IKM uke 8 ❤

Absolutt! :D Takk for at noen er like engasjerte som meg! :love017 Godt å ha ett sted å dele det! :smiley-ashamed005
Vet SÅ godt hvordan det er når du bare vil lufte og gjerne ha et svar:cool05 (selvom ingen har fasiten) så prøver der jeg kan å være med å heie :dance018
 
Røyk visst på en tredje test i dag, apoteket sin «metode» vanlig test. 25ml/u. Drukket en del vann, og gått på do for kort tid siden da jeg tok den. Men fortsatt svak strek. Kjøpt inn flere tester, så nå venter jeg til i morgen tidlig med å ta en ny:hilarious: men definitivt babystrek da! Så deilig å bare ha strek, etter ett år med prøving og blenda blenda blenda. :p
 
Røyk visst på en tredje test i dag, apoteket sin «metode» vanlig test. 25ml/u. Drukket en del vann, og gått på do for kort tid siden da jeg tok den. Men fortsatt svak strek. Kjøpt inn flere tester, så nå venter jeg til i morgen tidlig med å ta en ny:hilarious: men definitivt babystrek da! Så deilig å bare ha strek, etter ett år med prøving og blenda blenda blenda. :p

SÅ spennande :) mest sannsynlig slapp jo ikkje egget eller noko vell? Håper iallefall på seinare EL og full klaff :woot:
 
SÅ spennande :) mest sannsynlig slapp jo ikkje egget eller noko vell? Håper iallefall på seinare EL og full klaff :woot:
Tusen takk! Krysser alt jeg har nå!:Heartred
Ifølge el test og temp så var el på cd12, men slutta å tempe på cd20, for da hadde den holdt seg høy siden cd12. Slutta med el tester da på cd16, da var de på low. Så aner egentlig ikke hva jeg skal tro:p siden det sies at man skal stole på temp så skjønner jeg ikke noe:hilarious: så ser for meg flere ting
1 jeg hadde el på cd12 og produserer denne gangen hcg ekstremt sent
2 jeg hadde el på cd12 og er gravid utenfor livmora, og derfor ikke høy hcg
3 el har kommet senere og er da blitt gravid
4 jeg har hatt el på cd12, og hoppa over mensen og hatt el igjen også blit gravid

skal til legen på mandag. Men blir å ta en clearblue på torsdag og på lørdag el søndag tror jeg. Om de rfsu test ofte testene er sterke. Er ikke de sterkere så gidder jeg ikke sløse bort på CB, de er jo ganske dyre:)
 
4FCF3ADD-D07C-4604-A19E-790775065A16.jpeg

dagens tester! Lille spire klor deg fast! Må jo være ett bra tegn det her:smiley-angelic001
 
Back
Topp