Skummelt å skrive dette... men jeg har tre barn, vært gravid fire ganger + et par spontanaborter... jeg kjenner kroppen min veldig godt, og føler meg derfør veldig sikker på at det har klaffa denne pp'n 6dpo i dag, grafen ser veldig fin ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fik øking på grafen! Sjansen er stor den!! Prøv å svi av en test ikveld om du holdt deg i 3-4 timer for moro skyld hvis du har maange tester 4 DPO herSkummelt å skrive dette... men jeg har tre barn, vært gravid fire ganger + et par spontanaborter... jeg kjenner kroppen min veldig godt, og føler meg derfør veldig sikker på at det har klaffa denne pp'n 6dpo i dag, grafen ser veldig fin ut
Veldig fik øking på grafen! Sjansen er stor den!! Prøv å svi av en test ikveld om du holdt deg i 3-4 timer for moro skyld hvis du har maange tester 4 DPO her
Ta bilde i bedre lys, jeg vil også se!Blir nesten flau av meg selv, men ser dere det jeg ser? Tatt på ettermiddagsurin for sånn 5 minutter siden
Gleder meg til å se!Hohoo ja jeg har maange tester Har vært nær å teste et par ganger allerede, men har klart å la vær enda iallefall men mulig jeg ryker på en test i nærmeste fremtid Langdrygt i DPO-land...
Gleder meg til å se!
Det gjør meg SÅ glad å høre at det gikk forrige gang! Har lest mye positivt om WY, og jeg tenkte at det i hvert fall ikke kunne skade å prøve!
Ser ut til at vi har ganske likt regime. Siden jeg er en serietester, testet du positivt før IKM sist? Jeg testet positivt 6 dager før forventet mens sist (altså 10 dpo).
Håper ikke det skader fosteret om jeg fortsetter med WY til dagen for IKM.
Kanskje det er et symptom at jeg blir kjempelei meg (med tårer og det hele) fordi mannen må reise ut på jobb i morgen?? Herregud, jeg er jo vandt til det men denne gangen ble det fryktelig trist altså
Skummelt å skrive dette... men jeg har tre barn, vært gravid fire ganger + et par spontanaborter... jeg kjenner kroppen min veldig godt, og føler meg derfør veldig sikker på at det har klaffa denne pp'n 6dpo i dag, grafen ser veldig fin ut
Har du alltid merka det så tidlig når du har vært gravid? Eg har vært gravid 5 gonger og absolutt ingen av gangene trudde eg det hadde klaffa, og testa ikkje før rundt IKM/etter føle og eg kjenne kroppen veldig godt, men alle gongene eg har vært SÅ sikker på at eg var gravid var eg det ikkje håpe virkelig du har rett ❤
Da må vi satse på at det slår ut på HCG snart!Tok en EL-test nettopp.. Hva skjer nå a? Skyggestreker på tidligtester og plusslig sterkere EL-strek! Har ikke sett en så sterk EL-test hele perioden..
Tester/temper du for å finne EL? Syklus er kanskje litt på bærtur etter MA. Trist du måtte oppleve detHar ikke peiling på om dette er riktig ikm-gruppe, men blir jo spennende å se
Oliventre 32år - PP1(etter MA 21.01) - B2 - EL ? - IKM ?
Ville nok lagt inn aksjer for sikkerhets skyld. Ikke for å frata deg noe håp; men Clearblue Tidlig test er veldig kjent for å få skygge. Selv har jeg fått skygge som er sterkere enn din... Dessverre Men håper at det ikke er tilfelle hos deg altså!Tok en EL-test nettopp.. Hva skjer nå a? Skyggestreker på tidligtester og plusslig sterkere EL-strek! Har ikke sett en så sterk EL-test hele perioden..
Ja, jeg vet det Teite testene!! Vi har lagt inn aksjer! Jeg håper jeg vet om noen få dager hva som skjer.Ville nok lagt inn aksjer for sikkerhets skyld. Ikke for å frata deg noe håp; men Clearblue Tidlig test er veldig kjent for å få skygge. Selv har jeg fått skygge som er sterkere enn din... Dessverre Men håper at det ikke er tilfelle hos deg altså!
Det ville vært helt fantastisk om det er den veien det gårDa må vi satse på at det slår ut på HCG snart!