Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow sykt kult Bra grafer. Når ryker du på første test? Og når startet du testing i november-syklusen/når fikk du positiv da? Spennende.Synes det er litt vittig at tempen ligger så likt som da jeg ble gravid sist Vis vedlegget 348959
Wow sykt kult Bra grafer. Når ryker du på første test? Og når startet du testing i november-syklusen/når fikk du positiv da? Spennende.
9dpo og test CB early. Syns jeg en ganske ok strek der egentlig Svak men trengte ikke bruke lommelykt og 1000 vri og vendinger for å se
Noen andre som har testet i dag?
Så spennende! Denne var jo tydelig blå!9dpo og test CB early. Syns jeg en ganske ok strek der egentlig Svak men trengte ikke bruke lommelykt og 1000 vri og vendinger for å se
Noen andre som har testet i dag?
Hehe, her har mannen gitt opp å følge med på testingen min.
Men tror ikke det gjør han så mye heller.
Blir spennede å se testen din i morgen.
ny i dag litt samme som i går frustrert
*ser bilde blir veldig dårlig når laster inn her :/
Temp stigning idag, så Klarte ikke dy meg, måtte teste
Vis vedlegget 348991
9dpo og dette kom inne tidsfristen
Vis vedlegget 348990
Skal ta ny test på søndag, i tilfelle det er feil med testen ellerno, men rakk bare ta denne før jobb idag
Andre som også ser denne, og at den er rosa sant ?
Ææ, kan ikke tro dette Har følt med så gravid, men hadde ikke troa på at dette skulle gå min veiDen er definitivt rosa. Det må jo være en babystrek.
Kjempefin test! Ser rosa og fin utTemp stigning idag, så Klarte ikke dy meg, måtte teste
Vis vedlegget 348991
Vis vedlegget 348990
Skal ta ny test på søndag, i tilfelle det er feil med testen ellerno, men rakk bare ta denne før jobb idag
Ææ, kan ikke tro dette Har følt med så gravid, men hadde ikke troa på at dette skulle gå min vei
Nå håper jeg bare spiren sitter
Var litt vanskelig å zoome inn på streken. Men synes jeg ser noe der.
Synes du det er økning fra i går?
Temp stigning idag, så Klarte ikke dy meg, måtte teste
Vis vedlegget 348991
Vis vedlegget 348990
Skjønner godt at du blir lei. Jeg har også opplevd skyggestreker noen sykluser. Skikkelig irriterende.den er muligens litt lettere å se enn i går ja , jeg ser den ikke på bilde jeg la inn her omtrent så men det jeg selv har på mobilen ser mannen min også men ja er så møkk lei de strekene som ikke er tydlige..
bare sånne som kan være skygge eller kan være gravi og må vente å se
baaaah
Det vet du ikke bare helt ennå, håper det beste for deg kan jo være gravid selv om tempen gikk litt ned.Tempen min har gått litt ned, så tror ikke det har klaffa denne perioden heller
Vis vedlegget 348987