IKM uke 8 ❤

Åå så stas med alle positive tester! Blir så glad :joyful:
Gratulerer til alle! :talk017

Sender en klem til dere som tror tr er på vei. :Heartred

Jeg har ikke testet foreløpig.. har ingen symptomer, men det kan jo være et tegn i seg selv siden jeg pleier ha en del symptomer på tr :nailbiting: Forrige pp var jeg overbevist om at jeg var gravid uten å være det, så nå prøver jeg å ikke få for høye forhåpninger. Er 12 dpo basert på da jeg trodde EL var, men FF er ikke enig og setter meg på 9 dpo :meh: i tilfelle FF har rett vil jeg vente litt med å teste..
Enten du er i 9 / 12 DPO tror jeg at det kan være greit å begynne med en test?:D Jeg fikk positiv ved 9 DPO i forrige svangerskap:Heartred

Enten du er i 9 / 12 DPO tror jeg at det kan være greit å begynne med en test?:D Jeg fikk positiv ved 9 DPO i forrige svangerskap:Heartred

Ja vurderer ta test i morgen :D
Skulle egentlig i dag, men turte ikke :p Bedre med uvitenhet enn å bli skuffet :hilarious:

Var den du fikk 9 dpo tydelig babystrek, eller mistenkte du skyggestrek og måtte ta flere tester for å være sikker?

Skulle egentlig i dag, men turte ikke :p Bedre med uvitenhet enn å bli skuffet :hilarious:

Var den du fikk 9 dpo tydelig babystrek, eller mistenkte du skyggestrek og måtte ta flere tester for å være sikker?
Fikk ganske tydelig nok babystrek ja!:D
Blir spennende å høre fra deg imorgen :Heartred

Tenkte at jeg skulle vente ytterligere testing i noen dager, leve litt på streken fra den tidligtesten jeg tok i dag tidlig:shy: (Hadde kun den ene tidlig testen). Men er noe med det å gå på do når man har bikket 8-9dpo og IKKE teste, og spesielt når urinen ikke var totalt utvannet heller.. så da røk jeg på dagens andre test:angelic:

Make sure vanlig, viser selvfølgelig litt bedre og mer rosa i virkeligheten:rolleyes:

Edit: egentlig unødvendig å legge ved bilde, det er helt ræva kvalitet kontra det originale..

AEBF1136-37A0-4BE8-A072-941BD2F2331E.jpeg

Vedlegg

• B5F9E6B1-3EB7-4A3D-96B6-3EACCFBF6E9E.jpeg
    B5F9E6B1-3EB7-4A3D-96B6-3EACCFBF6E9E.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 149
:anyone

Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! Testetøs :banghead: Men... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også.:p Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?:eek:

Vis vedlegget 349000

Vis vedlegget 349001

Jeg kommer nok til å svi av en test hver dag nå:confused2

Ser noe svaaaakt på den øverste der! Nesten utrolig 6DPO :woot: Trodde ikke det gikk an å få svak strek engang, krysser fingrene for at den blir sterkere ❤️

Ser noe svaaaakt på den øverste der! Nesten utrolig 6DPO :woot: Trodde ikke det gikk an å få svak strek engang, krysser fingrene for at den blir sterkere ❤️
Trodde ikke det heller jeg! Blir spennende å se frem 9/10 DPO!:nailbiting::nailbiting: Måtte streken bli sterkere og rosa :Heartred

Tenkte at jeg skulle vente ytterligere testing i noen dager, leve litt på streken fra den tidligtesten jeg tok i dag tidlig:shy: (Hadde kun den ene tidlig testen). Men er noe med det å gå på do når man har bikket 8-9dpo og IKKE teste, og spesielt når urinen ikke var totalt utvannet heller.. så da røk jeg på dagens andre test:angelic:

Make sure vanlig, viser selvfølgelig litt bedre og mer rosa i virkeligheten:rolleyes:

Edit: egentlig unødvendig å legge ved bilde, det er helt ræva kvalitet kontra det originale..

Vis vedlegget 349023

Handle nok meir om bildet enn kvalitet på opplasting :) ta bildet nærme, godt fokus og i lys og ikkje skygge så blir bildene som regel gode her og :)

Symptomjakta har begynt for fullt her :hilarious:
To dager på rad der jeg har våkna med hodepine. Helt uten grunn. Har drukket nok med vann og sovet timene mine. På ettermiddag i dag fikk jeg en kvalmebyge. I tillegg har jeg mye utflod :sorry: for ikke å snakke om pms-utbruddet mitt over noe helt tåpelig tidligere i kveld....
Tempen fortsetter å følge samme mønster som forrige graviditet :rolleyes: har snakka med mannen på telefon nå, men tørr ikke si noe om dette til han. Han blir så gira så jeg vil ikke skuffe han :angelic:

.... det blir ei lang helg før testing på mandag :confused:

Er det rart man bor forvirret :hilarious: Når appene kan vise så forskjellig, hva stemmer igrunn da:p:hilarious::hilarious:
upload_2021-2-19_21-58-21.jpeg

Hvilken hadde DU fulgt?:shy:
(datoen er beregnet termin etterfulgt av uker på vei)

Er det rart man bor forvirret :hilarious: Når appene kan vise så forskjellig, hva stemmer igrunn da:p:hilarious::hilarious:
Vis vedlegget 349049
Hvilken hadde DU fulgt?:shy:
(datoen er beregnet termin etterfulgt av uker på vei)

Oi! Stor forskjell! :wideyed: Jeg får akkurat samme dato på Helseoversikt og Babyverden (pleier å sjekke de to hver PP for gøy). Men jeg har gjennomsnittlig syklus på 28 dager, kan det ha noe å si? I andre land bruker de vel en annen utregning enn vi gjør her i Norge, det forklarer vel at en del av appene sier forskjellig :happy:

Hadde forresten vært interessant om det klaffet her denne måneden, Fertility Friend spår termin på min egen bursdag :woot::nailbiting:

Oi! Stor forskjell! :wideyed: Jeg får akkurat samme dato på Helseoversikt og Babyverden (pleier å sjekke de to hver PP for gøy). Men jeg har gjennomsnittlig syklus på 28 dager, kan det ha noe å si? I andre land bruker de vel en annen utregning enn vi gjør her i Norge, det forklarer vel at en del av appene sier forskjellig :happy:

Hadde forresten vært interessant om det klaffet her denne måneden, Fertility Friend spår termin på min egen bursdag :woot::nailbiting:
Har regnet at jeg har en ca syklus på 30-34 dager, og i noen av appene får man ikke lagt det inn. Så de går nok ut fra «normal» syklus på 28 dager som også gjør at det blir litt feil.

oioi spennende! Krysser fingrene for deg❤️❤️

Har regnet at jeg har en ca syklus på 30-34 dager, og i noen av appene får man ikke lagt det inn. Så de går nok ut fra «normal» syklus på 28 dager som også gjør at det blir litt feil.

Ja, da er det sikkert det som gjør appene litt forvirret :) Gøy du har fått rosa strek allerede - gratulerer! Håper vi blir mange som følger deg i termingruppa :dummy1::dummy1:

Tror det er akkurat slik du sier. Noen av appene tar ikke høyde for sykluslengde.
I tillegg bruker vel noen av de utenlandske appene en litt annen utregning enn i Norge.

Det går oppover :D

Vedlegg

• 0A416A85-1B18-4B28-84C1-4D06DA95CFA2.jpeg
    0A416A85-1B18-4B28-84C1-4D06DA95CFA2.jpeg
    52,9 KB · Visninger: 84

Har du testet i dag? Spent på dine vegne!

Back
Topp