IKM uke 8 ❤

Velkommen! Så hyggelig å ha deg med :Heartred
Du kan jo faktisk få positiv test allerede i dag! Spennende :)

har testet så mye denne mnd pga uteblitt mens så orker ikke mer skuffelser nesten
har bestilt tester og har lovet meg selv ikke kjøpe noen på butikk og være fliiiink og vente til de kommer i posten... haha testetøs

har testet så mye denne mnd pga uteblitt mens så orker ikke mer skuffelser nesten
har bestilt tester og har lovet meg selv ikke kjøpe noen på butikk og være fliiiink og vente til de kommer i posten... haha testetøs

Forstår deg veldig godt ... Røk på første test i dag, 5 DPO, og selvfølgelig blenda hvit. Men, krysser fingrene for en mini-strek i morgen til tross for at det er veldig tidlig :angelic:

Forstår deg veldig godt ... Røk på første test i dag, 5 DPO, og selvfølgelig blenda hvit. Men, krysser fingrene for en mini-strek i morgen til tross for at det er veldig tidlig :angelic:

haha ja uff også ser man skygger eller leter etter de, bedre å vente til man vet svaret er litt mer endelig, så slipper man skuffelse gang på gang :)

Jeg er 4 dpo i dag :p synes godt dagene kan gå litt raskere... tenker å teste 9 dpo. Det føles så lenge til!
Leter etter symptomer, men har ingen :hilarious:
Bestemte meg for å ta Wild Yam da:eek:

Jeg er 4 dpo i dag :p synes godt dagene kan gå litt raskere... tenker å teste 9 dpo. Det føles så lenge til!
Leter etter symptomer, men har ingen :hilarious:
Bestemte meg for å ta Wild Yam da:eek:

Jeg er én dag foran deg! Klar for test nr. 2 i morgen (100% testetøs). Jeg bruker Wild Yam denne mnd., pga uregelmessig syklus etter fødsel og forkortet luthealfase.

Følger du samme regime?
1-6 dpo: 3 kapsler morgen, 2 kapsler kveld
7-8 dpo: 2 kapsler morgen og 2 kapsler kveld
9-11 dpo: 1 kapsel morgen og 1 kapsel kveld
12-13 dpo: 1 kapsel morgen
13 dpo -> IKM, 0 kapsler videre.

Det her må vel være babystrek? Ser den helt tydelig. Krysser fingrene for at den er enda sterkere i morgen.
Takk :) Jeg blir så fryktelig usikker.. Venter g-tester i posten. Ingen mer testing i dag eller i morgen iallfall :)

Korsryggen kverker meg. Så hvis det ikke blir en ordentlig strek snart, så syns jeg TR kan komme så vi kan starte på ny runde :)

Eeeeendelig! Men akkuratt ein dag for seint til denna gruppa egentlig :hilarious: men siden det e eg som har tatt ansvar og det berre e ein dag så forblir eg berre her ;) 1 dpo i måro :D
Screenshot_20210217-103550_Premom.jpg
20210217_103631.jpg

2 dpo i dag, og tiden går så sakte :wtf: Heldigvis har jeg nok å gjøre de neste dagene, så forhåpentligvis går tiden fort frem til tirsdag neste uke og test dag :woot:

Jeg er én dag foran deg! Klar for test nr. 2 i morgen (100% testetøs). Jeg bruker Wild Yam denne mnd., pga uregelmessig syklus etter fødsel og forkortet luthealfase.

Følger du samme regime?
1-6 dpo: 3 kapsler morgen, 2 kapsler kveld
7-8 dpo: 2 kapsler morgen og 2 kapsler kveld
9-11 dpo: 1 kapsel morgen og 1 kapsel kveld
12-13 dpo: 1 kapsel morgen
13 dpo -> IKM, 0 kapsler videre.

Spennende! Jeg har også kort lutealfase. Var litt usikker på om jeg skulle gå for WY denne gangen... men det funka forrige gang jeg brukte det. Da ble jeg gravid :)

Nesten samme regime..
Tar 2 morgen og 2 kveld fra 1-6 dpo
2 morgen og 1 kveld fra 7-8 dpo
1 morgen og 1 kveld fra 9-11 dpo
1 morgen fra 12-13 dpo

6 dpo i dag, men jeg tester ikke etter EL så mulig det ikke stemmer helt. Men har tracket hver eneste syklus på Clue og har stabile sykluser på 26 dager. Har vært aksjelegging nesten hver dag fra TR var ferdig og til i går.. det får holde for ei stund :hilarious: Blir vel testing ila neste uke, skal prøve å vente til da :angelic:

Spennende! Jeg har også kort lutealfase. Var litt usikker på om jeg skulle gå for WY denne gangen... men det funka forrige gang jeg brukte det. Da ble jeg gravid :)

Nesten samme regime..
Tar 2 morgen og 2 kveld fra 1-6 dpo
2 morgen og 1 kveld fra 7-8 dpo
1 morgen og 1 kveld fra 9-11 dpo
1 morgen fra 12-13 dpo

Det gjør meg SÅ glad å høre at det gikk forrige gang! Har lest mye positivt om WY, og jeg tenkte at det i hvert fall ikke kunne skade å prøve!

Ser ut til at vi har ganske likt regime. Siden jeg er en serietester, testet du positivt før IKM sist? Jeg testet positivt 6 dager før forventet mens sist (altså 10 dpo).
Håper ikke det skader fosteret om jeg fortsetter med WY til dagen for IKM.

Blir nesten flau av meg selv, men ser dere det jeg ser? Tatt på ettermiddagsurin for sånn 5 minutter siden :smiley-ashamed005

Vedlegg

• 7397041C-A8B8-4FD5-A630-0F19B7AFD8D1.jpeg
    7397041C-A8B8-4FD5-A630-0F19B7AFD8D1.jpeg
    12 KB · Visninger: 131
  • F34AEC16-E0FA-4176-ABA7-6DBBF08B8FBF.jpeg
    F34AEC16-E0FA-4176-ABA7-6DBBF08B8FBF.jpeg
    18,6 KB · Visninger: 121
Back
Topp