Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen! Så hyggelig å ha deg med
Du kan jo faktisk få positiv test allerede i dag! Spennende
Hvor tidlig kan man bli kvalm, forresten? Kastet akkurat opp morgente-en min
har testet så mye denne mnd pga uteblitt mens så orker ikke mer skuffelser nesten
har bestilt tester og har lovet meg selv ikke kjøpe noen på butikk og være fliiiink og vente til de kommer i posten... haha testetøs
Forstår deg veldig godt ... Røk på første test i dag, 5 DPO, og selvfølgelig blenda hvit. Men, krysser fingrene for en mini-strek i morgen til tross for at det er veldig tidlig
jeg blir ofte veldig kvalm av te på tom mage
mye urter? grønn te? det er det verste
Det var grønn te ja, men ikke på tom mage. En time siden nå, er enda kjempekvalm. Prøver virkelig å ikke legge for mye i det, men det er veldig vanskelig! haha
Det er noe svake greier her. Men Sikkert bare en skyggestrek. Fortsatt neg EL-tester.
haha ja vet hvordan du har det, for tidlig å teste?
Jeg er 4 dpo i dag synes godt dagene kan gå litt raskere... tenker å teste 9 dpo. Det føles så lenge til!
Leter etter symptomer, men har ingen
Bestemte meg for å ta Wild Yam da
Takk Jeg blir så fryktelig usikker.. Venter g-tester i posten. Ingen mer testing i dag eller i morgen iallfallDet her må vel være babystrek? Ser den helt tydelig. Krysser fingrene for at den er enda sterkere i morgen.
Så bra! Og for en lettelse! Takk og pris for temping og testingEeeeendelig! Men akkuratt ein dag for seint til denna gruppa egentlig men siden det e eg som har tatt ansvar og det berre e ein dag så forblir eg berre her 1 dpo i måro
Vis vedlegget 348803 Vis vedlegget 348804
Jeg er én dag foran deg! Klar for test nr. 2 i morgen (100% testetøs). Jeg bruker Wild Yam denne mnd., pga uregelmessig syklus etter fødsel og forkortet luthealfase.
Følger du samme regime?
1-6 dpo: 3 kapsler morgen, 2 kapsler kveld
7-8 dpo: 2 kapsler morgen og 2 kapsler kveld
9-11 dpo: 1 kapsel morgen og 1 kapsel kveld
12-13 dpo: 1 kapsel morgen
13 dpo -> IKM, 0 kapsler videre.
Spennende! Jeg har også kort lutealfase. Var litt usikker på om jeg skulle gå for WY denne gangen... men det funka forrige gang jeg brukte det. Da ble jeg gravid
Nesten samme regime..
Tar 2 morgen og 2 kveld fra 1-6 dpo
2 morgen og 1 kveld fra 7-8 dpo
1 morgen og 1 kveld fra 9-11 dpo
1 morgen fra 12-13 dpo
Synes jeg kan skimte noe men det var veldig mørke bilder?Blir nesten flau av meg selv, men ser dere det jeg ser? Tatt på ettermiddagsurin for sånn 5 minutter siden