IKM uke 8 ❤

Tusen takk ♥️
Vil bare hinte om at når du trykker «liker ikke», så får jeg negativt tall i innleggsstatistikken min. Merkelig at de har et sånt opplegg på reaksjoner her inne... :smiley-ashamed005
I alle dager! :eek: For noe tull! Var jo ikke noe negativt til deg:hilarious: fjerna den jeg:hilarious:

Sommermamma2020 - 28år - PP3 - B2 - EL 12.02 - IKM 23.01

Litt sen innmelding for meg her, men håper jeg får være med :angelic:

Kort om meg (oss):
Har alvorlig grad av endometriose, opplevde å miste 3 ganger (uke 6, 8 og 13) før vi endelig ble gravide september 2019 etter endo-operasjon mars samme år. Fødte en frisk og fin gutt juni 2020!

Vi ønsker to tette, så vi har forsøkt aktivt siden desember måned. 1 DPO i dag, håper spiren sitter denne måneden :Heartred
Fikk sterk positiv 10 DPO forrige svangerskap, så begynner å teste fra 7 DPO denne gangen!

Velkommen hit :) Absolutt ikkje sein, mange av oss, som du ser har enda ikkje fått EL :) kjekt at du e i dpo land, og glede meg til å høra oppdatering om testing om ei lita veke ❤

Her blir det første kveld med noen øl og et par glass vin med en kompis av kavaleren i kveld. Bare håper ikke det ødelegger noe mtp prøvingen. Kjenner bare at et par senkede skuldre er godt som sykepleier nå xsmile9

Oi, så kjipt! :( Det skal jo stige, men feber høres jo slitsomt og ikke normalt ut? Ville sjekket en annen lege :smiley-angelic003 Hvis du har tempet en stund, må de vel kunne se sammenhengen om du viser det? Er det mulig å ha for mye progesteron eller noe? Er det ikke det som får tempen til å stige etter

Ja, prøver å få time til ny gynekolog, bare vanskelig nå med covid..

Tempen på morgenen er dessverre ikke feber høy, rundt 37,3 på det høyeste. Men så går det raskt opp til over 38 etter jeg står opp

Har testet progesteron en gang før, og da var den 86, så ganske høy, men ikke noe ekstremt. Men spotter også hver måned, selv med såpass høy progesteron. Spotter ikke på letrozol da, og får høyest feber på letrozol også. Så kanskje det har en sammenheng :S Letrozol øker vel progesteronet.

Føler meg bare skikkelig nedfor om dagen, føler noe er galt med kroppen min :(
Oi, så kjipt! :( Det skal jo stige, men feber høres jo slitsomt og ikke normalt ut? Ville sjekket en annen lege :smiley-angelic003 Hvis du har tempet en stund, må de vel kunne se sammenhengen om du viser det? Er det mulig å ha for mye progesteron eller noe? Er det ikke det som får tempen til å stige etter EL?

Ok aner ikke hva som skjedde her :hilarious: prøver å fikse det, men blir bare mer og mer rotete :stop:

Hvorfor får jeg feber hver måned etter el :arghh:Gitt opp helt håpet for denne måneden allerede, selv om det bare er 5 dpo..

38.3 i dag, og formen er ikke så bra heller. Vet jeg ikke er syk, for skjer hver måned i underkant av en uke etter el helt frem til tr... så lei av å ha feber og føle meg uvel over en uke hver måned:arghh: Hvorfor!!!

Vil bare gi opp nå:sad010Har snakket med legen om det flere ganger, men de nekter at det har noe sammenheng med syklus..men hvem er syke hver måned til alkurat samme tid, jeg vet det har noe med syklus å gjøre
Om du ikkje får hjelp hjå legen din ville eg ha bytta fatlege og prøvd igjen. Det er kjipt å ikkje bli trudd, og ganske typisk for ting som berre gjeld kvinner.

Dagens g-test. Og fortsatt blenda EL-test. Når jeg tenker etter ville det jo slått ut på EL-test hvis jeg var preggers også :shy:
Jeg må roe ned litt nå.. :p:hilarious:

Edit: Da traff vi iallfall ikke på noen EL om den kom rett etter pilleslutt. Hadde sterkere EL- tester lør og søn forrige helg. Dersom det skjedde noe da, så er det fortsatt for tidlig til å gi utslag.

Vedlegg

• AC988250-6DA3-4BCC-826A-C79C188C2DF8.jpeg
    AC988250-6DA3-4BCC-826A-C79C188C2DF8.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 110
Last edited:
Dagens g-test. Og fortsatt blenda EL-test. Når jeg tenker etter ville det jo slått ut på EL-test hvis jeg var preggers også :shy:
Tøffe tider :Heartred Er fortsatt noen dager til IKM så håp er ikke ute enda før tanta dukker opp evt! Satser på at TR er i den andre siden av jorda minst 9 mndr til:knegg::Heartred

Håper dette er starten på en stigning, hvis ikke smyger jeg meg over i ikm uke 9 fra imorgen. Med mindre det viser seg at jeg har kort lutealfase o_O Er ikke lett dette her :wtf:

Vedlegg

• AC4D119D-FA40-4081-930E-C3D2F5ED30C7.jpeg
    AC4D119D-FA40-4081-930E-C3D2F5ED30C7.jpeg
    59,2 KB · Visninger: 82
1F705DD5-2A77-43F2-BA36-92E2992AE4C7.jpeg
Kan nok trygt slå fast at EL var på dag 15 og at jeg er 2DPO i dag :Heartred Pleier å ha veldig tydelig stigning, men dette må være ny rekord :woot:

Gratulerer med morsdagen til alle dere som er så heldig å være mødre allerede, og håper vi neste år er en gjeng med nybakte mødre som får feire morsdag for første gang :smiley-angelic001

SÅ SPENNENDE, Småønsker2021 OG Astrantia!

Gratulerer med morsdagen! smiley-chores003:smiley-chores004:smiley-chores007:smiley-chores011:smiley-chores020:computer005

3dpo i dag:) 36,8 i temp i dag og. (Så 36,7 1dpo og 36,8 2dpo og 3dpo)

Herregud, det er jo bare en uke igjen til uke 8 starter! :nailbiting: Er det noen som har kommet så langt at det blir testing de nærmeste dagene? :joyful::excited001

Edit: Da traff vi iallfall ikke på noen EL om den kom rett etter pilleslutt. Hadde sterkere EL- tester lør og søn forrige helg. Dersom det skjedde noe da, så er det fortsatt for tidlig til å gi utslag.

Altså, jeg synes faktisk jeg ser noe på denne testen!? Krysser fingrene for deg :Heartred

Wiii, fast smiley på Clearblue Advanced nå nettopp :woot::woot: Da kom eggløsning som bestilt i dag/imorgen, og FF-appen har beregnet riktig ut i fra 34 dagers syklusen :rolleyes:
Da blir det en runde i senga før senvakt :smiley-bounce015

Tok meg nye EL-tester idag, og de var negative! Da er jeg nok på DPO1 nå, og blir nervepirrende dager!:nailbiting: Tenkte jeg skal begynne å teste fra 6/7DPO om jeg kjenner meg rett. Testetøs her:facepalm::angelic::oops:

Spennende :happy: Prøver å holde meg til 9DPO som er søndag 21. :nailbiting:
Blir tøft å vente!:cool: Vi får oppdatere hverandre her på åssen vi ligger an, da vi er 1 dag i mellom etter våre beregninger :hilarious:

Back
Topp