IKM uke 8 ❤

Her ser det endelig ut som EL er på vei. Stigning på testene i går og i dag. Ikke helt nådd «peak» enda, men tipper det kommer i kveld eller i morgen!
Har fått lagt inn aksjer torsdag, lørdag og i går. Håper vi får til i dag også!

Tok en testen nå midt på dagen. Denne er vel så godt som positiv eller?

Vedlegg

• 8DCBC8C6-7E11-4A10-85D3-13BDF4EA28C7.jpeg
    8DCBC8C6-7E11-4A10-85D3-13BDF4EA28C7.jpeg
    9,4 KB · Visninger: 90
Hehe ja, jeg fortalte han om denne praten her inne nå, og håper han tar hintet :p Takk! :Heartred

Du tenkte begynne teste fra 6-7 dpo? Når har du fått positiv tidligere? :)
Du får oppdatere oss her etterpå!:angelic:

Ja, tenkte å begynne fra 6-7 DPO ca, og jeg har tidligere fått positiv test ved 9 DPO. Hører at det varierer veldig på svangerskapene :joyful:

Tok en testen nå midt på dagen. Denne er vel så godt som positiv eller?
Vil tro den er positiv ja! Lurt å ta en ny test etter 4 timer og se forskjellen på styrken. Ta bilde av den og den nye på Premom appen, den forteller deg hvilke er sterkest!:happy:

Kjenner til det med mannfolket. I dag ble min irritert for jeg bruker opp testene mine,for han ser ingenting på de. Kunne jeg ikke bare vente med å teste til neste uke? Neste uke?! Er du gal mann!:eek: Jeg sa jeg gikk med på å teste på onsdag neste gang:p

Hvis jeg ikke er gravid nå,så skal jeg ihvertfall ikke involvere mannen i testingen videre:rolleyes:

Hehe ja, krysser fingrene for at både mine manglende symptomer og dine mange symptomer er et godt tegn :D

Må være frustrerende med alle de symptomene, og samtidig ikke ane hvor i løypa du er. Håper det er tegn på en liten spire og ikke på pilleslutt!.. Huff ja er lett å glemme hvordan det var tidligere, vi bør egentlig skrive ned sånt.. :bookworm:
Ja, krysser fingra hardt! Jeg har skrevet ned noe, og noe er jo å finne igjen her på forumet, men slettes ikke alt :P

Glemte å si at jeg er konstant tissetrengt og i dag har jeg lotion-utflod. ALLE tegnene jeg har er vanlig for meg å ha i mange uker rett etter jeg er blitt gravid. Så det er jo lett å tru at det kan ha skjedd noe..

FF-appen min er sur på meg. Tempen har jeg målt med øretermometer (og ja, det er jo den første feilen..), men jeg har også ligger over 37 siden i forrige uke. Og da får jeg masse varsler og nå har den stilt inn min EL til å være 10.02. og at jeg i dag er 5 dpo.. Haha.. Ja, vi får se.. :P

Vil tro den er positiv ja! Lurt å ta en ny test etter 4 timer og se forskjellen på styrken. Ta bilde av den og den nye på Premom appen, den forteller deg hvilke er sterkest!:happy:

Ja, bruker Premom. Fikk high på denne på bildet. Men synes jo selv den ser positiv ut, så litt overrasket over at det ikke ble «peak» på den. Men kanskje de må begynne å bli svakere igjen for at den gjenkjenner den sterkeste som «peak». Skal prøve å ta en ny ingen i kveld.

Helt sikkert! Om testen blir svakere ikveld feks vil nok appen si at den bildet du la ut er en skikkelig peak! :D

Er på CD 19 idag og endelig er EL-testene mine også positive :D Skal forsøke en lav dose Lutinus denne runden for å forlenge lutealfasen, er det best å starte 1DPO eller 2DPO for å være helt sikker på at eggløsningen er overstått?

63BA3699-E222-42F5-BE0C-3B6ABD41C3C0.jpeg

Til dere som vet at dere er i DPO-land:
Åssen symptomer plutselig dukket opp / var ukjent?
Evt hvilke DPO??

Vi har ei småbarn her i huset som bruker bleier, og igår på dagtid skiftet mannen min bæsjebleie. Etter denne bleia har lukten min sittet på i nesa hele tiden, skjønner ingen ting?! Jeg sier til mannen min at jeg lukter bæsjebleie hele huset nå i 1.5 døgn :hungover: Mens mannen min sier neida, han lukter ingen ting.:hilarious: Og vet da jeg selv også at bæsjebleier ikke står timevis med lukt inni huset, til og med lufta stua, satt på røkelse, og bøtta er tømt!:hilarious: Uvanlig for meg!:wideyed:

Da begynte jeg å slå meg inn... Kanskje en av de tidlige symptomer?! :pompus: Er oppblåst også tillegg. 2 DPO er jo for tidlig med symptomer mener jeg:p Vil ikke tro på noe ting før jeg ser TO streker på testen! :happy6

Hehe, ikkesant, lett for dem å si..
Han: Hvorfor bruke penger på tester når man uansett får svaret om noen dager? :smug:
Meg: :eek: !!
Men Ja veldig enig, fint med engasjerte mannfolk :shy:

Mannen min er helt omvendt! Sånn 4 dpo og jeg sier det verker i puppene. Så blir han super gira og ber meg ta en test :hungry: Jeg prøver å si det er alt for tidlig, men da sier han bare at man aldri kan vite :rolleyes:

Han er veldig søt da, og veldig gira:Heartblue

Det egget jobber seg godt nedover nå. Gurimalla for noen eggløsningssmerter. Det iser jo langt nedover lysken, og det føles ut som livmora krøller seg sammen. Jeg har aldri hatt eggløsningssmerter før, men så har jeg heller aldri vært klar over at jeg har el på så sent i syklusen. Håper uansett at det egget møter noen trofaste svømmere på veien. :D :sign17 :happy6:offtheair

Kjenner til det med mannfolket. I dag ble min irritert for jeg bruker opp testene mine,for han ser ingenting på de. Kunne jeg ikke bare vente med å teste til neste uke? Neste uke?! Er du gal mann!:eek: Jeg sa jeg gikk med på å teste på onsdag neste gang:p

Hvis jeg ikke er gravid nå,så skal jeg ihvertfall ikke involvere mannen i testingen videre:rolleyes:

Har blitt enige om

Har blitt enige om

Neimen, æsjda, var nær «send svar»-knappen der, og får ikke slettet/redigert :eek: Skulle skrive at mannen og jeg er enige om at jeg kan styre på med tidligtester, mens han ikke trenger å vite om testemoroa :D Han syntes det ble litt stressende. Jeg derimot koser meg glugg :hilarious::dance018Får dele med dere her i alle fall :happy: Begynner søndag :woot:

Ja, krysser fingra hardt! Jeg har skrevet ned noe, og noe er jo å finne igjen her på forumet, men slettes ikke alt :p

Glemte å si at jeg er konstant tissetrengt og i dag har jeg lotion-utflod. ALLE tegnene jeg har er vanlig for meg å ha i mange uker rett etter jeg er blitt gravid. Så det er jo lett å tru at det kan ha skjedd noe..

FF-appen min er sur på meg. Tempen har jeg målt med øretermometer (og ja, det er jo den første feilen..), men jeg har også ligger over 37 siden i forrige uke. Og da får jeg masse varsler og nå har den stilt inn min EL til å være 10.02. og at jeg i dag er 5 dpo.. Haha.. Ja, vi får se.. :p

Veldig forståelig at du tror det, med så mange tegn! Hadde jo nesten vært slemt av kroppen å tulle så mye uten grunn :bored:

Artig at FF satte deg til 5 dpo da, litt nærmere testing :D jeg prøvde FF nå nettopp for første gang, var artig å se at den beregnet EL til akkurat når jeg trodde/håpet EL var :joyful: var nemlig litt usikker denne mnd pga ingen EL-symptomer..

Neimen, æsjda, var nær «send svar»-knappen der, og får ikke slettet/redigert :eek: Skulle skrive at mannen og jeg er enige om at jeg kan styre på med tidligtester, mens han ikke trenger å vite om testemoroa :D Han syntes det ble litt stressende. Jeg derimot koser meg glugg :hilarious::dance018Får dele med dere her i alle fall :happy: Begynner søndag :woot:

Fint å kunne dele med hverandre her inne :) hehe så deilig å teste så mye du vil - skjønner du koser deg :D

Veldig forståelig at du tror det, med så mange tegn! Hadde jo nesten vært slemt av kroppen å tulle så mye uten grunn :bored:

Artig at FF satte deg til 5 dpo da, litt nærmere testing :D jeg prøvde FF nå nettopp for første gang, var artig å se at den beregnet EL til akkurat når jeg trodde/håpet EL var :joyful: var nemlig litt usikker denne mnd pga ingen EL-symptomer..

Enig! Hvis skyggestreken er en babystrek, så synes jeg det er høyt logisk. Hvis ikke, så blir jeg bare sur.. Surt å bruke så mye penger på ting som ikke fungerer... Men pilleslutt = kaos, så jeg kjenner meg likevel åpen for alt.

Har inntrykk at FF er bra greier, altså! Kult at sere er samstemte!

Ja, det var null utslag på EL-test på dagene FF mener jeg har EL, så det blir jo bare feil her :confused::smiley-ashamed005

Det er jo så gøy! «Er det strek?! Føler jeg ser noe! Kanskje jeg er gravid!» Så spennende!:joyful: Men vi får holde oss med å dele med hverandre her ja,så får mannfolka bare ha det kjedelig:p

:Heartred
Til dere som vet at dere er i DPO-land:
Åssen symptomer plutselig dukket opp / var ukjent?
Evt hvilke DPO??

Vi har ei småbarn her i huset som bruker bleier, og igår på dagtid skiftet mannen min bæsjebleie. Etter denne bleia har lukten min sittet på i nesa hele tiden, skjønner ingen ting?! Jeg sier til mannen min at jeg lukter bæsjebleie hele huset nå i 1.5 døgn :hungover: Mens mannen min sier neida, han lukter ingen ting.:hilarious: Og vet da jeg selv også at bæsjebleier ikke står timevis med lukt inni huset, til og med lufta stua, satt på røkelse, og bøtta er tømt!:hilarious: Uvanlig for meg!:wideyed:

Da begynte jeg å slå meg inn... Kanskje en av de tidlige symptomer?! :pompus: Er oppblåst også tillegg. 2 DPO er jo for tidlig med symptomer mener jeg:p Vil ikke tro på noe ting før jeg ser TO streker på testen! :happy6

Egget har ikke festet seg før mellom 6-12 DPO, men, det kan være graviditetssymptomer - eller PMS!

Med forrige svangerskap friskt i minne, ble jeg tett i nesen rundt 8 DPO. Strålende smerte i brystene 10 DPO som gjorde at jeg testet og fikk to fine klare streker! Begge er tydeligvis vanlige tidlige symptomer på graviditet :Heartred

Fint å kunne dele med hverandre her inne :) hehe så deilig å teste så mye du vil - skjønner du koser deg :D

Det er jo så gøy! «Er det strek?! Føler jeg ser noe! Kanskje jeg er gravid!» Så spennende!:joyful: Men vi får holde oss med å dele med hverandre her ja,så får mannfolka bare ha det kjedelig:p

Det er superspennende, ja :D Før testet jeg knapt, men nå er jeg bitt av basillen, og det er ingen vei tilbake :hilarious::wacky:

Back
Topp