I alle dager!Tusen takk
Vil bare hinte om at når du trykker «liker ikke», så får jeg negativt tall i innleggsstatistikken min. Merkelig at de har et sånt opplegg på reaksjoner her inne...![]()
fjerna den jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I alle dager!Tusen takk
Vil bare hinte om at når du trykker «liker ikke», så får jeg negativt tall i innleggsstatistikken min. Merkelig at de har et sånt opplegg på reaksjoner her inne...![]()
fjerna den jeg
Ja, kan absolutt være hormonkaos i kroppen jeg harHahaha, jeg hadde det likt da jeg slutta med p-ring![]()
Sommermamma2020 - 28år - PP3 - B2 - EL 12.02 - IKM 23.01
Litt sen innmelding for meg her, men håper jeg får være med
Kort om meg (oss):
Har alvorlig grad av endometriose, opplevde å miste 3 ganger (uke 6, 8 og 13) før vi endelig ble gravide september 2019 etter endo-operasjon mars samme år. Fødte en frisk og fin gutt juni 2020!
Vi ønsker to tette, så vi har forsøkt aktivt siden desember måned. 1 DPO i dag, håper spiren sitter denne måneden
Fikk sterk positiv 10 DPO forrige svangerskap, så begynner å teste fra 7 DPO denne gangen!
Oi, så kjipt!Det skal jo stige, men feber høres jo slitsomt og ikke normalt ut? Ville sjekket en annen lege
Hvis du har tempet en stund, må de vel kunne se sammenhengen om du viser det? Er det mulig å ha for mye progesteron eller noe? Er det ikke det som får tempen til å stige etter
Ja, prøver å få time til ny gynekolog, bare vanskelig nå med covid..
Tempen på morgenen er dessverre ikke feber høy, rundt 37,3 på det høyeste. Men så går det raskt opp til over 38 etter jeg står opp
Har testet progesteron en gang før, og da var den 86, så ganske høy, men ikke noe ekstremt. Men spotter også hver måned, selv med såpass høy progesteron. Spotter ikke på letrozol da, og får høyest feber på letrozol også. Så kanskje det har en sammenheng :S Letrozol øker vel progesteronet.
Føler meg bare skikkelig nedfor om dagen, føler noe er galt med kroppen min![]()
Oi, så kjipt!Det skal jo stige, men feber høres jo slitsomt og ikke normalt ut? Ville sjekket en annen lege
Hvis du har tempet en stund, må de vel kunne se sammenhengen om du viser det? Er det mulig å ha for mye progesteron eller noe? Er det ikke det som får tempen til å stige etter EL?
prøver å fikse det, men blir bare mer og mer rotete 
Om du ikkje får hjelp hjå legen din ville eg ha bytta fatlege og prøvd igjen. Det er kjipt å ikkje bli trudd, og ganske typisk for ting som berre gjeld kvinner.Hvorfor får jeg feber hver måned etter elGitt opp helt håpet for denne måneden allerede, selv om det bare er 5 dpo..
38.3 i dag, og formen er ikke så bra heller. Vet jeg ikke er syk, for skjer hver måned i underkant av en uke etter el helt frem til tr... så lei av å ha feber og føle meg uvel over en uke hver månedHvorfor!!!
Vil bare gi opp nåHar snakket med legen om det flere ganger, men de nekter at det har noe sammenheng med syklus..men hvem er syke hver måned til alkurat samme tid, jeg vet det har noe med syklus å gjøre

Tøffe tiderDagens g-test. Og fortsatt blenda EL-test. Når jeg tenker etter ville det jo slått ut på EL-test hvis jeg var preggers også
Jeg må roe ned litt nå..![]()
Er fortsatt noen dager til IKM så håp er ikke ute enda før tanta dukker opp evt! Satser på at TR er i den andre siden av jorda minst 9 mndr til

Pleier å ha veldig tydelig stigning, men dette må være ny rekord 

Herregud, det er jo bare en uke igjen til uke 8 starter!Er det noen som har kommet så langt at det blir testing de nærmeste dagene?
![]()
Jeg er ekstremt utålmodig! Dagens g-test. Og fortsatt blenda EL-test. Når jeg tenker etter ville det jo slått ut på EL-test hvis jeg var preggers også
Jeg må roe ned litt nå..
Edit: Da traff vi iallfall ikke på noen EL om den kom rett etter pilleslutt. Hadde sterkere EL- tester lør og søn forrige helg. Dersom det skjedde noe da, så er det fortsatt for tidlig til å gi utslag.

I lige måde NutteputtSÅ SPENNENDE, Småønsker2021 OG Astrantia!
Gratulerer med morsdagen!![]()

Tenkte jeg skal begynne å teste fra 6/7DPO om jeg kjenner meg rett. Testetøs her

Tok meg nye EL-tester idag, og de var negative! Da er jeg nok på DPO1 nå, og blir nervepirrende dager!Tenkte jeg skal begynne å teste fra 6/7DPO om jeg kjenner meg rett. Testetøs her
![]()
Prøver å holde meg til 9DPO som er søndag 21. 
Blir tøft å vente!SpennendePrøver å holde meg til 9DPO som er søndag 21.
![]()