Tror det er noe med årstida ang energien tenkte jeg skulle ta en ny test i dag, siden det er en uke siden jeg skulle hatt mensen ifølge EL. Men har så lite troa at har ikke giddaTrøtt og mye murringer. Men det er ikke noe nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er noe med årstida ang energien tenkte jeg skulle ta en ny test i dag, siden det er en uke siden jeg skulle hatt mensen ifølge EL. Men har så lite troa at har ikke giddaTrøtt og mye murringer. Men det er ikke noe nytt
Hvordan fikk du tul?Var hos legen i dag (4+4), og fikk henvisning til TUL!
Hadde jo egentlig bestilt meg privat time til neste helg, men da utsetter jeg den til rundt uke 8
Sniker.. Jeg fikk TUL forrige svangerskap med at jeg bare sa jeg ikke visste hvor langt jeg er på vei pga. uregelmessige sykluser, så hun sendte meg på TUL for å få termindatoHvordan fikk du tul?
Hvordan fikk du tul?
Dag38, ingen mens men heller ingen positiv test. El tester er også supersvake. Så status er at jeg bare har gitt opp litt, og venter på legetime om en uke. Utrolig at man må vente to uker med å få legetime til sånne her ting, menmen er jo akutt egentlig.
Vis vedlegget 351003 Tok en ny test i dag, ser strek på den og. Men nå er den liiiiitt mere synlig. Vet ikke hvor synlig den er på bildet, vanskelig å få med
Spennende! Håper den blir enda sterkere jeg fikk positiv El-test i dag
Den er da ganske synlig den?Vis vedlegget 351003 Tok en ny test i dag, ser strek på den og. Men nå er den liiiiitt mere synlig. Vet ikke hvor synlig den er på bildet, vanskelig å få med
å, så bra! Har du hatt positive el tester tidligere denne syklusen?
Jeg hadde positiv el test og temp hopp på syklusdag 12/13. er nå på syklus dag 39! Mistenker at jeg har hatt el igjen etter det, men er ikke sikker på det da. Bare tenker siden jeg får svake streker nå. Alternativt så tenker jeg at det er en exu.
Takk! Åh jeg håper så at det blir noe nå! Skal kjøpe annen type test å ta i morgen. Så spentDen er da ganske synlig den?
Aha okei, men så bra at de er positive nå! Krysser for at det blir baby!Har ikke fått positive tidligere denne syklusen. Men nå har jeg ikke testa på lenge.
Krysser fingrene hold oss oppdatert da!Takk! Åh jeg håper så at det blir noe nå! Skal kjøpe annen type test å ta i morgen. Så spent
Tok den siste babyplan early, måtte bareKrysser fingrene hold oss oppdatert da!
Så gøy! Dette ser veldig lovende utTok den siste babyplan early, måtte bareVis vedlegget 351014
Ja nå når den andre testen var mer positiv så er jeg bare ennå mer gira måtte ta en el test i påvente av flere g tester, der var begge strekene like sterke. Så dette må jo være ett svangerskapSå gøy! Dette ser veldig lovende ut
Sååå spennende!Ja nå når den andre testen var mer positiv så er jeg bare ennå mer gira måtte ta en el test i påvente av flere g tester, der var begge strekene like sterke. Så dette må jo være ett svangerskap
Absolutt! Takk for at noen er like engasjerte som meg! Godt å ha ett sted å dele det!
Sååå spennende!