IKM uke 8 ❤

ny i dag litt samme som i går :bored: frustrert

*ser bilde blir veldig dårlig når laster inn her :/
Det var en dårlig bilde ja, dumme forum som ikke legger inn klare bilder :spitoutdummy: Men syns jeg ser streken fortsatt der :Heartred

Ååååh denne må vel være positiv?:nailbiting: 10 dpo vanlig babyplan

Vedlegg

• D2A15267-8C71-4C62-BD1A-8F8997E7240E.jpeg
    D2A15267-8C71-4C62-BD1A-8F8997E7240E.jpeg
    9,5 KB · Visninger: 147
:anyone

Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! Testetøs :banghead: Men... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også.:p Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?:eek:

6214AA6F-AE8A-4116-994A-52DC8F245671.jpeg

F06D2937-2ED4-40BF-A30D-444344BD0702.jpeg

Jeg kommer nok til å svi av en test hver dag nå:confused2

Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! Testetøs :banghead: Men... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også.:p Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?:eek:

Vis vedlegget 349000

Vis vedlegget 349001

Synes jeg ser noe. Men vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Men krysser fingrene for deg! Kan jo fortsatt skje mye frem til IKM.

Vis vedlegget 349000

Vis vedlegget 349001

jeg ser på den øverste der, litt sånn min ser ut også..
ååå heier!

12 DPO i dag, og blenda test. Har gitt opp for denne mnd :( Er jo selvfølgelig et liiiiite håp enda, men tviler sterkt :(

Vis vedlegget 349000

Vis vedlegget 349001

Jeg ser strek!! :woot:

Tok denne og bare for og være helt sikker, og med denne er det vel ingen tvil:dummy:

Vedlegg

• 0F179F32-5F41-4D1F-AFC2-B90DA44557EA.jpeg
    0F179F32-5F41-4D1F-AFC2-B90DA44557EA.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 127
Åå så stas med positive tester! Blir så glad :joyful:
Gratulerer til alle! :talk017

Sender en klem til dere som fremdeles venter i dpo-land, eller som tror tr er på vei. :Heartred

Jeg har ikke testet foreløpig.. har ingen symptomer, men det kan jo være et tegn i seg selv siden jeg pleier ha en del symptomer på tr :nailbiting: Forrige pp var jeg overbevist om at jeg var gravid uten å være det, så nå prøver jeg å ikke få for høye forhåpninger. Er 12 dpo basert på da jeg trodde EL var, men FF er ikke enig og setter meg på 9 dpo :meh: i tilfelle FF har rett vil jeg vente litt med å teste..

Last edited:
Back
Topp