IKM uke 8 ❤

Tester/temper du for å finne EL? Syklus er kanskje litt på bærtur etter MA. Trist du måtte oppleve det❤️
Nei har ikke gjort det, så kan jo være jeg er helt på bærtur :pmen har for vane å bli ganske fort gravid (en toåring, og den siste som ente i MA) For oss har det vært fint å bare «se om det går» :happy: Takk:Heartred

Har ikke peiling på om dette er riktig ikm-gruppe, men blir jo spennende å se :p
Oliventre 32år - PP1(etter MA 21.01) - B2 - EL ? - IKM ?

Korleis tenker du å finne ut av det? :happy:
Trist du har hatt MA :( kor langt var du på vei?❤

Du får ta det som et godt tegn selv om det gjerne er lett å bli følsom på denne tiden av syklusen uavhengig av voksende spire:joyful: Litt kjedelig at han er bortreist når dere får vite utfallet av denne PP men kanskje vant til det også? Håper det klaffer❤️
Velger å ta det som et godt tegn :rolleyes:
Vi er forsåvidt veldig vandt til dette da. Han jobber turnus og er borte 3-4-5 uker i slengen. Vi har mista noen EL også, og det er jo enda kjipere :bored: prøvd siden oktober 19, men bare fått til 9 eggløsninger :arghh:

Eh, nå skjønner jeg ikke helt her. Basert på temping mener FF at jeg er 3 dpo idag, det er jeg IKKE enig i :happy8 I følge både eggløsningstester og Premom er jeg bare 1 DPO idag, noe jeg også mener selv stemmer bedre. Kan FF ta så feil selv om tempen tilsier det? Første mnd med temping. Legger ved bilde av både FF og Premom.

Vedlegg

• FC29BAF0-196C-4C93-9DF0-83C1D49488C9.jpg
    FC29BAF0-196C-4C93-9DF0-83C1D49488C9.jpg
    18,4 KB · Visninger: 81
  • 02043999-5EC7-41EE-9287-4404F9C91513.jpeg
    02043999-5EC7-41EE-9287-4404F9C91513.jpeg
    63,1 KB · Visninger: 82
Endelig 1DPO.
Har vært flinke å legge inn aksjer denne PPen, men dessverre ikke i går. Som egentlig sikkert var EL dagen! :(
Men men, krysser fingrene for at det kan klaffe likevel.

3 dpo, og der kom krysset :woot: Jeg er stinn i livmor, det er akkurat som den konstant jobber :inpain:

Vedlegg

• B8AFCFEF-C52C-4F3D-93E0-79C35B576BD7.jpeg
    B8AFCFEF-C52C-4F3D-93E0-79C35B576BD7.jpeg
    58,9 KB · Visninger: 74
Eh, nå skjønner jeg ikke helt her. Basert på temping mener FF at jeg er 3 dpo idag, det er jeg IKKE enig i :happy8 I følge både eggløsningstester og Premom er jeg bare 1 DPO idag, noe jeg også mener selv stemmer bedre. Kan FF ta så feil selv om tempen tilsier det? Første mnd med temping. Legger ved bilde av både FF og Premom.
Enig me FF

Ny test i dag, 11dpo. Ser dårlig ut. Dette er ikke en tidlig-test da. Aner en svaaaaak skyggestrek, men det er nok bare testen :) begynner å miste trua nå :(

Vedlegg

• IMG_20210218_084706.jpg
    IMG_20210218_084706.jpg
    30,9 KB · Visninger: 107

Men er ikke det rart å få så positive eggløsningstester etter at eggløsninga har vært i såfall? Aldri hatt så positiv eggløsningstest før, og så mye eggløsningssmerter som jeg fikk CD20:fucyc
Eggløsningstestene ble ikke negative før CD21, så i følge de og symptomene mine skulle man jo trodd EL var CD21 :confused1

Men er ikke det rart å få så positive eggløsningstester etter at eggløsninga har vært i såfall? Aldri hatt så positiv eggløsningstest før, og så mye eggløsningssmerter som jeg fikk CD20:fucyc
Eggløsningstestene ble ikke negative før CD21, så i følge de og symptomene mine skulle man jo trodd EL var CD21 :confused1
Kanskje 2dpo, siden den tempen som er satt 1dpo ikke er så høy

Jeg ville også tenkt at FF har rett. Har lest at egget slipper fra man oppdager økning, det vil si at du kan ha positive tester etter at eggløsningen har vært :) Testen din fra 19. er jo også positiv, så kan jo potensielt ha skjedd noen timer etter den? :)

Ny test i dag, 11dpo. Ser dårlig ut. Dette er ikke en tidlig-test da. Aner en svaaaaak skyggestrek, men det er nok bare testen :) begynner å miste trua nå :(
Ikke mist håpet før tanta kommer:Heartred
Krysser fingrene for deg at det kommer strek!:joyful:

Tok nettopp denne (typ5min) og ikke på morgenurin... synes jeg ser en skygge men er testetøs:angel8

Vedlegg

• B97211E6-56DD-4080-BCA1-292CCD69BBAE.jpeg
    B97211E6-56DD-4080-BCA1-292CCD69BBAE.jpeg
    50,4 KB · Visninger: 139
Melder meg inn her jeg:happy:

Merie87 - 34 - PP3 - B2 - EL ca 9/2 - ikm 23/2

8dpo idag, og liker at tempen fortsatt er ganske høy:p
Meeen, den kan jo alltids plutselig droppe også da:hilarious:
Har en god følelse denne perioden, men tror ikke jeg orker å håpe for mye.. da blir det så mye værre om testen er negativ :sorry:
upload_2021-2-18_12-26-10.jpeg

8dpo idag, og liker at tempen fortsatt er ganske høy:p
Meeen, den kan jo alltids plutselig droppe også da:hilarious:
Har en god følelse denne perioden, men tror ikke jeg orker å håpe for mye.. da blir det så mye værre om testen er negativ :sorry:
Vis vedlegget 348888
Det er jo godt tegn at tempen holdt seg høy! :joyful: Blir spennende tider! Er 5 DPO her nå, og tempen er ikke høy som din :arghh: Håper at det klaffa likevel!:)

Synes også jeg ser noe. Spennede!
Hvor mange DPO er du?

ca 9DPO :)
tar en ny i morgen tidlig, er verdensmester i å ta tester og skuffe meg selv nå siste mnd .. haha
og idag fikk jeg ny levering av 20 tester haha UTEN at mannen så det ... (han synes jeg er liiiitttt koko med testing)

Back
Topp