg blir litt stressa å ikke vite omtrentlig når el kommer, etter den forrige og lange syklusen... Alle appene viser forskjellig, da dem ble like forvirra som meg da syklusen gikk fra 28 dager til 34. :banghead: Håper temperaturen kan gi meg et tegn snart på når el kommer, da den normalt ville kommet rundt cd 14, som forøvrig er imorgen... :nailbiting:
Hvilke apper bruker du? Syns ikke den jeg bruker er noe god på å justere sykluslengde og er litt rotete så vurderer å bytte:)
 
Stikkinger i høyre eggstokk og begynnende el-slim allerede nå:eek: kan el-slimet komme lenge før eggløsning? Skal sies at jeg ikke har helt stabile sykluser så har egentlig ikke peiling eller kontroll på hva jeg driver med:p
 
Back
Topp