IKM uke 8 ❤

Var hos legen i dag (4+4), og fikk henvisning til TUL!

Hadde jo egentlig bestilt meg privat time til neste helg, men da utsetter jeg den til rundt uke 8 :Heartred

Dag38, ingen mens men heller ingen positiv test. El tester er også supersvake. Så status er at jeg bare har gitt opp litt, og venter på legetime om en uke. Utrolig at man må vente to uker med å få legetime til sånne her ting, menmen er jo akutt egentlig.

Hvordan fikk du tul? :happy:
Sniker.. Jeg fikk TUL forrige svangerskap med at jeg bare sa jeg ikke visste hvor langt jeg er på vei pga. uregelmessige sykluser, så hun sendte meg på TUL for å få termindato:p

Dag38, ingen mens men heller ingen positiv test. El tester er også supersvake. Så status er at jeg bare har gitt opp litt, og venter på legetime om en uke. Utrolig at man må vente to uker med å få legetime til sånne her ting, menmen er jo akutt egentlig.

Ingen ting som har skjedd her heller. Har bestilt meg time til privat undersøkelse den 15.:happy:

3DB8481E-A65F-4117-A7F0-8163517D8201.jpeg
Tok en ny test i dag, ser strek på den og. Men nå er den liiiiitt mere synlig. :eek: Vet ikke hvor synlig den er på bildet, vanskelig å få med

Spennende! Håper den blir enda sterkere:happy: jeg fikk positiv El-test i dag:)

å, så bra! Har du hatt positive el tester tidligere denne syklusen?

Jeg hadde positiv el test og temp hopp på syklusdag 12/13. er nå på syklus dag 39! Mistenker at jeg har hatt el igjen etter det, men er ikke sikker på det da. Bare tenker siden jeg får svake streker nå. Alternativt så tenker jeg at det er en exu.

å, så bra! Har du hatt positive el tester tidligere denne syklusen?

Jeg hadde positiv el test og temp hopp på syklusdag 12/13. er nå på syklus dag 39! Mistenker at jeg har hatt el igjen etter det, men er ikke sikker på det da. Bare tenker siden jeg får svake streker nå. Alternativt så tenker jeg at det er en exu.

Har ikke fått positive tidligere denne syklusen. Men nå har jeg ikke testa på lenge.

Så gøy! Dette ser veldig lovende ut :happy
Ja nå når den andre testen var mer positiv så er jeg bare ennå mer gira:p måtte ta en el test i påvente av flere g tester, der var begge strekene like sterke. Så dette må jo være ett svangerskap:D

Back
Topp