IKM uke 8 ❤

Synes det er litt vittig at tempen ligger så likt som da jeg ble gravid sist :oops:
930AB18B-7338-40FA-BA76-F4A73DC41C95.jpeg

Wow sykt kult:joyful: Bra grafer. Når ryker du på første test? Og når startet du testing i november-syklusen/når fikk du positiv da? Spennende.

Ja, det var litt morsomt :) håper det betyr noe!
Jeg tenkte å vente til 9-10 dpo før jeg tester. Fikk svaaakt positivt 9 dpo forrige gang, så tror ikke det er noe poeng i å teste tidligere :p

9dpo og test CB early. Syns jeg en ganske ok strek der egentlig:angelic: Svak men trengte ikke bruke lommelykt og 1000 vri og vendinger for å se:hilarious:
Noen andre som har testet i dag?

Vedlegg

• 43647082-4162-43C8-A431-FDAC20D6ECE1.jpeg
    43647082-4162-43C8-A431-FDAC20D6ECE1.jpeg
    9,5 KB · Visninger: 149
9dpo og test CB early. Syns jeg en ganske ok strek der egentlig:angelic: Svak men trengte ikke bruke lommelykt og 1000 vri og vendinger for å se:hilarious:

Åh, så gøy! Der er det definitivt strek!
Gratulerer! :Heartred

Skjønner ingenting... Har skikkelig mensensmerter i dag. Føles ut som tr skal ankomme når som helst. Er bare 4 dpo :( Tempen var omtrent likt som i går, men 0.02 grad mindre. Sånn sett har ikke temperaturen forutsett at tr skal komme. Håper virkelig ikke at det er tr :banghead:

Så spennende! Denne var jo tydelig blå! :woot:

Tempen min har gått litt ned, så tror ikke det har klaffa denne perioden heller
91F3CF9B-417B-4D06-A093-6BECC16E8E3C.jpeg

Hehe, her har mannen gitt opp å følge med på testingen min.
Men tror ikke det gjør han så mye heller.

Blir spennede å se testen din i morgen.

ny i dag litt samme som i går :bored: frustrert

*ser bilde blir veldig dårlig når laster inn her :/

Vedlegg

• 8CC51047-1360-42D0-8C1E-9DCBAE501D29.jpeg
    8CC51047-1360-42D0-8C1E-9DCBAE501D29.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 120
Temp stigning idag, så Klarte ikke dy meg, måtte teste:shy:
upload_2021-2-19_10-2-5.jpeg

9dpo og dette kom inne tidsfristen:nailbiting:
upload_2021-2-19_10-0-5.jpeg

Skal ta ny test på søndag, i tilfelle det er feil med testen ellerno, men rakk bare ta denne før jobb idag :oops:
Andre som også ser denne, og at den er rosa sant ?:smiley-ashamed005

Ææ, kan ikke tro dette:nailbiting::nailbiting: Har følt med så gravid, men hadde ikke troa på at dette skulle gå min vei:sorry:
Nå håper jeg bare spiren sitter ❤️

Skjønner deg sååå godt. Vanskelig å tro på det når der endelig klaffer. Krysser alt jeg har for at spiren sitter helt til mål.

Gratulerer så mye! :Heartred

Blir det oktober eller november termin?

Var litt vanskelig å zoome inn på streken. Men synes jeg ser noe der.
Synes du det er økning fra i går?

den er muligens litt lettere å se enn i går ja , jeg ser den ikke på bilde jeg la inn her omtrent så men det jeg selv har på mobilen ser mannen min også men ja er så møkk lei de strekene som ikke er tydlige.. :sad010
bare sånne som kan være skygge eller kan være gravi og må vente å se

baaaah

den er muligens litt lettere å se enn i går ja , jeg ser den ikke på bilde jeg la inn her omtrent så men det jeg selv har på mobilen ser mannen min også men ja er så møkk lei de strekene som ikke er tydlige.. :sad010
bare sånne som kan være skygge eller kan være gravi og må vente å se

baaaah
Skjønner godt at du blir lei. Jeg har også opplevd skyggestreker noen sykluser. Skikkelig irriterende.

Men om den er blitt tydeligere er det jo håp.

Back
Topp