IKM uke 8 ❤

Er det noen tappetafsere her? Asså, jeg skulle bare sjekke for el-slim. Også traff jeg på tappen som jeg aldri har møtt før. :smiley-angry026 Det var litt rart, om jeg skal være helt ærlig..

Er det noen som kan tolke dette:
Lukket, litt snurpet hardt sammen rundt hullet, lissom, og myk rundt. Lå lavt.

Hos meg er tappen veldig hard, åpen og lav når jeg har mensen. Så blir den høyere og mykere, men lukket. Så i dagene frem til el åpner den seg mer og mer og blir veldig myk. Etter el holder den seg høy, men noen ganger lav, og lukket og verken myk eller hard egentlig. Så i dagene før tr kan jeg føle at den begynner å åpne seg litt igjen.

Men kommer veldig an når på dagen en kjenner etter også.
 
Vanskelig når dem blir sånn kor ikke strekan e hele eller veldig smal.. Mine sånne testa bruke og å bli sånn noen gang.. Prøv å laste ned premom appen for å se hvordan den tolkes der? :happy:
Det er premom-appen jeg bruker :( Den klarer ikke å tolke dem. Nå har jeg snart brukt opp de testene jeg har, så jeg kommer nok til å dra innom apoteket og kjøpe nye. Disse var fra Babyplan og da de ble levert i postkassa vår var det 27 minusgrader:inpain: Så jeg er redd for at testene har blitt defekte?
 
Peak el test på lørdag, el smerter i går, men i dag var fremdeles ikke tempen gått opp. Veldig sikker på at el var i går, kjenner det vanligvis på kroppen, men grunnet tempen blir jeg usikker.

Redd kroppen prøvde på el, men ikke fikk det til! Tempen går forhåpentligvis opp i morgen da..

Men våknet to timer tidligere i dag, så 4:30 på morgenen, kan det senke tempen nok til at den var 0.2 under i går?
 
Det er premom-appen jeg bruker :( Den klarer ikke å tolke dem. Nå har jeg snart brukt opp de testene jeg har, så jeg kommer nok til å dra innom apoteket og kjøpe nye. Disse var fra Babyplan og da de ble levert i postkassa vår var det 27 minusgrader:inpain: Så jeg er redd for at testene har blitt defekte?
Oi, det var kaldt. Måtte lese om dem etter sist levering, hadde samme tanke, men sku tåle en del minus, huske ikke helt kor mye. Kjedelig værtfall når det blir sånn.. man e jo så klar for å teste når tiden er inne for det... :(
 
Hos meg er tappen veldig hard, åpen og lav når jeg har mensen. Så blir den høyere og mykere, men lukket. Så i dagene frem til el åpner den seg mer og mer og blir veldig myk. Etter el holder den seg høy, men noen ganger lav, og lukket og verken myk eller hard egentlig. Så i dagene før tr kan jeg føle at den begynner å åpne seg litt igjen.

Men kommer veldig an når på dagen en kjenner etter også.
Takk for svar :)
Jeg tror ikke jeg tør å tafse mer, synes det var litt skummelt.

Tatt to el-tester i dag. De var supersvake. Tok bare bilde av den jeg tok i kveld. Holdt meg lenge og drakk lite. Skjønner ingenting jeg, nå.
 

Vedlegg

  • E88A1188-F6E6-4368-9A69-8648EF9CAC48.jpeg
    E88A1188-F6E6-4368-9A69-8648EF9CAC48.jpeg
    36 KB · Visninger: 52
Kyndige damer, kan jeg få litt tydehjelp? Her er EL-testen min CD 12. Jeg har hatt samme resultat på alle testene siden CD 8, og jeg klarer ikke å tyde den i det hele tatt! Kontrollstreken er ufullstendig men sterkere enn på de andre testene, men teststreken er kun ei SUPERTYNN stripe men den tynne stripa ser jo forholdsvis sterk ut? Resten er nærmest usynlig. Vet ikke om det synes så godt på dette bildet. Hjeeelp:arghh:

Syns den ser heilt normal ut :) definitivt negativ. Blir nok sterkere snart :) når vente du EL?
 
Takk for svar :)
Jeg tror ikke jeg tør å tafse mer, synes det var litt skummelt.

Tatt to el-tester i dag. De var supersvake. Tok bare bilde av den jeg tok i kveld. Holdt meg lenge og drakk lite. Skjønner ingenting jeg, nå.

Hvor sterk lh topp har du vanligvis og bruker du samme tester? Jeg er veldig heldig og får dobbelt så sterk strek som kontrollstreken, så liksom ikke noe å undre på. Men kanskje du bommet litt på lh og toppen var cd8?

Når har du vanligvis el? Cd 8 er jo veldig tidlig, så kan være naturlige svinginger så får du ordentlig lh stigning når el kommer :joyful:
 
:happy090
Hvor sterk lh topp har du vanligvis og bruker du samme tester? Jeg er veldig heldig og får dobbelt så sterk strek som kontrollstreken, så liksom ikke noe å undre på. Men kanskje du bommet litt på lh og toppen var cd8?

Når har du vanligvis el? Cd 8 er jo veldig tidlig, så kan være naturlige svinginger så får du ordentlig lh stigning når el kommer :joyful:
Jeg er på 1.pp, og det er 3 år siden sist, og ble gravid på 1.pp da, så har lite erfaring. Har nettopp slutta på pilla, så EL kan komme når som helst, men beregnet fra bortfallsblødning er jeg i dag på CD 10. Har alltid hatt EL midt i 27/28 dagers syklus :)
Så mest sannsynlig så er ikke EL vært enda. Synes det bare er vanskelig å tolke strekene. Og kroppen - her er det hormonkaos :happy090 Hihi.. Jeg får smøre meg med ett tonn tålmodighet.
 
Fast smily på clearblue test i dag så da er nok el litt før enn forrige gang denne måneden, så redigerer denne;

H_7392 - PP4 (pp3 etter SA) - B2 - EL 10.2 - IKM 24.2
 
Meeeen, noen som bruker clearblue digital? Skal man tyde strekene eller forholder dere kun til smily/ikke smily? For test streken er super svak i dag så skjønner ikke det helt..
 
Ny dipp på grafen i dag, men tror det stemmer bra. For i dag har jeg skikkelige murringer og i går kveld var jeg veldig stinn nederst i magen. Vi legger inn aksjer i kveld igjen og håper det stemmer med el i dag.
Sånn sett er jeg glad jeg temper, da jeg i teorien trodde jeg hadde el på søndag :facepalm:
 

Vedlegg

  • 58EF5CCD-0020-4344-9965-4067ABD28FAD.jpeg
    58EF5CCD-0020-4344-9965-4067ABD28FAD.jpeg
    61,6 KB · Visninger: 37
Nå skjønner jeg ingenting her, i følge Flo skal jeg ikke ha eggløsning før fredag, men i dag har jeg masse el-slim o_O Har dere opplevd el-slim tre dager i forkant av el? Vanligvis har jeg det kun den dagen.
 
CD 15 idag.. lagt inn aksjer forleden dag, samt i natt :D EL forventet torsdag/fredag så da er det aksjestopp, og vi håper shettles method fungerer for oss :signs003
Mange mener kanskje det er uetisk, men med tre barn av samme kjønn tenker vi at det ikke kan skade noen å prøve:trolls.

Noen med erfaringer med Shettles method her inne? :sign19
 
CD 15 idag.. lagt inn aksjer forleden dag, samt i natt :D EL forventet torsdag/fredag så da er det aksjestopp, og vi håper shettles method fungerer for oss :signs003
Mange mener kanskje det er uetisk, men med tre barn av samme kjønn tenker vi at det ikke kan skade noen å prøve:trolls.

Noen med erfaringer med Shettles method her inne? :sign19
Jeg visste ikke at det heter Shettles method, men ja - jeg har lyst til å prøve på en lillebror denne gangen. Men til syvende og sist har det ikke så mye å si.
Med tre av samme kjønn, så er det jo morsomt at dere tester ut den metoden :)
 
Jeg visste ikke at det heter Shettles method, men ja - jeg har lyst til å prøve på en lillebror denne gangen. Men til syvende og sist har det ikke så mye å si.
Med tre av samme kjønn, så er det jo morsomt at dere tester ut den metoden :)


Ja vi har tre gutter så ei jente er vel over gjennomsnittet etterlengtet hos oss :shy: Bare liiiitt redd for å nevne det siden mange har sterke meninger om tema...
 
Jeg visste faktisk ikke at det er best å EL-teste på ettermiddag/kveld. Da har kanskje testene jeg har tatt til nå vært noe misvisende i sine resultater. Jeg har tatt test mellom 12 og 16.
Jeg får kjøpe ei pakke til etterpå og teste mer ordentlig i dagene fremover. Jeg kan ikke miste muligheten til å treffe, da dette antakelig blir den eneste mnd vi prøver.
CD10 i dag.
 

Vedlegg

  • F754F221-2542-4EB0-B342-62F703896F34.jpeg
    F754F221-2542-4EB0-B342-62F703896F34.jpeg
    42,9 KB · Visninger: 42
Har hatt sterke el tester siden CD6, men merker nå at el er rett rundt hjørnet. Begynte å få el slim i går, så tipper el er i dag eller i morgen. Ifølge flo skal den være på lørdag. Så spennende å se. Hadde ett temphopp i går, men ellers stabil. Kan tempen i går hatt ett hopp for at jeg hadde mareritt da jeg våkna?:hilarious: Var en virkelig fæl drøm! Så var litt svett da jeg våkna:hilarious:
 
CD 15 idag.. lagt inn aksjer forleden dag, samt i natt :D EL forventet torsdag/fredag så da er det aksjestopp, og vi håper shettles method fungerer for oss :signs003
Mange mener kanskje det er uetisk, men med tre barn av samme kjønn tenker vi at det ikke kan skade noen å prøve:trolls.

Noen med erfaringer med Shettles method her inne? :sign19
Så interessant! Aldri hørt om det før :happy: Blir spennede å se!
 
Sjekka hvilke apotek som bruker porter buddy, ig da bestilte jeg fler eggløsningstester og graviditetstester med unesinsikator fra Farmasiet. Kommer hjem på døren i morgen kveld til 39kr. Kjekt når man bor på steder med skummel smitte
 
Back
Topp