IKM uke 8 ❤

6dpo idag, og tempen holder seg stabilt høyt:D
Har de siste 2 dagene vært mye svimmel, husker jeg var det når jeg var gravid sist (endte i MA) Men mener å huske at det ikke kom før rundt uke 5:bored: meeen, så kan dette bare være helt tilfeldig også da:hilarious: Hvem er det vel som ikke leter etter symptomer i dpo land :shy:
Vis vedlegget 348734

Like langt på vei som deg og kjenner også på denne svimmelheten! Akkurat samme som da jeg var gravid i sommer.. Håper det er et symptom, magefølelsen min sier at det ikke har klaffet. Stort hopp på temp fra vanlig «høy» (36.60-36.70) til 36.90 så kan jo håpe det er noe i det da. Men nå har tempen lurt meg før da så vet at den kan gå like kjapt ned som den går opp (OG at den kan holde seg høy selv om fosteret mister hjertebanket i uke 9+0..)

Satte sammen testen jeg dro fra hverandre.. Jeg er veldig spent på morgendagens test.. Håper jeg får et bedre svar. Hvis dette er en babystrek så hadde jeg EL forrige lørdag/søndag-ish.. Dvs 9/10 dpo..

Vedlegg

• 514BC914-3CB3-4262-AB21-BE69C66F58D0.jpeg
    514BC914-3CB3-4262-AB21-BE69C66F58D0.jpeg
    21 KB · Visninger: 115
Hatt besøk av den søteste 1-åring i dag❤️ Håper det ble lagt igjen litt babystøv:joyful: Er ikke vant til å omgås babyer men nå har så og si alle i vår omgangskrets poppet iløpet av de siste 13 månedene (og noen blitt gravid på nytt:shy:) så får bare håpe det er vår tur snart for blir jo VELDIG keen når jeg får se disse små nurkene:rolleyes:

Satte sammen testen jeg dro fra hverandre.. Jeg er veldig spent på morgendagens test.. Håper jeg får et bedre svar. Hvis dette er en babystrek så hadde jeg EL forrige lørdag/søndag-ish.. Dvs 9/10 dpo..
Har selv fått positiv så tidlig med samme test, krysser fingrene for sterkere strek i morgen igjen❤️

Jeg er også 9 dpo i dag, men blenda på makesure strimmel. Er det tidligtest eller vanlig test? :)

På en måte litt godt å høre at det er andre som kan kjenne på det - selv om jeg krysser alt jeg har for at det klaffer for dere :) Tusen takk:Heartred
Eg er så einig i dette! Med 2 barn som ofte våkner på nettene er det på ingen måte gitt at vi har overskudd til å ha sex akkurat ved EL. Og i alle fall ikkje så ofte som det er anbefalt for å få klaff!

Så veldig merkelig! :wideyed: Bruker du å ha lange sykluser?:)

Nei, men etter det året eg har hatt så har eg heller ikkje kontroll på syklus :hilarious: sist eg blei gravid hadde eg 35 dagers syklus, hadde sex ein gang i PP2 etter MA og det var 3 veker etter mens, og blei gravid :angelic: så EL på CD21 då, og etter sist MA fekk eg på CD21 og trur eg, om ein telle cytotec/fødsel dagen som CD1.
Men, pleie ha sykluser på 30/31 dager, som oftes følger den måneden, slik at eg alltid har hatt mensen på samme dag, f.eks den sjette kvar mnd :bored::hilarious: men alltid lutealfase på 14 dagar, dei siste har vært på 11/12 dagar, det har vært veldig rart. CD 20 idag, så e enda innanfor ;)

Nei, men etter det året eg har hatt så har eg heller ikkje kontroll på syklus :hilarious: sist eg blei gravid hadde eg 35 dagers syklus, hadde sex ein gang i PP2 etter MA og det var 3 veker etter mens, og blei gravid :angelic: så EL på CD21 då, og etter sist MA fekk eg på CD21 og trur eg, om ein telle cytotec/fødsel dagen som CD1.
Men, pleie ha sykluser på 30/31 dager, som oftes følger den måneden, slik at eg alltid har hatt mensen på samme dag, f.eks den sjette kvar mnd :bored::hilarious: men alltid lutealfase på 14 dagar, dei siste har vært på 11/12 dagar, det har vært veldig rart. CD 20 idag, så e enda innanfor ;)
Kroppen kommer nok litt i ubalanse av sånne ting, håper det stabiliserer seg for deg. Og at el kommer snart!:D

Jeg er også 9 dpo i dag, men blenda på makesure strimmel. Er det tidligtest eller vanlig test? :)
Tidligtest, CB early :) Jeg kan fort være 10 dpo.. Jeg aner lissom ikke hva som skjer.. Jeg håper iallfall at vi får babystreker alle sammen :Heartbigred

Det er merkelig hvor fort og sakte tiden har gått. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd at vi skulle komme til februar og IKKE være gravid! Leste «alle steder» at ved MA/SA var man så fruktbar i de 3 påfølgende månedene og at de fleste ble gravid innen da... Så sitter vi her da, x antall måneder etter. Har 4 venninner som har født i år allerede. Syns det er rart å tenke på at det ikke blir trilling som jeg hadde sett for meg. De er jo tilbake i jobb på den tid jeg evt er klar for trilling!! (Fingers crossed for november !!) Fortsatt noen venninner som skal føde over sommeren så får henge meg på dem istedenfor. Og selvfølgelig satse på jeg får nye venninner i samme situasjon :)

Ja- det må være vår tur nå❤️

Først - sååå hyggelig at du ble med oss her ❤️ Hadde selv en SA etter å ha prøvd i 10 mnd. Kjenner på det samme som deg at «alle» andre blir gravide på et blunk (det føles i alle fall sånn), så sitter man der og tenker på alt som skulle vært :( Men snart er det vår tur! :happy:

Eg er så einig i dette! Med 2 barn som ofte våkner på nettene er det på ingen måte gitt at vi har overskudd til å ha sex akkurat ved EL. Og i alle fall ikkje så ofte som det er anbefalt for å få klaff!
Vi får bare håpe at det overskuddet vi har er akkurat nok til at det skal klaffe snart:Heartred

Det er merkelig hvor fort og sakte tiden har gått. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd at vi skulle komme til februar og IKKE være gravid! Leste «alle steder» at ved MA/SA var man så fruktbar i de 3 påfølgende månedene og at de fleste ble gravid innen da... Så sitter vi her da, x antall måneder etter. Har 4 venninner som har født i år allerede. Syns det er rart å tenke på at det ikke blir trilling som jeg hadde sett for meg. De er jo tilbake i jobb på den tid jeg evt er klar for trilling!! (Fingers crossed for november !!) Fortsatt noen venninner som skal føde over sommeren så får henge meg på dem istedenfor. Og selvfølgelig satse på jeg får nye venninner i samme situasjon :)

Ja- det må være vår tur nå❤️

Jeg hadde også trodd at jeg skulle være gravid igjen før termin. Akkurat som deg hørte jeg det om at man er ekstra fruktbar etter en MA. Tror det ble ekstra tøft å møte det som skulle vært termindagen når man ikke har blitt gravid på ny.

Vi valgte å stå over en syklus etter MA som vi ble anbefalt. Og etter det har syklusene vært veldig tullete. Dette er første syklus jeg føler jeg har litt kontroll på EL og IKM.

Skjønner godt det med å kunne trille tur med venner. Er kjipt når alle får før deg når du egentlig skulle vært der.

Sender deg en stor klem, og krysser alt som krysses kan for oss i november. :Heartred

8dpo i dag og hittil ingen spotting :dance011
Sist måned spottet jeg 8 av 13 dager etter el... Letrozol denne måneden da, det hjelper mot spotting for meg, men pleier likevel å ha litt tilfeldig spotting en uke etter el. Så veldig happy! *bank i bordet*:notworthy

Sitter å ser over syklusen min og siden jeg hadde EL på dag 17 nå så har jeg en syklus 31 dager, da tilhører jeg ikm uke 9. så spretter over ditt, men x for mange gravide denne pp og at vi ses på termin gruppen i november ❤️

Last edited:
10 dpo i dag, ny test i morges :) Synes jeg ser en svaaaaak skyggestrek, men det kan være testen eller mitt streksyn :)
hahaha, disse dagene er en god påminnelse på at jeg ikke eier tålmodighet! :banghead:

Ny prøveperiode og ny mulighet for verdens beste gave ❤ velkommen til IKM gruppa for uke 8, den siste uka i Februar og forventet termin i November ❤:dummy::dummy1:

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
(PP = prøveperiode
B = ka barn det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikkje-kommande mens)

Som f.eks:
ElskerJesus<3 - 32år - PP25 - B3 - EL 13.02 - IKM 25.02

Så fører eg deg opp her :) koselig om du slenger med litt info om deg/din prøvetid, men såklart heilt frivillig :)

ElskerJesus<3, vil du endre meg til IKM søndag?

Fru.86 - 34 år - PP4 (etter MA) - B2 - EL 17/2 - IKM ca.28/2

Det er noe svake greier her. Men Sikkert bare en skyggestrek. Fortsatt neg EL-tester.

Vedlegg

• 38FFAAF0-B890-4414-AD85-2A8F62CCDBEA.jpeg
    38FFAAF0-B890-4414-AD85-2A8F62CCDBEA.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 93
Back
Topp