Kan det ikke være en Festeblødning??Æsj. Jeg hadde brun utflod, altså gammelt blod nå når jeg var på do.
Aldri i hele mitt liv blødd noe utenom mensen, eller ved SA/fødsel etc.
Hva kan det bety?
Det første som slo meg inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det ikke være en Festeblødning??Æsj. Jeg hadde brun utflod, altså gammelt blod nå når jeg var på do.
Aldri i hele mitt liv blødd noe utenom mensen, eller ved SA/fødsel etc.
Hva kan det bety?
Ja, håper det like mye som deg! Synet kan også bedra litt om vi ser for mye på skygger på alle testene vi har tatt, men håpet er aldri ute før IKM er kommet Men det er godt tegn at du har vond pupper som da du var gravidOi, gjør du?!
Tok med testen opp i lyset (ut fra det gule baderomslyset), og jammen ser jeg også at det er noe der. For all del, det kan være skygger alt samma. Men er det en spire inni der, så håper jeg det blir mer tydelig når jeg tar en test i morgen tidlig. Symptomene ligger tykt her. Og puppene har jeg aldri hatt vondt i med mindre jeg er preggers.
Men for all del! Kroppen kan endre seg på to år! Jeg er åpen for alt. Det som er synd er hvis jeg ikke klarer å ta ordentlige EL-tester, for å gå glipp av EL har vi ikke tid til.
Ja, synet kan absolutt bedra! Blir helt koko! Haha! Men det er litt gøy. Men symptomjakten har jeg ikke vært på. Det kom av seg selv. Tenkte ikke at jeg skulle kjenne noe før det var "mulig", og det betyr nå, denne helgen. Men her har det vært heftig arbeid i kroppen, særlig stikninger på høyre side. Så om det er no, så viser det seg nok snart.Ja, håper det like mye som deg! Synet kan også bedra litt om vi ser for mye på skygger på alle testene vi har tatt, men håpet er aldri ute før IKM er kommet Men det er godt tegn at du har vond pupper som da du var gravid
Da får vi håpe at kroppen din overrasker deg veldig bra med positive sider! Med en positiv test i hånda er herlig!Ja, synet kan absolutt bedra! Blir helt koko! Haha! Men det er litt gøy. Men symptomjakten har jeg ikke vært på. Det kom av seg selv. Tenkte ikke at jeg skulle kjenne noe før det var "mulig", og det betyr nå, denne helgen. Men her har det vært heftig arbeid i kroppen, særlig stikninger på høyre side. Så om det er no, så viser det seg nok snart.
Men jeg tar gjerne EL nå, hvis den ikke allerede har vært. Slik at vi kan få satt i gang pp 1 ordentlig.
Er ikke det vell tidlig? Er ikke det rundt 5-7dpo?Kan det ikke være en Festeblødning??
Det første som slo meg inn
Aha! Skjønner! Krysser fingre for degJa, jeg vet. Men pga pilleslutt og sterk el-test da, (eggløsning kan komme ila de første døgnene etter pilleslutt midt i brettet) så vi får se Jeg tok siste pille tirsdag 26.01. Hadde sterk el-test fredag 29.01. Hadde masse el-slim med blodspor. Vi hadde sex hver dag rett etter pilleslutt og lørdag morgen før bortfallsblødningen kom ettermiddagen på lørdag 30.01.
EL kan ha vært for to helger siden. Eller så var det for en helg siden da testene var bittelitt sterkere.
Jeg har tatt utgangspunkt i syklus fra bortfallsblødning, og utfra den så har jeg EL i dag eller i morgen. Fortsatt meget negative EL-tester. Skal ta EL-test senere i dag.
Men. Jeg ser noe svakt på g-testen jeg tok i formiddag.. så hvis EL var for ei uke siden, så er jeg kun 6/7 dpo. Eller så er jeg kanskje 13/14 dpo om det var for to uker siden.
ELLER - så har ikke EL kommet enda.
Krysser for at du får positiv i morgenHeia heia til dere med positive EL-tester! Blenda EL-test på meg i dag også.
Hvorfor får jeg feber hver måned etter el Gitt opp helt håpet for denne måneden allerede, selv om det bare er 5 dpo..
38.3 i dag, og formen er ikke så bra heller. Vet jeg ikke er syk, for skjer hver måned i underkant av en uke etter el helt frem til tr... så lei av å ha feber og føle meg uvel over en uke hver måned Hvorfor!!!
Vil bare gi opp nåHar snakket med legen om det flere ganger, men de nekter at det har noe sammenheng med syklus..men hvem er syke hver måned til alkurat samme tid, jeg vet det har noe med syklus å gjøre
Tusen takkKrysser for at du får positiv i morgen
Takk! Alt er bare kaos! Sitter her med pupper som pulserer og søte sug i magen... Lurer på om det er noe galt med Babyplan-testene, og ikke med megAha! Skjønner! Krysser fingre for deg
Snålt! Kanskje fordi livmora er mye stimulert? Har du hatt mange orgasmer på kort tid? (Du trenger ikke svare ) Hm!!Jeg har et skikkelig rart fenomen gående med kroppen min her nå... Jeg har full-on kynnere???? Etter sex, når jeg er sliten, helt randomly hvis jeg sitter, så får jeg det jeg kun kan beskrive som kynnere slik jeg har kjent dem fra ca 8 ukers svangerskap før Hva i alle dager? Kan man få det om man IKKE er gravid? Hæ... Er vel ca 2 dpo så mildt sagt forvirra.
Vel, jeg tror ikke jeg og gubben har hatt oss SÅ mange ganger på ei uke på leeeenge Kan nok hende at jeg har fått mer enn metta miSnålt! Kanskje fordi livmora er mye stimulert? Har du hatt mange orgasmer på kort tid? (Du trenger ikke svare ) Hm!!
Jeg har forsøkt å sjekke om tappen har vært lav eller høy (uten å tafse for mye), men etter hver gang får jeg litt sånn kynner-følelse. Skikkelig puls og litt ekstra ligamentamerter på en måte..
Håper den viser positiv imorgen!Heia heia til dere med positive EL-tester! Blenda EL-test på meg i dag også.
Hahaha, jeg hadde det likt da jeg slutta med p-ringTakk! Alt er bare kaos! Sitter her med pupper som pulserer og søte sug i magen... Lurer på om det er noe galt med Babyplan-testene, og ikke med meg