IKM uke 8 ❤

:woot:Skummelt å skrive dette... men jeg har tre barn, vært gravid fire ganger + et par spontanaborter... jeg kjenner kroppen min veldig godt, og føler meg derfør veldig sikker på at det har klaffa denne pp'n :wideyed: 6dpo i dag, grafen ser veldig fin ut :p

Vedlegg

• 1D3B4F59-8283-4566-8052-5FE868280786.jpeg
    1D3B4F59-8283-4566-8052-5FE868280786.jpeg
    50,7 KB · Visninger: 100
:woot:Skummelt å skrive dette... men jeg har tre barn, vært gravid fire ganger + et par spontanaborter... jeg kjenner kroppen min veldig godt, og føler meg derfør veldig sikker på at det har klaffa denne pp'n :wideyed: 6dpo i dag, grafen ser veldig fin ut :p
Veldig fik øking på grafen! :woot:Sjansen er stor den!! Prøv å svi av en test ikveld om du holdt deg i 3-4 timer for moro skyld hvis du har maange tester :hilarious: 4 DPO her:angelic:

Veldig fik øking på grafen! :woot:Sjansen er stor den!! Prøv å svi av en test ikveld om du holdt deg i 3-4 timer for moro skyld hvis du har maange tester :hilarious: 4 DPO her:angelic:

Hohoo ja jeg har maange tester :hilarious::hilarious: Har vært nær å teste et par ganger allerede, men har klart å la vær enda iallefall :stop: men mulig jeg ryker på en test i nærmeste fremtid :D Langdrygt i DPO-land... :wtf:

Hohoo ja jeg har maange tester :hilarious::hilarious: Har vært nær å teste et par ganger allerede, men har klart å la vær enda iallefall :stop: men mulig jeg ryker på en test i nærmeste fremtid :D Langdrygt i DPO-land... :wtf:
Gleder meg til å se!:D:hilarious:

Det gjør meg SÅ glad å høre at det gikk forrige gang! Har lest mye positivt om WY, og jeg tenkte at det i hvert fall ikke kunne skade å prøve!

Ser ut til at vi har ganske likt regime. Siden jeg er en serietester, testet du positivt før IKM sist? Jeg testet positivt 6 dager før forventet mens sist (altså 10 dpo).
Håper ikke det skader fosteret om jeg fortsetter med WY til dagen for IKM.

Jeg hadde også lest mye positivt :) men jeg ble stressa av den nedtrappingen må jeg innrømme... vurderte å ikke bruke det denne gangen, men så ble det til at jeg gjorde likevel. Har brukt det bare den ene gangen tidligere, og da ble det baby (mista da).

Jeg testet ganske svakt positivt 9 dpo. Mye tydeligere 10 dpo. Starta vel 7-8 dpo :hilarious: denne gangen har jeg ikke så mange tester, så må holde meg i skinnet! Jeg har lest at man skal slutte med WY ved positiv test... men så skal man jo trappe ned også liksom. Det er dét som stresser meg!

Kanskje det er et symptom at jeg blir kjempelei meg (med tårer og det hele) fordi mannen må reise ut på jobb i morgen?? Herregud, jeg er jo vandt til det :hilarious: men denne gangen ble det fryktelig trist altså

Testetrangen begynner å melde seg nå.. Har testet positivt 8dpo før så mulig jeg tester i morgen selv om jeg hadde tenkt å vente til 9dpo/fredag:angelic: Oppdaget at jeg kun har 1 tidligtest så må ta godt vare på den:hilarious::shifty: Har skjønt at det ikke er stor forskjell mellom tidlig/vanlig test, men så tidlig vil det jo selvfølgelig være det..

Noen her som bruker Lutinus? Har fått det på respekt fra legen, skal bruke det fra og med første positive tidlig test så føler jo litt jeg har en «unnskyldning» for å teste så tidlig som mulig !

Kanskje det er et symptom at jeg blir kjempelei meg (med tårer og det hele) fordi mannen må reise ut på jobb i morgen?? Herregud, jeg er jo vandt til det :hilarious: men denne gangen ble det fryktelig trist altså

Du får ta det som et godt tegn selv om det gjerne er lett å bli følsom på denne tiden av syklusen uavhengig av voksende spire:joyful: Litt kjedelig at han er bortreist når dere får vite utfallet av denne PP men kanskje vant til det også? Håper det klaffer❤️

Har du alltid merka det så tidlig når du har vært gravid? Eg har vært gravid 5 gonger og absolutt ingen av gangene trudde eg det hadde klaffa, og testa ikkje før rundt IKM/etter :hilarious: føle og eg kjenne kroppen veldig godt, men alle gongene eg har vært SÅ sikker på at eg var gravid var eg det ikkje :banghead::hilarious: håpe virkelig du har rett ❤

Har ikke peiling på om dette er riktig ikm-gruppe, men blir jo spennende å se :p
Oliventre 32år - PP1(etter MA 21.01) - B2 - EL ? - IKM ?

Nå synes jeg ikke tempen skal falle mer :p Men er jo fortsatt høy-høy :D 5 DPO, og som vanlig finner jeg nye symptomer hver dag, føler meg superstøl i nedre del av magen, krysser fingrene :woot: Og teller ned til testesøndag :joyful:
0980C6A0-4B2C-48EF-9836-27D071DF7F7E.jpeg

Har du alltid merka det så tidlig når du har vært gravid? Eg har vært gravid 5 gonger og absolutt ingen av gangene trudde eg det hadde klaffa, og testa ikkje før rundt IKM/etter :hilarious: føle og eg kjenne kroppen veldig godt, men alle gongene eg har vært SÅ sikker på at eg var gravid var eg det ikkje :banghead::hilarious: håpe virkelig du har rett ❤

Tre av fire svangerskap merket jeg det før IKM :hilarious: Blir spennende å se nå om det er tilfelle nå også :angelic:

Tok en EL-test nettopp.. Hva skjer nå a? :confused005 Skyggestreker på tidligtester og plusslig sterkere EL-strek! Har ikke sett en så sterk EL-test hele perioden..

Vedlegg

• C2CD1443-A11A-4FDA-92B9-E46C008B5291.jpeg
    C2CD1443-A11A-4FDA-92B9-E46C008B5291.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 102
Tok en EL-test nettopp.. Hva skjer nå a? :confused005 Skyggestreker på tidligtester og plusslig sterkere EL-strek! Har ikke sett en så sterk EL-test hele perioden..
Da må vi satse på at det slår ut på HCG snart!:Heartred

Har ikke peiling på om dette er riktig ikm-gruppe, men blir jo spennende å se :p
Oliventre 32år - PP1(etter MA 21.01) - B2 - EL ? - IKM ?
Tester/temper du for å finne EL? Syklus er kanskje litt på bærtur etter MA. Trist du måtte oppleve det❤️

Ville nok lagt inn aksjer for sikkerhets skyld. Ikke for å frata deg noe håp; men Clearblue Tidlig test er veldig kjent for å få skygge. Selv har jeg fått skygge som er sterkere enn din... Dessverre :( Men håper at det ikke er tilfelle hos deg altså! :Heartred

Ville nok lagt inn aksjer for sikkerhets skyld. Ikke for å frata deg noe håp; men Clearblue Tidlig test er veldig kjent for å få skygge. Selv har jeg fått skygge som er sterkere enn din... Dessverre :( Men håper at det ikke er tilfelle hos deg altså! :Heartred
Ja, jeg vet det ♥️ Teite testene!! Vi har lagt inn aksjer! Jeg håper jeg vet om noen få dager hva som skjer.

Jeg har ikke hatt noe spes håp denne første perioden etter pilleslutt, annet enn å prøve å treffe på EL. Så nå håper jeg skuddene sitter som møkk i kram snø! For det blir bare 1 pp til før vi gir oss. Så da må det gjøres det som gjøres bør!

Back
Topp