IKM uke 8 ❤

Her er min temp-graf, og den ser dårlig ut eller?:shifty: Kan være noe feil med tempen min mon tro, da den vises mange forskjellige målinger etter hverandre om jeg tar den igjen og igjen. Når den stopper med piping, så øker målingen fortsatt. Noen som opplever det?

EL-testene mine har også steget bitte litt nå.
5 DPO nå. Så hva tror dere?? :confused:

Vedlegg

• 5EE47539-17BB-41F8-A77B-1498E475FFF4.jpeg
    5EE47539-17BB-41F8-A77B-1498E475FFF4.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 78
  • 5FC6BD7E-8019-4C06-8D4E-802C2F3B5450.jpeg
    5FC6BD7E-8019-4C06-8D4E-802C2F3B5450.jpeg
    33,7 KB · Visninger: 83
Det er jo godt tegn at tempen holdt seg høy! :joyful: Blir spennende tider! Er 5 DPO her nå, og tempen er ikke høy som din :arghh: Håper at det klaffa likevel!:)
Håper det klaffer for oss begge :D Når tenker du å begynne med å teste ? Kjenner jeg kløøør i fingrene, men prøver å holde meg til søndag (11 dpo) Kan ikke love noe da, men så har jeg bare 1 tidlig test og et par vanlige :nailbiting:

Håper det klaffer for oss begge :D Når tenker du å begynne med å teste ? Kjenner jeg kløøør i fingrene, men prøver å holde meg til søndag (11 dpo) Kan ikke love noe da, men så har jeg bare 1 tidlig test og et par vanlige :nailbiting:
Jeg svidde av en g test idag faktisk og blenda :hilarious:
Klarer ikke å avstå det! Vet jo godt det er negativ siden jeg er bare 5 DPO og evt så fester blastocysten seg dag 5. HCG stiger etter festing:p Skal prøve å teste igjen om et par dager :angelic:

du kan forresten kjøpe 5 graviditetstester hos Normal bare til 49 kr.:cool:

Hvis jeg leser EL-testene riktig nå, så er EL på vei! Da må jeg vel hoppe frem til ikm uke 9, tror jeg.. ♥️

Vedlegg

• F43CFEC7-2C86-408D-8C8A-1AD68E166964.png
    F43CFEC7-2C86-408D-8C8A-1AD68E166964.png
    93 KB · Visninger: 110
ca 9DPO :)
tar en ny i morgen tidlig, er verdensmester i å ta tester og skuffe meg selv nå siste mnd .. haha
og idag fikk jeg ny levering av 20 tester haha UTEN at mannen så det ... (han synes jeg er liiiitttt koko med testing)

Hehe, her har mannen gitt opp å følge med på testingen min.
Men tror ikke det gjør han så mye heller.

Blir spennede å se testen din i morgen.

Her er min temp-graf, og den ser dårlig ut eller?:shifty: Kan være noe feil med tempen min mon tro, da den vises mange forskjellige målinger etter hverandre om jeg tar den igjen og igjen. Når den stopper med piping, så øker målingen fortsatt. Noen som opplever det?

EL-testene mine har også steget bitte litt nå.
5 DPO nå. Så hva tror dere?? :confused:
Så rart med tempen, kan det være batteriet som begynner å bli lavt? Temper du vaginalt? Tror det med at den øker etter pipingen er helt naturlig, kroppstempen er ikke på stedet hvil, men termometeret stopper når det har vært på samme temp i x antall sekunder tror jeg..

Så rart med tempen, kan det være batteriet som begynner å bli lavt? Temper du vaginalt? Tror det med at den øker etter pipingen er helt naturlig, kroppstempen er ikke på stedet hvil, men termometeret stopper når det har vært på samme temp i x antall sekunder tror jeg..
Jeg temper under tunga, men ble visst fortalt at det er bedre i vaginalt, så jeg tar den forsøket fra og med imorgen tenker jeg :D Så får vi se i noen dager:cool: Er 5 DPO nå hvis el testene var riktige, så er heller ikke mange dager til det skal slå ut på g-testen:shy:

Hvor mye kan lite søvn påvirke tempen? 0.22 lavere i dag enn i går, 10dpo.

Hadde skikkelig rar natt! Var på toalettet rett før vi la oss, måtte så tisse igjen 30 min senere med full blære. Og var plutselig super dehydrert og følte meg full/hangover. Drakk en halv liter vann i en gulp og så våknet igjen 4 timer senere og var helt ørken igjen..fikk ikke sove noe mer etter det :dead:

Klarte å la være å teste i dag, 8dpo.. Merker jeg bare
Jeg temper under tunga, men ble visst fortalt at det er bedre i vaginalt, så jeg tar den forsøket fra og med imorgen tenker jeg :D Så får vi se i noen dager:cool: Er 5 DPO nå hvis el testene var riktige, så er heller ikke mange dager til det skal slå ut på g-testen:shy:
Mer stabilt å gjøre der vaginalt ! Mulig du vil merke forskjell i temp da men som du sier nærmer det seg testetid og da vil vi jo få resultatet uavhengig av hva tempen har vært ! Viktigste med temp er vel å få plassert EL :-)

Jeg skal teste i morgen, 9dpo:nailbiting:

Merker jeg gruer meg skikkelig, orker ikke forholde meg til et eventuelt negativt resultat. Liksom bedre å ikke vite fordi da har man fortsatt et lite håp :shy: Men klarer heller ikke å la være å teste.. Vet jo det er tidlig men har testet positivt fra 8dpo på alle de kjemiske jeg har hatt det siste halvåret.

Flere som skal teste i morgen?:joyful:

Klarte å la være å teste i dag, 8dpo.. Merker jeg bare

Mer stabilt å gjøre der vaginalt ! Mulig du vil merke forskjell i temp da men som du sier nærmer det seg testetid og da vil vi jo få resultatet uavhengig av hva tempen har vært ! Viktigste med temp er vel å få plassert EL :)
Ja, kunne ikke vente med å tenke det til imorgen så jeg tok en liten sjekk nå med tempen for moro skyld, så jammen er det jo hele 0.3 forskjell på tunga og vagnialt:wideyed: Da kan det jo godt hende at jeg har egt høy temp nå om morgenen:p

4905C334-C770-4201-B719-0F0E09EBC6E7.jpeg
Fortsatt helt nyyydelig graf :p Har så langt klart å holde meg uten å teste :nailbiting::nailbiting: Spent på hvor lenge jeg klarer å vente :hilarious:

Bare husk at hvis det blir vanskelig å følge med på om kroppen har tøyset litt og om el da er på vei hvis du bytter tempe-sted midt i en pp:) Siden tempen er høyere vaginalt mener jeg:rolleyes: Har du testet mer ned el-tester? Følger spent med!:joyful:
Jeg har tatt el-test tidligere idag, og tenker at jeg kan prøve å ta en til ikveld for å se forskjellen. Men jeg håper virkelig at jeg har nettopp hatt el og ikke at den er på vei snart :shy: Jeg kan evt skaffe en temp til så jeg beholder skjemaet der jeg brukte oralt, så kan jeg skrive opp notatene på vaginalt, så ser vi:D

Jeg har tatt el-test tidligere idag, og tenker at jeg kan prøve å ta en til ikveld for å se forskjellen. Men jeg håper virkelig at jeg har nettopp hatt el og ikke at den er på vei snart :shy: Jeg kan evt skaffe en temp til så jeg beholder skjemaet der jeg brukte oralt, så kan jeg skrive opp notatene på vaginalt, så ser vi:D
Skjønner det:) Men i ‘verste fall’ blir det noen dagers forskjell da- det er jo fortsatt like stort håp for spire denne pp:joyful: Lurt å skrive ned begge! Hold oss oppdatert på testen da! :)

Skjønner det:) Men i ‘verste fall’ blir det noen dagers forskjell da- det er jo fortsatt like stort håp for spire denne pp:joyful: Lurt å skrive ned begge! Hold oss oppdatert på testen da! :)
Det skal jeg gjøre! :D
Håper spiren sitter denne gangen:Heartred

Back
Topp