IKM uke 8 ❤

Eg er skikkelig forkjøla og har ikkje fått lagt inn aksjer på El. Får sjå om det er nok overskudd til eim runde i kveld. Har ikkje målt etter el så veit ikkje nøyaktig når den er heller, så eg kan ha flaks å treffe likevel. Men eg har ikkje heilt trua denne PP.

Var ikke noe mere blod i dag, måtte stikke en finger opp å kjenne. Var kun litt brunt resteblod der (sorry detaljer altså) :hilarious:
Skjønner ikke noe annet enn det.
Takk :Heartred
Ja, da er det nok noe på gang! :D Siden du stakk fingeren inn og ikke noe mere kom ut, så er det lovende :hilarious:

Ja, da er det nok noe på gang! :D Siden du stakk fingeren inn og ikke noe mere kom ut, så er det lovende :hilarious:
Syntes bare det er veldig tidlig til festeblødning, så har ikke noe store håp egentlig. :p
Tok en el test i dag, den var 96på score i premom. Skjønner ikke noe:hilarious:

Hei jenter,

Har vært lenge i tenkeboksen om å delta i ukes-tråden men etter å ha lest igjennom alle innleggene så klarer jeg ikke å la være. Dere er så gode og «samværet» er gull verdt i denne tiden!

Bikket 1 år uten prevensjon nå. Ble gravid i sommer som endte i MA uke 9. Etter det har jeg hatt positive tester hver mnd men som har endt i blank test eller mensen. Så mange kjemiske rett og slett. Var hos gyn for sjekk og div blodprøver men ikke fått noe konklusjon. Alt så bra ut på undersøkelsen. Hadde visstnok 20 follikler eller noe men siden alt så bra ut utenom det så var ikke det noe legen mente var gale.

Uansett begynner virkelig å gå innpå meg, syns dette er så frustrerende, håpløst og altoppslukende. Skulle ha hatt min første dag i permisjon i dag faktisk, hadde jeg fortsatt vært gravid..

Kan ikke gjøre noe annet enn å krysse alt for at det klaffer denne mnd.. Startet med temping igjen og sitter spent klar med en haug tidlig tester og digitale. Skal forsøke å vente til fredag (9dpo) med første test.. Gleder meg til å følge resten nå som vi går inn mot siste innspurt!!

PM88 - 32 - PP 7 (etter MA) - B1 - EL 10.02 - IKM 25.02

Kjenner meg godt igjen i det du skriver.
Jeg mistet også i MA i sommer. Skulle hatt termin på søndag som var.
En venninne av meg fikk baby akkurat på samme dag jeg skulle hatt termin. Glad på hennes vegne, men må si det var litt tøft å ikke være der selv. Hadde trodd jeg skulle være gravid igjen før termin.

Med første mann prøvde vi i 1,5 pr før det klaffet.
Sist graviditet nå, gikk det raskere, men den endte jo i MA. Så nå har vi prøvd ca. et halvt år etter det.

Ønsker deg lykke til denne PPen. Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge! :Heartred

Til dere som vet at dere er i DPO-land:
Åssen symptomer plutselig dukket opp / var ukjent?
Evt hvilke DPO??

Vi har ei småbarn her i huset som bruker bleier, og igår på dagtid skiftet mannen min bæsjebleie. Etter denne bleia har lukten min sittet på i nesa hele tiden, skjønner ingen ting?! Jeg sier til mannen min at jeg lukter bæsjebleie hele huset nå i 1.5 døgn :hungover: Mens mannen min sier neida, han lukter ingen ting.:hilarious: Og vet da jeg selv også at bæsjebleier ikke står timevis med lukt inni huset, til og med lufta stua, satt på røkelse, og bøtta er tømt!:hilarious: Uvanlig for meg!:wideyed:

Da begynte jeg å slå meg inn... Kanskje en av de tidlige symptomer?! :pompus: Er oppblåst også tillegg. 2 DPO er jo for tidlig med symptomer mener jeg:p Vil ikke tro på noe ting før jeg ser TO streker på testen! :happy6
Min erfaring er at når man prøver så er man plutselig veldig obs på symptomer:hilarious:
Og at man har veldig mange symptomer egentlig iløpet av en syklus, og de ligner veldig på symptomene man får ved svangerskap.

har ikke kjent noe symptomer med de to eldste jeg har, men med hun minste som blir 6 i år, så var jeg skikkelig kvalm fra uke 4, og jeg sa før jeg fikk positiv test at «nå er jeg gravid».

Syntes bare det er veldig tidlig til festeblødning, så har ikke noe store håp egentlig. :p
Tok en el test i dag, den var 96på score i premom. Skjønner ikke noe:hilarious:
Det er noe ugler i mosen tenker jeg:eek: Håper at du sitter med en positiv test i hånda snart tross alt der som skjer nå:Heartred

Min erfaring er at når man prøver så er man plutselig veldig obs på symptomer:hilarious:
Og at man har veldig mange symptomer egentlig iløpet av en syklus, og de ligner veldig på symptomene man får ved svangerskap.

har ikke kjent noe symptomer med de to eldste jeg har, men med hun minste som blir 6 i år, så var jeg skikkelig kvalm fra uke 4, og jeg sa før jeg fikk positiv test at «nå er jeg gravid».
Absolutt enig med deg! Har 3 barn fra før og symptomene kom sånn plutselig uten jeg tenkte over så var jeg jo gravid :hilarious: Denne gangen også har jeg liksom ikke sittet og sjekket etter symptomer, for jeg vet det er altfor tidlig da egget ikke har festet seg enda:hilarious: Helt uvitende at lukten begynte å komme, uten jeg kom på at det kan være en symptom før etter 1.5 døgn så begynte jeg å lure om det var det:hilarious: Den lukten sitter fortsatt her i nesa mi gitt!! :confused::laughing021

Bah! Ingen EL i sikte! Om ein dag så e eg ute av denna gruppo og :hilarious: eg som trudde EL kom så tidlig at eg ikkje kom meg inn i denna gruppo, så nå e eg i motsatt ende... skjønne egentlig ingenting. Glad eg tempe, for uten den hadde eg trudd EL hadde vært..
20210216_102932.jpg
Screenshot_20210216-102857_Premom.jpg

6dpo idag, og tempen holder seg stabilt høyt:D
Har de siste 2 dagene vært mye svimmel, husker jeg var det når jeg var gravid sist (endte i MA) Men mener å huske at det ikke kom før rundt uke 5:bored: meeen, så kan dette bare være helt tilfeldig også da:hilarious: Hvem er det vel som ikke leter etter symptomer i dpo land :shy:
upload_2021-2-16_11-4-28.jpeg

Absolutt enig med deg! Har 3 barn fra før og symptomene kom sånn plutselig uten jeg tenkte over så var jeg jo gravid :hilarious: Denne gangen også har jeg liksom ikke sittet og sjekket etter symptomer, for jeg vet det er altfor tidlig da egget ikke har festet seg enda:hilarious: Helt uvitende at lukten begynte å komme, uten jeg kom på at det kan være en symptom før etter 1.5 døgn så begynte jeg å lure om det var det:hilarious: Den lukten sitter fortsatt her i nesa mi gitt!! :confused::laughing021
Kanskje det er ett tidlig tegn:hilarious: jeg har og tre barn fra før:) de er dog 11, 10 og 6år:hilarious: jeg er som regel småkvalm i disse dpo tider, det har visst kommet med alderen:hilarious: men jeg krysser fingrene for at vi får en spire hver denne pp! Min pp12, du var vell også kommet oppi høyt antall?

svarer bare på begge svara dine i denne:p håper det er ugler i mosen ja. Merkelig er det iallefall! Vært gravid totalt 5ganger iløpet av livet, og ja hatt mensen i 20år, og aldri hatt spotting eller mellomblødninger:confused::hilarious: veldig merkelig! Har også vært hos gyn sist i høst, og da tok jeg celleprøve og biopsi av livmor og livmorhals, samt ul av livmor og eggstokker. Så alt skulle jo være i orden der nede og:dead:

Kanskje det er ett tidlig tegn:hilarious: jeg har og tre barn fra før:) de er dog 11, 10 og 6år:hilarious: jeg er som regel småkvalm i disse dpo tider, det har visst kommet med alderen:hilarious: men jeg krysser fingrene for at vi får en spire hver denne pp! Min pp12, du var vell også kommet oppi høyt antall?

svarer bare på begge svara dine i denne:p håper det er ugler i mosen ja. Merkelig er det iallefall! Vært gravid totalt 5ganger iløpet av livet, og ja hatt mensen i 20år, og aldri hatt spotting eller mellomblødninger:confused::hilarious: veldig merkelig! Har også vært hos gyn sist i høst, og da tok jeg celleprøve og biopsi av livmor og livmorhals, samt ul av livmor og eggstokker. Så alt skulle jo være i orden der nede og:dead:
Kan være alderen som påvirker ja! 34 år her :dead:
Moro at du vil prøve på en til! Mine er 15, 8 og snart 2 år. Ønsket å ha en til som er tettpå til minsten her. Men tiden drøyer her jo:arghh: Er i PP17 nå. Vi får krysse fingrene at det virkelig sitter spire hos oss denne gangen:Heartred Man blir jo rastløs med tiden:hilarious:

Kan være alderen som påvirker ja! 34 år her :dead:
Moro at du vil prøve på en til! Mine er 15, 8 og snart 2 år. Ønsket å ha en til som er tettpå til minsten her. Men tiden drøyer her jo:arghh: Er i PP17 nå. Vi får krysse fingrene at det virkelig sitter spire hos oss denne gangen:Heartred Man blir jo rastløs med tiden:hilarious:
Jeg er 30år i år. Dine var litt mere spredt enn mine ja, så skjønner at du vil ha en liten bror eller søster til 2åringen:) mine to eldste er det bare 11mnder mellom, det var hardt! Men de har ett veldig nært forhold til hverandre, ganske som tvillinger. Men søsken er søsken, så de krangler i ene øyeblikket og er bestevenner i det andre:hilarious:

jeg har en ny partner nå, barnefar til de andre og jeg gikk fra hverandre for noen år siden. Men sambo skal sjekke sæden neste uke, så jeg gleder meg litt til å få svar på det iallefall!

brukte du lang tid å bli gravid med de andre? Tungt når det tar så lang tid! Når ønsket er så stort!

Ei lita strek på CB early. Den synes blå hos meg. Tok testen fra hverandre og da var den mer tydelig, enn under den plastfilm-vinduet.
Her i virkeligheta er den tydelg hel og den er blå. Men jeg holder hestene tilbake enda.. Hvis jeg hadde EL forrige helg er jeg ca 9dpo.

Vedlegg

• 71B43125-2A20-410D-92C9-54928D9ECD69.jpeg
    71B43125-2A20-410D-92C9-54928D9ECD69.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 86
Jeg er 30år i år. Dine var litt mere spredt enn mine ja, så skjønner at du vil ha en liten bror eller søster til 2åringen:) mine to eldste er det bare 11mnder mellom, det var hardt! Men de har ett veldig nært forhold til hverandre, ganske som tvillinger. Men søsken er søsken, så de krangler i ene øyeblikket og er bestevenner i det andre:hilarious:

jeg har en ny partner nå, barnefar til de andre og jeg gikk fra hverandre for noen år siden. Men sambo skal sjekke sæden neste uke, så jeg gleder meg litt til å få svar på det iallefall!

brukte du lang tid å bli gravid med de andre? Tungt når det tar så lang tid! Når ønsket er så stort!
Omtrent samme status som meg nå :hilarious:

Jeg ble gravid ganske fort med nr 1. Med nr 2 har det gått lang tid, tilslutt fikk jeg Letrozol i en god periode så klaffet det med 2 mann. Så gikk forholdet slutt, og møtte en ny mann, nåværende. Da prøvde vi igjen og det gikk 4 år før det klaffet. I mellomtiden fant de at jeg hadde pcos. Så det er nok derfor :dead: Håper på en til med samme mann jeg har nå, så blir liksom 2 hver av sine far. Og at minsten får en helsøsken:Heartred

6dpo idag, og tempen holder seg stabilt høyt:D
Har de siste 2 dagene vært mye svimmel, husker jeg var det når jeg var gravid sist (endte i MA) Men mener å huske at det ikke kom før rundt uke 5:bored: meeen, så kan dette bare være helt tilfeldig også da:hilarious: Hvem er det vel som ikke leter etter symptomer i dpo land :shy:
Vis vedlegget 348734

Spennede.
Når tenker du begynne å teste?

Ei lita strek på CB early. Den synes blå hos meg. Tok testen fra hverandre og da var den mer tydelig, enn under den plastfilm-vinduet.
Her i virkeligheta er den tydelg hel og den er blå. Men jeg holder hestene tilbake enda.. Hvis jeg hadde EL forrige helg er jeg ca 9dpo.
Krysser fingrene at det blir mer sterkere og at det er babystrek!:Heartred

Så spennene! Krysser fingrene for deg ❤️

Back
Topp