IKM uke 8 ❤

Herregud, det er jo bare en uke igjen til uke 8 starter! :nailbiting: Er det noen som har kommet så langt at det blir testing de nærmeste dagene? :joyful::excited001

Wee gøy at det nærmer seg! Selvfølgelig veldig spent på egne vegne, men også veldig spent på deres vegne! Håper vi blir en stor gjeng som flytter over til terminklubb :joyful:

Jeg har en herlig mann som er veldig engasjert i prøvingen, og som vil være med på testingen.. samtidig som han ikke ser vitsen i å teste mange dager før ikm, når man bare kan vente til ikm?...... :wideyed: er 7 dpo i dag, ikm er mandag uke 8..

7 dpo i dag, røk på en test, men den var blenda :( sist graviditet hadde jeg tydelig strek omtrent 8 dpo, men ut fra kalender-beregnet EL, så kan jo ha vært 10 dpo for alt jeg vet :)

Masse murringer her nå! Kjennes ut som om livmora mi er ultra-aktiv, men kan jo være PMS da :)

Vis vedlegget 348574 Kan nok trygt slå fast at EL var på dag 15 og at jeg er 2DPO i dag :Heartred Pleier å ha veldig tydelig stigning, men dette må være ny rekord :woot:

Gratulerer med morsdagen til alle dere som er så heldig å være mødre allerede, og håper vi neste år er en gjeng med nybakte mødre som får feire morsdag for første gang :smiley-angelic001
Takk og så sender jeg en liten gratulasjon til alle som kanskje om ei drøy uke får vite om de har livmorsdag idag! :):Heartred

Ganske sikker på at EL var i forigårs, har ikke sett noe til EL-slimet siden da.
Så da tar jeg en sjefsavgjørelse og regner meg som 2 dpo idag! :D
Har kjøpt 7 tidlig-tester:angelic: Spørs vel hvor lenge jeg holder meg før jeg begynner å teste denne gangen, jeg som alltid har pleid å kjøpe én, maks to tester! :woot:

Takk og så sender jeg en liten gratulasjon til alle som kanskje om ei drøy uke får vite om de har livmorsdag idag! :):Heartred
Dét likte jeg godt; Livmorsdag ♥️ Helt skjønt :love2
Har nettopp shoppa flere tester jeg også! Skyggestreker på Babyplan gir vann på mølla. Vel, ikke bare det, men symptomene er heftige i kroppen. :knegg:
Tidlig CB-sticks og babyplan early.. :rabbit

Er på CD18 og i går kom EL-slimet, har veldig tru på at den kjem i måro :) men negativ LH-test idag, men eg har kort topp. Derimot tom for tester nå, siden eg trudde EL kom forrige helg og starta testa aaaalt for tidlig enn planlagt med kun 10 tester :hilarious:
Tempen droppa vertfall idag, håpe på massiv auke igjen i måro :smiley-bounce012
20210214_181810.jpg

Er på CD18 og i går kom EL-slimet, har veldig tru på at den kjem i måro :) men negativ LH-test idag, men eg har kort topp. Derimot tom for tester nå, siden eg trudde EL kom forrige helg og starta testa aaaalt for tidlig enn planlagt med kun 10 tester :hilarious:
Vis vedlegget 348600

Ser ut som en finfin EL-dropp der :happy: Spennende å høre hva tempen din er i morgen ❤️ EL rundt Valentindagen må jo være en perfekt start på en spire :love7

Vis vedlegget 348600
Så spennende, håper for deg at el kommer nå og tempen øker imorgen! :dance008

Ser ut som en finfin EL-dropp der :happy: Spennende å høre hva tempen din er i morgen ❤️ EL rundt Valentindagen må jo være en perfekt start på en spire :love7

Så spennende, håper for deg at el kommer nå og tempen øker imorgen! :dance008

Takk, de håpe me og ❤ ikkje berre valentines, men mannen sin bursdag også!:wav
Sist eg hadde EL var det på min bursdag, så håpe me treffe bedre denne gangen ;) bursdagsaksjer er mykje bedre enn stressaksjer :laughing021

Takk, de håpe me og ❤ ikkje berre valentines, men mannen sin bursdag også!:wav
Sist eg hadde EL var det på min bursdag, så håpe me treffe bedre denne gangen ;) bursdagsaksjer er mykje bedre enn stressaksjer :laughing021

Hoi! Så gøy! Mannlige bursdagsaksjer har jeg jammen i meg tro på altså! :dance011 :goodnight

Da har PMS symptomene begynt å komme for fult. Puppene klør, og vonde er dem også. Så tydelig at el nettopp har vært, eller er rett rundt hjørnet :dance018

Kommer ikke til å merke noe med brystene denne gangen vil jeg tro, siden jeg fremdeles ammer! Men, sammentrekninger i livmor er i full gang her. Kjennes ømt og sårt ut, noe som ikke er vanlig PMS symptom for meg. Så, jeg krysser fingrene for at det faktisk skjer noe der inne! SÅ spent på denne måneden :smiley-angelic001

4AE8B84F-A938-4B32-8BEB-287E2C18FFAB.jpeg

Tror EL har vært :woot:
FF setter nok EL CD13 basert på temp, men jeg er ganske sikker på at EL var i går (på ettermiddag/kveld). Kjente det ganske tydelig, tror jeg :rolleyes:
Tror i alle fall jeg drister meg til å si jeg er 1 dpo i dag :D

Her ser det endelig ut som EL er på vei. Stigning på testene i går og i dag. Ikke helt nådd «peak» enda, men tipper det kommer i kveld eller i morgen!
Har fått lagt inn aksjer torsdag, lørdag og i går. Håper vi får til i dag også!

Last edited:
Tok EL-test og g-test i morges. EL-testen helt hvit. Mulig testen var defekt fordi kontrollstreken var ikke hel. Jeg tar en senere i dag. Vedlagt er g-testen.
Jeg får fortsatt skygger på Babyplan-gravidtestene. Men det får jo mange andre også, ser jeg, så jeg får holde meg til å søke etter EL fortsatt. Blir vel ny ikm-gruppe på meg snart :bored::bookworm:

Vedlegg

• A45A9082-0ED4-4BE7-9EB7-B7BA4F355C06.jpeg
    A45A9082-0ED4-4BE7-9EB7-B7BA4F355C06.jpeg
    29 KB · Visninger: 81
Last edited:
Måtte ta en test i morges også :woot: Eier ikke tålmodieghet dessverre :happy: 8 dpo - fortsatt blenda :( Men - det er enda tidlig!

Her er EL-testen helt hvit. Mulig testen var defekt fordi kontrollstreken var ikke hel. Jeg tar en senere.
Jeg får fortsatt skygger på Babyplan-gravidtestene. Men det får jo mange andre også, ser jeg, så jeg får holde meg til å søke etter EL fortsatt. Blir vel ny ikm-gruppe på meg snart :bored::bookworm:

Men er ikke det der en graviditetstest da...? Står HcG på den :)

Rart hvor spennende det kan være å følge med på tempen, nesten så man gleder seg til neste morgen:hilarious:
5dpo idag:nailbiting:
upload_2021-2-15_10-9-45.jpeg

Back
Topp