IKM uke 8 ❤

Æsj. Jeg hadde brun utflod, altså gammelt blod nå når jeg var på do.
Aldri i hele mitt liv blødd noe utenom mensen, eller ved SA/fødsel etc.

Hva kan det bety?
Kan det ikke være en Festeblødning??
Det første som slo meg inn :angelic:

Oi, gjør du?!
Tok med testen opp i lyset (ut fra det gule baderomslyset), og jammen ser jeg også at det er noe der. For all del, det kan være skygger alt samma. Men er det en spire inni der, så håper jeg det blir mer tydelig når jeg tar en test i morgen tidlig. Symptomene ligger tykt her. Og puppene har jeg aldri hatt vondt i med mindre jeg er preggers.

Men for all del! Kroppen kan endre seg på to år! :) Jeg er åpen for alt. Det som er synd er hvis jeg ikke klarer å ta ordentlige EL-tester, for å gå glipp av EL har vi ikke tid til.
Ja, håper det like mye som deg!:Heartred Synet kan også bedra litt om vi ser for mye på skygger på alle testene vi har tatt, men håpet er aldri ute før IKM er kommet:Heartred Men det er godt tegn at du har vond pupper som da du var gravid :D

Ja, håper det like mye som deg!:Heartred Synet kan også bedra litt om vi ser for mye på skygger på alle testene vi har tatt, men håpet er aldri ute før IKM er kommet:Heartred Men det er godt tegn at du har vond pupper som da du var gravid :D
Ja, synet kan absolutt bedra! Blir helt koko! Haha! Men det er litt gøy. Men symptomjakten har jeg ikke vært på. Det kom av seg selv. Tenkte ikke at jeg skulle kjenne noe før det var "mulig", og det betyr nå, denne helgen. Men her har det vært heftig arbeid i kroppen, særlig stikninger på høyre side. Så om det er no, så viser det seg nok snart.
Men jeg tar gjerne EL nå, hvis den ikke allerede har vært. Slik at vi kan få satt i gang pp 1 ordentlig.
:)

Ja, synet kan absolutt bedra! Blir helt koko! Haha! Men det er litt gøy. Men symptomjakten har jeg ikke vært på. Det kom av seg selv. Tenkte ikke at jeg skulle kjenne noe før det var "mulig", og det betyr nå, denne helgen. Men her har det vært heftig arbeid i kroppen, særlig stikninger på høyre side. Så om det er no, så viser det seg nok snart.
Men jeg tar gjerne EL nå, hvis den ikke allerede har vært. Slik at vi kan få satt i gang pp 1 ordentlig.
:)
Da får vi håpe at kroppen din overrasker deg veldig bra med positive sider! Med en positiv test i hånda er herlig!:angelic::Heartred

Tok ny EL-test nettopp, og da er det bekreftet på begge EL-testene at de har falt ned, så alt kan skje fra idag til imorgen! :knegg:

Helt siden positiv EL-test igår kl 15.30 til nå idag kl 17.00 med en negativ EL-test har vi tatt 2 runder i høyet :hilarious: En igår kveld og en idag tidlig! De to rundene burde sikre EL:pompus: Skal jammen prøve å ta en runde ikveld for å være på den sikre side, så da venter vi bare i den evige laaaange DPO-land fra og med imorgen :nailbiting:

Vedlegg

• 3C0951F6-46D9-4F37-9295-F349361CCDF5.jpeg
    3C0951F6-46D9-4F37-9295-F349361CCDF5.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 48
  • 0F08679E-CCD5-4A28-9ABB-3C0B30E2013E.jpeg
    0F08679E-CCD5-4A28-9ABB-3C0B30E2013E.jpeg
    10,7 KB · Visninger: 51
Heia heia til dere med positive EL-tester! Blenda EL-test på meg i dag også. :schocked028

Jeg har et skikkelig rart fenomen gående med kroppen min her nå... Jeg har full-on kynnere???? Etter sex, når jeg er sliten, helt randomly hvis jeg sitter, så får jeg det jeg kun kan beskrive som kynnere slik jeg har kjent dem fra ca 8 ukers svangerskap før :wideyed: Hva i alle dager? Kan man få det om man IKKE er gravid? Hæ... Er vel ca 2 dpo så mildt sagt forvirra.

Hvorfor får jeg feber hver måned etter el :arghh:Gitt opp helt håpet for denne måneden allerede, selv om det bare er 5 dpo..

38.3 i dag, og formen er ikke så bra heller. Vet jeg ikke er syk, for skjer hver måned i underkant av en uke etter el helt frem til tr... så lei av å ha feber og føle meg uvel over en uke hver måned:arghh: Hvorfor!!!

Vil bare gi opp nå:sad010Har snakket med legen om det flere ganger, men de nekter at det har noe sammenheng med syklus..men hvem er syke hver måned til alkurat samme tid, jeg vet det har noe med syklus å gjøre

Ja, jeg vet. Men pga pilleslutt og sterk el-test da, (eggløsning kan komme ila de første døgnene etter pilleslutt midt i brettet) så vi får se :) Jeg tok siste pille tirsdag 26.01. Hadde sterk el-test fredag 29.01. Hadde masse el-slim med blodspor. Vi hadde sex hver dag rett etter pilleslutt og lørdag morgen før bortfallsblødningen kom ettermiddagen på lørdag 30.01.

EL kan ha vært for to helger siden. Eller så var det for en helg siden da testene var bittelitt sterkere.
Jeg har tatt utgangspunkt i syklus fra bortfallsblødning, og utfra den så har jeg EL i dag eller i morgen. Fortsatt meget negative EL-tester. Skal ta EL-test senere i dag.

Men. Jeg ser noe svakt på g-testen jeg tok i formiddag.. så hvis EL var for ei uke siden, så er jeg kun 6/7 dpo. Eller så er jeg kanskje 13/14 dpo om det var for to uker siden.

ELLER - så har ikke EL kommet enda.
Aha! Skjønner! Krysser fingre for deg:D

Sommermamma2020 - 28år - PP3 - B2 - EL 12.02 - IKM 23.01

Litt sen innmelding for meg her, men håper jeg får være med :angelic:

Kort om meg (oss):
Har alvorlig grad av endometriose, opplevde å miste 3 ganger (uke 6, 8 og 13) før vi endelig ble gravide september 2019 etter endo-operasjon mars samme år. Fødte en frisk og fin gutt juni 2020!

Vi ønsker to tette, så vi har forsøkt aktivt siden desember måned. 1 DPO i dag, håper spiren sitter denne måneden :Heartred
Fikk sterk positiv 10 DPO forrige svangerskap, så begynner å teste fra 7 DPO denne gangen!

Hvorfor får jeg feber hver måned etter el :arghh:Gitt opp helt håpet for denne måneden allerede, selv om det bare er 5 dpo..

38.3 i dag, og formen er ikke så bra heller. Vet jeg ikke er syk, for skjer hver måned i underkant av en uke etter el helt frem til tr... så lei av å ha feber og føle meg uvel over en uke hver måned:arghh: Hvorfor!!!

Vil bare gi opp nå:sad010Har snakket med legen om det flere ganger, men de nekter at det har noe sammenheng med syklus..men hvem er syke hver måned til alkurat samme tid, jeg vet det har noe med syklus å gjøre

Oi, så kjipt! :( Det skal jo stige, men feber høres jo slitsomt og ikke normalt ut? Ville sjekket en annen lege :smiley-angelic003 Hvis du har tempet en stund, må de vel kunne se sammenhengen om du viser det? Er det mulig å ha for mye progesteron eller noe? Er det ikke det som får tempen til å stige etter EL?

Krysser for at du får positiv i morgen:smiley-angelic001
Tusen takk ♥️
Vil bare hinte om at når du trykker «liker ikke», så får jeg negativt tall i innleggsstatistikken min. Merkelig at de har et sånt opplegg på reaksjoner her inne... :smiley-ashamed005

Aha! Skjønner! Krysser fingre for deg:D
Takk! Alt er bare kaos! Sitter her med pupper som pulserer og søte sug i magen... Lurer på om det er noe galt med Babyplan-testene, og ikke med meg :hilarious::joyful:

Jeg har et skikkelig rart fenomen gående med kroppen min her nå... Jeg har full-on kynnere???? Etter sex, når jeg er sliten, helt randomly hvis jeg sitter, så får jeg det jeg kun kan beskrive som kynnere slik jeg har kjent dem fra ca 8 ukers svangerskap før :wideyed: Hva i alle dager? Kan man få det om man IKKE er gravid? Hæ... Er vel ca 2 dpo så mildt sagt forvirra.
Snålt! Kanskje fordi livmora er mye stimulert? Har du hatt mange orgasmer på kort tid? (Du trenger ikke svare :hilarious: ) Hm!!
Jeg har forsøkt å sjekke om tappen har vært lav eller høy (uten å tafse for mye), men etter hver gang får jeg litt sånn kynner-følelse. Skikkelig puls og litt ekstra ligamentamerter på en måte..

Snålt! Kanskje fordi livmora er mye stimulert? Har du hatt mange orgasmer på kort tid? (Du trenger ikke svare :hilarious: ) Hm!!
Jeg har forsøkt å sjekke om tappen har vært lav eller høy (uten å tafse for mye), men etter hver gang får jeg litt sånn kynner-følelse. Skikkelig puls og litt ekstra ligamentamerter på en måte..
Vel, jeg tror ikke jeg og gubben har hatt oss SÅ mange ganger på ei uke på leeeenge :hilarious: Kan nok hende at jeg har fått mer enn metta mi :rolleyes:

Livmortappen er høyere opp i dag, så krysser fingrene for at el kommer som planlagt i dag/imorgen. Er sliten og lei av å vente.. Til en eventuelt neste syklus vet jeg at eggløsning kommer sent, og vi trenger ikke drive å jakte slik som denne måneden. Men det skal i det minste ikke stå på innsatsen da vi har hatt sex fem ganger på syv dager :wacky: + at det blir aksjelegging imorgen også, med mindre temperaturen stiger. Da vet jeg ikke om jeg orker :hilarious:

Takk! Alt er bare kaos! Sitter her med pupper som pulserer og søte sug i magen... Lurer på om det er noe galt med Babyplan-testene, og ikke med meg :hilarious::joyful:
Hahaha, jeg hadde det likt da jeg slutta med p-ring:hilarious:

Back
Topp