Vet SÅ godt hvordan det er når du bare vil lufte og gjerne ha et svar (selvom ingen har fasiten) så prøver der jeg kan å være med å heieAbsolutt! Takk for at noen er like engasjerte som meg! Godt å ha ett sted å dele det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet SÅ godt hvordan det er når du bare vil lufte og gjerne ha et svar (selvom ingen har fasiten) så prøver der jeg kan å være med å heieAbsolutt! Takk for at noen er like engasjerte som meg! Godt å ha ett sted å dele det!
Røyk visst på en tredje test i dag, apoteket sin «metode» vanlig test. 25ml/u. Drukket en del vann, og gått på do for kort tid siden da jeg tok den. Men fortsatt svak strek. Kjøpt inn flere tester, så nå venter jeg til i morgen tidlig med å ta en ny men definitivt babystrek da! Så deilig å bare ha strek, etter ett år med prøving og blenda blenda blenda.
Tusen takk! Krysser alt jeg har nå!SÅ spennande mest sannsynlig slapp jo ikkje egget eller noko vell? Håper iallefall på seinare EL og full klaff ❤