IKM uke 8 ❤

Håper det blir snart :) Vil over i dpo-land!
Har du tatt flere g-tester? :nailbiting:
Ja! Blendahvit! Og enda svakere EL-test i dag tidlig. Nesten blenda den også.. Kanskje jeg kan ha hatt en ekstremt kort topp i helgen som var. Da var de sterkere.. Godt vi hoppa i høyet da også :D

Ser det er flere som jakter på EL om dagen :pompus: er ikke så lett å skjønne seg på denna kroppen! :whacky011

Her skulle jeg hatt EL i helgen som var, men hadde absolutt ingen symptomer (og det pleier jeg ha). Har fulgt litt med på temp (heldigvis, hadde egentlig ikke tenkt det pga EL pleier være så tydelig hos meg), men den har vært ustabil pga forkjølelse og litt feber..
Fikk ømme pupper for et par dager siden, det kan jo være tegn på at EL har vært. Eller tror dere de symptomene kan komme likevel, selv om kroppen ikke klarer slippe egg? Man kan vel få PMS selv om man ikke har hatt EL, men synes det var litt tidlig.. :think005

Fire dager med høy, håper på max snart. Fikk bare høy sist mnd, det er så kjedelig. Premom mener El er i dag. Vi får bare legge mye aksjer og håpe det klaffer:happy:

Ser det er flere som jakter på EL om dagen :pompus: er ikke så lett å skjønne seg på denna kroppen! :whacky011

Her skulle jeg hatt EL i helgen som var, men hadde absolutt ingen symptomer (og det pleier jeg ha). Har fulgt litt med på temp (heldigvis, hadde egentlig ikke tenkt det pga EL pleier være så tydelig hos meg), men den har vært ustabil pga forkjølelse og litt feber..
Fikk ømme pupper for et par dager siden, det kan jo være tegn på at EL har vært. Eller tror dere de symptomene kan komme likevel, selv om kroppen ikke klarer slippe egg? Man kan vel få PMS selv om man ikke har hatt EL, men synes det var litt tidlig.. :think005
Høres ut som om vi er like forvirra. :hilarious:

Samme her :wtf::wtf::wtf: Skjønner ingenting med den syklusen her :banghead:

Samme her :wtf::wtf::wtf: Skjønner ingenting med den syklusen her :banghead:

Huff, selv om det er kjipt at dere også har det sånn er det en liten trøst at vi er flere.. :rolleyes:

Rare greier når det pleier være så stabilt.. mister jo litt kontroll på hvor jeg er i syklusen og når det er testetid - men det kaan hende jeg har litt godt av det? Om jeg ikke ender opp med å ta helt av med testing istedenfor.. :p

Henger meg på her.
Vi hadde egentlig tenkt å ha en pause denne mnd av ulike grunner. Men endte med at vi ikke tar prøvepause likevel.

Fru.86 - 34 år - PP4 (etter MA) - B2 - EL ca. 13/2 - IKM ca. 25/2

Huff, selv om det er kjipt at dere også har det sånn er det en liten trøst at vi er flere.. :rolleyes:

Rare greier når det pleier være så stabilt.. mister jo litt kontroll på hvor jeg er i syklusen og når det er testetid - men det kaan hende jeg har litt godt av det? Om jeg ikke ender opp med å ta helt av med testing istedenfor.. :p
Egentlig er det jo bare å ha sex hver dag! Hvorfor gjør vi det så vanskelig?! :joyful::cool::p:D

Ligger nå med beina oppover veggen, da samboer mente at vi måtte ha sex før middag. Siden jeg skal ha arbeidshelg tar vi ‘fredagskvelden’ i dag med hjemmelaget pizza, og han skal ha øl til maten. Så da var det bare å hoppe til køys! Han ville ikke ta noen sjanser med å ha sex etter han har drukket :pompus: Kan jo ikke risikere at svømmerne ikke når frem :D:D

Ligger nå med beina oppover veggen, da samboer mente at vi måtte ha sex før middag. Siden jeg skal ha arbeidshelg tar vi ‘fredagskvelden’ i dag med hjemmelaget pizza, og han skal ha øl til maten. Så da var det bare å hoppe til køys! Han ville ikke ta noen sjanser med å ha sex etter han har drukket :pompus: Kan jo ikke risikere at svømmerne ikke når frem :D:D
Små svimle svømmere? SSS? Jæ dævver! :hilarious:
Og med den konklusjonen hos din mann er jeg sikker på at soldatene sitter spikra allerede!
Herlig! Håper det klaffer for dere ♥️

Jeg tror ikke det finnes noen svakere EL-tester i hele vide verden enn de to øverste fra i går og i dag :hilarious:

Edit: Har så sterke murringer i kveld at jeg er småkvalm. Er nok bare pga pilleslutt hele greia :grumpy:

Vedlegg

• 367E2114-1D4E-4FDD-B5E4-A055FCFD14AD.jpeg
    367E2114-1D4E-4FDD-B5E4-A055FCFD14AD.jpeg
    38,4 KB · Visninger: 71
Last edited:
F1210C52-85FE-4C86-9A1A-1547059F5664.jpeg
Ettermiddagens EL-test :D Og nå kom akkurat Babyklister-leveransen på døra her. Denne måneden SKAL det klaffe :flower

:smiley-bounce015Jeeii ! Da kan jeg være sikker på at kroppen er i rute med EL denne syklusen :happy093 sååååå over til the waiting game :sick006 klør allerede etter å begynne å teste :confused2:knegg:

Vedlegg

• 5E70A442-56CA-4B3E-8A86-DD26D51A3E1B.jpeg
    5E70A442-56CA-4B3E-8A86-DD26D51A3E1B.jpeg
    49,4 KB · Visninger: 54
Last edited:
Back
Topp