IKM uke 8 ❤

Siste dag i vår IKM uke ❤
Det har blitt mange positive tester denne veka, det er veldig kjekt :) gratulerer til alle gravide og lykke til videre til fortsatt prøvere ❤

Tidligere i veka står disse igjen, noen som har oppdatert status nå?

3. Merie87 - 34 - PP3 - B2 - EL ca 9/2
2. Fotballbaby - 26 år - PP9 - B2 - EL 13/02/21
3. Har2vilha3 - 34 - B3 - pp7 - el 10.02
2. Mammatiltogutter987 - 32 før ikm - PP5 - B4 - EL 11.02
3. Guacamole her - PP 2 - B3 - EL 10/2
6. Mariell -23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02
2. Suzie92 - 28år - PP3 - B1 - EL 13.02

Dagens IKM'ere, og ukas siste er:

♡ Søndag 28. Februar
1. Siljean - 29år - pp12 - B4 - EL 14/2
3. Minibo - 32 år - pp3 - b3 - El 14.2

Korleis går det med dere?❤
Ingen TR ennå, tester i morgon (venter på test i posten). Trur egentlig at EL kom mykje seinare enn antatt og at IKM også er feil. Slutta på piller i desember og har att 2 korte sykluser etterfulgt av det eg mistenker er ein lang denne gongen. Men tester i morgon uansett.

Siste dag i vår IKM uke ❤
Det har blitt mange positive tester denne veka, det er veldig kjekt :) gratulerer til alle gravide og lykke til videre til fortsatt prøvere ❤

Tidligere i veka står disse igjen, noen som har oppdatert status nå?

3. Merie87 - 34 - PP3 - B2 - EL ca 9/2
2. Fotballbaby - 26 år - PP9 - B2 - EL 13/02/21
3. Har2vilha3 - 34 - B3 - pp7 - el 10.02
2. Mammatiltogutter987 - 32 før ikm - PP5 - B4 - EL 11.02
3. Guacamole her - PP 2 - B3 - EL 10/2
6. Mariell -23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02
2. Suzie92 - 28år - PP3 - B1 - EL 13.02

Dagens IKM'ere, og ukas siste er:

♡ Søndag 28. Februar
1. Siljean - 29år - pp12 - B4 - EL 14/2
3. Minibo - 32 år - pp3 - b3 - El 14.2

Korleis går det med dere?❤

Da kan du sette meg på tr :meh: hjalp ikke så mye med Lutinus her. Har i tillegg tatt Wild Yam i 3 pp nå, så vet ikke hva mer jeg skal teste ut nå :( 11 dpo idag, ble altså en 10 dagers lutealfase denne gangen

Ikm i morgen og ingen tester i hus fordi jeg brukte den siste 6 dpo:banghead:

Da har jeg testet, og jammen var det positivt resultat!!
"Det er positivt, hvertfall akkurat nå" som jeg sa til samboeren. Vet jo så altfor godt at man kan miste, men jeg tror ikke det hjelper å gå å forbedre seg på det, for vonde ting blir vonde uansett hvor mye man har forberedt seg.
Så nå skal jeg bare være glad!!

Får ikke til å laste opp bilder, men begge strekene var nesten like tydelige, så det var ikke tvil.

Sliter litt med utregning av hvor langt jeg er da. For IKM var 20/2 i følge womanlog, men målte først stigning på EL 10/2. Noen som er gode på dette?

Gratulerer. :Heartred

12-16 dpo :p lover å snart slutte med testing :oops:
3BFBE5D9-83F0-4A0B-BA23-80DF5C41A4FA.jpeg

Da har vi bestilt time til TUL, lørdag 13. mars :Heartred

Tok kontakt med klinikken vi skal på med tanke på min lange syklus. De mente at man fint kunne se hjerteslag fra 5+6, så da tar vi sjansen.

I følge mens-termin vil jeg da være 6+4.
Men, i følge mulig unnfangelse vil jeg da akkurat være 5+6.

Blir spennende! Pessimisten i meg sier jeg ikke burde glede meg, men med vår historie med så mange SA, velger jeg denne gangen å være håpefull og å ha troen på at dette skal gå bra!

Jeg fikk jo den halvpositive testen tidligere, ikke testet noe etter det. Før i går. Ifølge appene så skulle jeg hatt mens på torsdag, siden el kom litt før. Negativ test i går, men fortsatt ingen tegn til tante rød. Så vet ikke hva som skjer:eek:

Jeg fikk jo den halvpositive testen tidligere, ikke testet noe etter det. Før i går. Ifølge appene så skulle jeg hatt mens på torsdag, siden el kom litt før. Negativ test i går, men fortsatt ingen tegn til tante rød. Så vet ikke hva som skjer:eek:

Så merkelig! Har tenkt på deg. Hadde jo litt troen på den halve streken. Kjipt med negativ test da. Kanskje TR bare er litt forsinket.

Da har vi bestilt time til TUL, lørdag 13. mars :Heartred

Tok kontakt med klinikken vi skal på med tanke på min lange syklus. De mente at man fint kunne se hjerteslag fra 5+6, så da tar vi sjansen.

I følge mens-termin vil jeg da være 6+4.
Men, i følge mulig unnfangelse vil jeg da akkurat være 5+6.

Blir spennende! Pessimisten i meg sier jeg ikke burde glede meg, men med vår historie med så mange SA, velger jeg denne gangen å være håpefull og å ha troen på at dette skal gå bra!

Har bestilt TUL selv også. Til 26.mars. Er da 7+2 om jeg følger EL.
Skjønner godt tankene dine. Har det litt slik selv også etter MA. Men som deg prøver jeg å tenke positivt og ta en dag om gangen.

Krysser det jeg har for at vi begge får se bankende hjerter på TUL.

Så merkelig! Har tenkt på deg. Hadde jo litt troen på den halve streken. Kjipt med negativ test da. Kanskje TR bare er litt forsinket.
Takk for det da, så koselig :Heartred
Den er veldig forsinka ja:confused: fikk jo el på CD12, testa med el test og temping. Pluss el symptomer. Så regna med jeg skulle få mens torsdag som var, iallefall innen i går. Litt spotting den første uka etter el, samt den der rare testen som var halv positiv strek på. Er i dag på CD31:eek: 5dager siden jeg «normalt» skulle fått mens, men har bestilt meg en legetime (dog ikke ledig før 15/3) for å høre angående dette. Nå går vi jo inn i pp13 når mensen en gang kommer da. Mannen har sjekka svømmerne sine og der er alt bra.
tenker faktisk om jeg bare skal droppe el tester og temping frem til jeg har vært hos legen og fått noen svar. Men jeg vet ikke lenger:nailbiting:

Takk for det da, så koselig :Heartred
Den er veldig forsinka ja:confused: fikk jo el på CD12, testa med el test og temping. Pluss el symptomer. Så regna med jeg skulle få mens torsdag som var, iallefall innen i går. Litt spotting den første uka etter el, samt den der rare testen som var halv positiv strek på. Er i dag på CD31:eek: 5dager siden jeg «normalt» skulle fått mens, men har bestilt meg en legetime (dog ikke ledig før 15/3) for å høre angående dette. Nå går vi jo inn i pp13 når mensen en gang kommer da. Mannen har sjekka svømmerne sine og der er alt bra.
tenker faktisk om jeg bare skal droppe el tester og temping frem til jeg har vært hos legen og fått noen svar. Men jeg vet ikke lenger:nailbiting:

Kjedelig når syklusen tuller seg til. Har hatt noen slike sykluser selv også. Men blir liksom så usikker når TR ikke kommer, men testene fortsatt er negative!

Lurt med legetime. Mulig du kan få henvisning videre til gynekolog.

Ønsker deg lykke til videre!

Ingen TR ennå, tester i morgon (venter på test i posten). Trur egentlig at EL kom mykje seinare enn antatt og at IKM også er feil. Slutta på piller i desember og har att 2 korte sykluser etterfulgt av det eg mistenker er ein lang denne gongen. Men tester i morgon uansett.
Nå kom endelig testene, levering forsinka 1 dag. Negativ test men framleis ingen TR. Så det er nok lengre syklus denne runden. Om TR dukker opp blir det testing etter el neste runde for å få betre kontroll på syklusen.

Ved tidlegare pilleslutt har eg gått rett inn i syklus på 28 dager og har blitt relativt fort gravid bare ved å ha sex når vi hadde lyst. Denne gongen føler på eit mykje større hastverk med å bli gravid, utan at eg veit heilt kvifor. Så håper TR holder seg unna og at det blir positive tester etter kvart!

Fortsatt INGEN tegn til tante rødo_O tok ennå en test i dag, måtte kjøpe en tidlig test på apoteket. En ULTRA svak strek, men kan dog også være skyggestrek. Har motatt 5nye tester fra babyplan i dag, så tenker jeg tar en ny på torsdag om jeg fortsatt ikke blør til da. Har legetime den 15., greit å få dette sjekka ut uansett. Så er på CD32 i dag, 6dager på «overtid». bare lei nå egentlig.. kan jeg ikke bare begynne å blø, så jeg får starta på PP13..
E94D33C6-FB04-480D-BF44-1294B666D7AC.png

Og fortsatt ingen tegn til tante rød.. :p så vell ja, vet ikke jeg hva dette er for noe tull! CD33, aldri opplevd før:hilarious: aldri hatt mer enn MAX 30dager. Og det er sjeldent mer enn 28dager. Stortsett mellom 26 og 28. så jaja. Nå får det bare være som det er til jeg skal til legen tenker jeg! En ny test i mårra, men da gidder jeg ikke teste mer!

Og fortsatt ingen tegn til tante rød.. :p så vell ja, vet ikke jeg hva dette er for noe tull! CD33, aldri opplevd før:hilarious: aldri hatt mer enn MAX 30dager. Og det er sjeldent mer enn 28dager. Stortsett mellom 26 og 28. så jaja. Nå får det bare være som det er til jeg skal til legen tenker jeg! En ny test i mårra, men da gidder jeg ikke teste mer!

Jeg er også på samme syklusdag som deg, og i samme situasjon. Frustrerende!

Back
Topp