IKM uke 8 ❤

Hm, har ikke så god peiling på det, men trodde skyggestrek kom om man ventet for lenge, og ikke så raskt som for deg? Blir spennende å følge deg fremover, håper for deg :)
Ja, veldig rart. I kveld har jeg nok en ultrasvak EL-test. Er på CD13 etter bortfallsblødning.
Mer murring i kveld, vondt i korsryggen, skikkelig masse på do (begge deler), svimmel og tidvis murring i armhulene(puppa). Rare greier. Hvis mensen skal komme, så håper jeg ddt kommer ASAP.

Hei alle sammen her i gruppa :happy:

Jeg fikk mensen den 4.febr istedenfor babystrek:banghead: Så har jeg lagd ny gruppe for neste IKM, men ut ifra at jeg fikk en overraskelse på positiv EL tester idag, helt uventet tidlig. CD9, så det er vel denne gruppa her jeg skal havne på nå?:p

Vedlegg

• 27B9CC7A-7DD3-4C93-A1D6-E5C78CA13C37.jpeg
    27B9CC7A-7DD3-4C93-A1D6-E5C78CA13C37.jpeg
    41,7 KB · Visninger: 62
  • E4885101-5028-4A2E-B3A2-04AC0E75BD38.jpeg
    E4885101-5028-4A2E-B3A2-04AC0E75BD38.jpeg
    14,4 KB · Visninger: 65
Hei alle sammen her i gruppa :happy:

Jeg fikk mensen den 4.febr istedenfor babystrek:banghead: Så har jeg lagd ny gruppe for neste IKM, men ut ifra at jeg fikk en overraskelse på positiv EL tester idag, helt uventet tidlig. CD9, så det er vel denne gruppa her jeg skal havne på nå?:p

Hei og velkommen! Kjipt med mensen, men fint med kortere ventetid med tidlig EL! Ja den kroppen kan være en luring :p

Liker profilbildet ditt foresten, det er så søtt :joyful: Har lagt merke til det hehe.

Våknet i natt med typiske ligamentsmerter helt ned i lårene! Tissetrengt til tusan! Også kjenner jeg sånn ømt vondt opp, bak armhulen. Typisk når jeg er preggers.
Jeg tok en g-test nå og tror jeg kan skimte en svaaaaaaaaaak skyggestrek.

Jeg begynner å bli rar.. :eek:

Edit: fortsatt høy temp.

Oi, sorry, kanskje jeg sendte babystøv i stedet :smiley-bounce022

Hei og velkommen! Kjipt med mensen, men fint med kortere ventetid med tidlig EL! Ja den kroppen kan være en luring :p

Liker profilbildet ditt foresten, det er så søtt :joyful: Har lagt merke til det hehe.
Tusen takk!:love7
Hehe, du kan si det ja! En luring dette, hadde aldri forventa meg at jeg skulle få tidlig EL!:hungover: Flaks at jeg begynte å teste tidlig. Planen var å teste noe senere, rundt CD13. :joyful:

Moro at du likte profilbildet mitt:angelic::p

Ettersom jeg har fått positiv EL test idag uforventet så kan dere gjerne føre meg inn i gruppa her:angelic:

Mammatiltrekløveret<3 - 34år - PP17 - B4 - EL 12.02 - IKM 27.02 (den 15.03 var planlagt før positiv test, men blir flytta til ca 27.02)

Veldig oppblåst og murringer i dag, dårlig i magen var jeg i kveld også... Håper eggløsning er på vei nå :sorry: Ender vel sikkert opp med at jeg havner i uke 9 i stedet :meh:

Negative tester og lav temp! Nesten bekymra for at EL dukke opp i nærmaste framtid:arghh::hilarious:
Ikkje ett snev av tegn her ein gong, trudde den kom tidligare for då alle før-tegna var, men temp tyde på at den absolutt ikkje har vært.
Tålmodighet Tålmodighet hvor er du o_O

Vedlegg

• 20210212_230750.jpg
    20210212_230750.jpg
    59,9 KB · Visninger: 50
  • Screenshot_20210212-230343_Premom.jpg
    Screenshot_20210212-230343_Premom.jpg
    21,1 KB · Visninger: 46
Negative tester og lav temp! Nesten bekymra for at EL dukke opp i nærmaste framtid:arghh::hilarious:
Ikkje ett snev av tegn her ein gong, trudde den kom tidligare for då alle før-tegna var, men temp tyde på at den absolutt ikkje har vært.
Tålmodighet Tålmodighet hvor er du o_O

Så kjedelig, sender over litt EL-støv i din retning også jeg ;)

Håper virkelig at temperaturfallet betyr eggløsning :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Det blir aksjelegging i ettermiddag etter jeg har vært på jobb :sign17:hippy2

Vedlegg

• CBFD8E70-A129-4BCE-9490-3E267AD2DED2.jpeg
    CBFD8E70-A129-4BCE-9490-3E267AD2DED2.jpeg
    64,1 KB · Visninger: 49
1CE1E245-0421-4EFE-9FCF-E9792B04C3E7.jpeg

Woho! Ser jo kanskje ut som EL likevel?
Jeg hadde, og har enda, el-smerter. Fikk negative tester i går, men testa ikke på kvelden fordi jeg hadde drukket så mye vann at urinen nesten var blank :hilarious: brukte eBay-tester også, og de er langt fra like sensitive som babyplan som jeg vanligvis bruker.
ikke sett noe el-slim heller. I går var det nesten helt tørt der nede, faktisk.. :banghead:
Så kun temphopp og smerter. Har hatt el på CD14 de siste syklusene, så kanskje?? :angelic:

Håper virkelig at temperaturfallet betyr eggløsning :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Det blir aksjelegging i ettermiddag etter jeg har vært på jobb :sign17:hippy2
Krysser fingra for dere!

Jeg droppet ut på å ta noen g-test i dag. Så lenge EL-test er så blank, så blir det nok ikke pos gravidtest heller - hvis jeg er gravid.. Ei som hadde tatt EL-tester hele veien til ikm, selv etter EL, fikk sterkere EL-tester da ikm nærmet seg. Tror hun testet pos på g-test på 10 dpo.

Våknet opp og ting er lissom litt mer stille i kroppen akk nå. Stille før mensenstormen, kanskje. :sour:

Vis vedlegget 348495
Woho! Ser jo kanskje ut som EL likevel?
Jeg hadde, og har enda, el-smerter. Fikk negative tester i går, men testa ikke på kvelden fordi jeg hadde drukket så mye vann at urinen nesten var blank :hilarious: brukte eBay-tester også, og de er langt fra like sensitive som babyplan som jeg vanligvis bruker.
ikke sett noe el-slim heller. I går var det nesten helt tørt der nede, faktisk.. :banghead:
Så kun temphopp og smerter. Har hatt el på CD14 de siste syklusene, så kanskje?? :angelic:
Vet du, jeg føler jeg ikke får i meg nok vann for tiden, pga testinga.. :eek:
Håper for dere at gullegget er på vei!! :happy:

Vet du, jeg føler jeg ikke får i meg nok vann for tiden, pga testinga.. :eek:
Håper for dere at gullegget er på vei!! :happy:

Det skjønner jeg godt! Jeg angra på drikkingen min i går i alle fall. Det var ikke vits i å teste engang med sååå lite konsentrert urin. Heldigvis er jo vann bra for kroppen uansett :rolleyes:

Ja burde jo egentlig ikke kunne se noe enda,så jeg er ikke sikker på at det er babystrek,selv om streken er rosa. Men blir spennende å se om den blir sterkere!:)
Krysser fingrene for deg at det blir en babystrek!:Heartred

Back
Topp