IKM uke 8 ❤

Lengter etter å komme i dpo-land nå!! :wtf:

Endelig skikkelig med el-slim i kveld! Med andre ord så gleder jeg meg til kveldens sengehygge :smiley-bounce022 Også håper jeg tempen gir meg et tydeligere tegn i morgen o_O Synes den har vært litt vel stabil mellom 36,10 og 36,20° :shifty:

Nå skjønner jeg ingenting her, i følge Flo skal jeg ikke ha eggløsning før fredag, men i dag har jeg masse el-slim o_O Har dere opplevd el-slim tre dager i forkant av el? Vanligvis har jeg det kun den dagen.

Jeg pleier å ha el-slim i to dager, men det varierer :happy: Tror ikke det er unormalt å ha det i tre dager heller. Eller kanskje EL har tenkt seg på besøk litt tidligere hos deg denne gangen? :happy:

Masse EL-slim og murringer idag, bra vi har planlagt aksjelegging nå ikveld. Har kun hatt supersvake og rare EL-tester og nå har jeg ikke flere. Men får bare bruke kroppen som indikator. EL skal ifølge Flo være imorgen, men jeg lurer på om den kommer litt senere enn det. Fikk høre idag at ene svigersøstera mi er gravid med nummer fire, nå fikk jeg plutselig det kjempetravelt! Haha

CD 15 idag.. lagt inn aksjer forleden dag, samt i natt :D EL forventet torsdag/fredag så da er det aksjestopp, og vi håper shettles method fungerer for oss :signs003
Mange mener kanskje det er uetisk, men med tre barn av samme kjønn tenker vi at det ikke kan skade noen å prøve:trolls.

Noen med erfaringer med Shettles method her inne? :sign19

Koffer skulle det være uetisk, det er jo berre ein teori uten hold..?
Har laga 3 jenter med å ha sex før, under og etter EL, så det fungerer iallefall ikkje motsatt ;)

CD 15 idag.. lagt inn aksjer forleden dag, samt i natt :D EL forventet torsdag/fredag så da er det aksjestopp, og vi håper shettles method fungerer for oss :signs003
Mange mener kanskje det er uetisk, men med tre barn av samme kjønn tenker vi at det ikke kan skade noen å prøve:trolls.

Noen med erfaringer med Shettles method her inne? :sign19

Hehe, føler vi sitter med de «genene» om å kun lage jenter. Han har fire søstre og en bror, og jeg har kun jenter på min side av familien. Vi har ei jente fra før, og ønsker oss en gutt nå. Er naturligvis fornøyd med det vi får, men ønsker likevel :shy: Samboer ønsker ikke mer enn to barn, selvom jeg synes det er tidlig å uttale seg om det når man bare er 24 og 26 år :hilarious: men jeg respekterer det, og håper vi får mulighet til å oppleve et av hvert kjønn :D

Hehe, føler vi sitter med de «genene» om å kun lage jenter. Han har fire søstre og en bror, og jeg har kun jenter på min side av familien. Vi har ei jente fra før, og ønsker oss en gutt nå. Er naturligvis fornøyd med det vi får, men ønsker likevel :shy: Samboer ønsker ikke mer enn to barn, selvom jeg synes det er tidlig å uttale seg om det når man bare er 24 og 26 år :hilarious: men jeg respekterer det, og håper vi får mulighet til å oppleve et av hvert kjønn :D

Jeg har kun en søster.. hun igjen har tre gutter og en jente. Mannen min har to søstre, hvor ene søstra hans har en gutt og to jenter så føler kanskje ikke det er så veldig genetisk egt :banghead:
Ønsker meg så inderlig ei jente.. jeg selv driver med hest og mannen med alt motorisert. Guttene forguder pappa og bestefar å vil ikke være med til dyra lenger enn et par minutter før de er på leit etter noe med motor:( bah.. føler jeg står på sidelinja å ser barna vokse opp med pappen sin, å jeg er usynlig. Dagens syt herfra

Èn av hvert kjønn er vel drømmen til de fleste som kanskje ser for seg to barn :Heartred

Last edited:
Kan ikke klage på innsatsen til mannen denne måneden hvert fall :gen045
20210209_204627.jpg

Fikk mail i dag angående IVF, så vi skal mest sannsynligvis inn til samtale i løpet av de neste månedene :D

Jeg skal slutte å stole på kroppens symptomer :meh: Symptomene stemmer ikke overens med temperaturen. Da er det vel bare å fortsette å legge inn aksjer annenhver dag frem til tempen begynner å stige...

Last edited:
Jeg skal slutte å stole på kroppens symptomer :meh: Symptomene stemmer ikke overens med temperaturen. Da er det vel bare å fortsette å legge inn aksjer annenhver dag frem til tempen begynner å stige...
Nei, det er ikke så lett. Her er EL-testene fortsatt supersvake, men tempen er høy.. Jeg tenker som deg at annahver dag med aksjer bør være innafor!

Men! Skal sies at nå hadde jeg nesten feber, fikk en oppsving fra 37,0 til 37,6 nå på morgenen. Har skikkelig hodepine, og det verker som menssmerter i magen i dag. Kanskje EL er ganske nært forestående, eller så er jeg bare i dårlig form :gen113

Okei, sjekka tappen igjen, men ikke så mye. Den ligger fortsatt lavt, og det er stort rundt, på en måte. Hovent? Aner ikke hvilke termer man bruker.. Det trigger litt menssmerter å være nær oppi der.
Ingen EL-slim, kun vannete.. Fortsetter å teste etter EL i ettermiddag..

Nei, det er ikke så lett. Her er EL-testene fortsatt supersvake, men tempen er høy.. Jeg tenker som deg at annahver dag med aksjer bør være innafor!

Men! Skal sies at nå hadde jeg nesten feber, fikk en oppsving fra 37,0 til 37,6 nå på morgenen. Har skikkelig hodepine, og det verker som menssmerter i magen i dag. Kanskje EL er ganske nært forestående, eller så er jeg bare i dårlig form :gen113
Den temperaturen der hørtes jo feber-høy ut? :wideyed: Jeg testet termometeret mitt før tr forrige pp, og da lå tempen på 37,3 rett før tr kom. Så å ha 37,6 FØR el hørtes jo høyt ut. Men vi er jo forskjellige, så mulig du høyere kroppstemperatur av natur :dontknow

Tempen min i dag tidlig var 36,07.

Den temperaturen der hørtes jo feber-høy ut? :wideyed: Jeg testet termometeret mitt før tr forrige pp, og da lå tempen på 37,3 rett før tr kom. Så å ha 37,6 FØR el hørtes jo høyt ut. Men vi er jo forskjellige, så mulig du høyere kroppstemperatur av natur :dontknow

Tempen min i dag tidlig var 36,07.

Jeg har normalt høy temperatur, ja. Fra 36,8 ca. Litt slitsomt egentlig, for det skal ikke så mye høy temp til før jeg føler meg litt dårlig :p Skulle heller hatt din temp! :)

Fremdeles ingen EL her på CD 14, den har dogg komt på CD 17 dei siste PP. Har ikkje vært overivrig med testing, men trur ikkje eg har gått glipp av noko positiv resultat. Får sjå om tempen går ned igjen i måro eller om den fortsette å stiga :)
20210210_110638.jpg
20210210_110606.jpg

Veldig dårlig bilde, men jeg synes jeg ser no her i virkeligheten iallfall. Det kan være at jeg fikk EL 30.01, nemlig, for da hadde jeg EL-slim, sterk EL-test og rosa spor før bortfallsblødningen kom. Vi hoppa som kaniner.
Blir test i morgen også, ja. Gøy med litt action!

Vedlegg

• 5BAF2455-DBCD-4661-904F-4F56358FEE9A.jpeg
    5BAF2455-DBCD-4661-904F-4F56358FEE9A.jpeg
    36,7 KB · Visninger: 78
Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt Clearblue digital el-tester. Da håper jeg på at den gir noe utslag i dag, i det minste en blinkende smiley som et tegn på at noe skjer :bag: Håper det er verdt pengene, for den 10 pakningen koster 505kr på apoteket :wtf: vs. 300kr på nett :facepalm:

EDIT:
Første test er tatt, og negativ. Jaja, ingen el i sikte enda :sorry: Kan vel tyde på nok en lang syklus, og mulig jeg havner over i uke 9.

Vedlegg

• BF46A564-04AA-4809-9ADE-CDE57C9EABBC.jpeg
    BF46A564-04AA-4809-9ADE-CDE57C9EABBC.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 59
Last edited:
@ElskerJesus<3 du kan gjerne endre meg i lista. Med utgangspunkt i forrige syklus på 34 dager, så ser det sånn ut:
SmåØnsker2021 - 24 år - PP3 - B2 - EL 14.02 - IKM 28.02

Jeg synes denne ventetiden går så innmari sakte. CD11 i dag og enda 3 dager til EL! Det har murra og styra i dagesvis hos meg, så jeg håper det betyr at EL kanskje kommer litt tidligere enn planlagt. Det hadde ikke gjort noe kjenner jeg! :rolleyes:

Drikker grapefruktjuice OG tar grapefruktkjerneekstrakt nå før EL. Tomt for ekstrakt nå, så får håpe det holder. Gidder ikke å bestille ny nå denne runden.

Back
Topp