Det var en dårlig bilde ja, dumme forum som ikke legger inn klare bilder Men syns jeg ser streken fortsatt derny i dag litt samme som i går frustrert
*ser bilde blir veldig dårlig når laster inn her :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en dårlig bilde ja, dumme forum som ikke legger inn klare bilder Men syns jeg ser streken fortsatt derny i dag litt samme som i går frustrert
*ser bilde blir veldig dårlig når laster inn her :/
Rosa og fin strek! Gratulerer!Temp stigning idag, så Klarte ikke dy meg, måtte teste
Vis vedlegget 348991
9dpo og dette kom inne tidsfristen
Vis vedlegget 348990
Skal ta ny test på søndag, i tilfelle det er feil med testen ellerno, men rakk bare ta denne før jobb idag
Andre som også ser denne, og at den er rosa sant ?
Ja helt klart! Rosa jo GratulererÅåååh denne må vel være positiv? 10 dpo vanlig babyplan
Ååååh denne må vel være positiv? 10 dpo vanlig babyplan
Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! Testetøs Men... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også. Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?
Vis vedlegget 349000
Vis vedlegget 349001
Jeg kommer nok til å svi av en test hver dag nå
Foreløpig blir det tidlig novemberSkjønner deg sååå godt. Vanskelig å tro på det når der endelig klaffer. Krysser alt jeg har for at spiren sitter helt til mål.
Gratulerer så mye!
Blir det oktober eller november termin?
Foreløpig blir det tidlig november
Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! Testetøs Men... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også. Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?
Vis vedlegget 349000
Vis vedlegget 349001
Vi får heie på hverandre da, og håpe det klaffajeg ser på den øverste der, litt sånn min ser ut også..
ååå heier!
Tusen takkJa helt klart! Rosa jo Gratulerer
Håper jeg også!!Så kjekt! Håper å følge etter deg om en ukes tid!
Håper jeg også!!
Jeg ser strek!!
Vis vedlegget 349000
Vis vedlegget 349001
Gratulerer så mye Super fin strek!Ååååh denne må vel være positiv? 10 dpo vanlig babyplan
12 DPO i dag, og blenda test. Har gitt opp for denne mnd Er jo selvfølgelig et liiiiite håp enda, men tviler sterkt