IKM uke 8 ❤

Da har jeg fått tr... er nesten litt befriende for så mye kramper og murringer og bekymret og testetøs siden jeg ikke fikk tr forrige mnd
Så var nesten litt godt å få etter ikke hatt mens siden den jeg fikk 30.des
Nå kan jeg endelig kanskje få syklus på track!
Ha en fin lørdag folkens :)
Heier på dere

Da har jeg fått tr... er nesten litt befriende for så mye kramper og murringer og bekymret og testetøs siden jeg ikke fikk tr forrige mnd
Så var nesten litt godt å få etter ikke hatt mens siden den jeg fikk 30.des
Nå kan jeg endelig kanskje få syklus på track!
Ha en fin lørdag folkens :)
Heier på dere

Lykke til med neste syklus!

3 DPO i dag.
Hadde litt murring og stikninger i går. Men det er vel altfor tidlig til å være gravidsymptomer?!?

3 DPO i dag.
Hadde litt murring og stikninger i går. Men det er vel altfor tidlig til å være gravidsymptomer?!?
10 dpo i dag og jeg har mye stikninger. Merket mer til det de siste dagene. Kan da ihvertfall ikke være et dårlig tegn selv så tidlig som 3dpo? :)

Dagens. 10 dpo. Er glad men har vanskelig for å glede meg ordentlig, så redd for at dette skal gå galt igjen. Skal prøve å ikke ta noen sorger på forskudd selv om det er lettere sagt enn gjort :-)

FB94915F-6719-4699-A139-D81A52F1D87A.jpeg

Gidd ikke teste noe mer nå. Kanskje ta når den skal vise 3+:shy:

10 dpo i dag og jeg har mye stikninger. Merket mer til det de siste dagene. Kan da ihvertfall ikke være et dårlig tegn selv så tidlig som 3dpo? :)

Godt å høre. Er jo ekstra kjekt å sammenligne seg med dere som allerede har fått positiv test!

Dagens. 10 dpo. Er glad men har vanskelig for å glede meg ordentlig, så redd for at dette skal gå galt igjen. Skal prøve å ikke ta noen sorger på forskudd selv om det er lettere sagt enn gjort :)

Vis vedlegget 349072

Gratulerer så utrolig mye! :Heartred

Skjønner så utrolig godt følelsen av å ikke glede seg helt ordentlig. Jeg kommer sikkert til å være helt lik når jeg får positiv test.
Det gjør jo noe med en å ha mistet tidligere.
Men det er størst sjanse for at det går godt heldigvis. Her på forumet ser man jo kanskje mer til de tilfellene det ikke gjør det enn hva som er reelt.
Krysser alt jeg har for at spiren sitter heile veien denne gang! :Heartred

Dagens. 10 dpo. Er glad men har vanskelig for å glede meg ordentlig, så redd for at dette skal gå galt igjen. Skal prøve å ikke ta noen sorger på forskudd selv om det er lettere sagt enn gjort :)

Vis vedlegget 349072

Skjønner deg sååå godt, føler akuratt det samme.. Er så redd for å miste igjen :sorry: ❤️

8 DPO :happy: Tredje syklus jeg temper nå (lyseblå). Ikke så mye opp og den denne gang, håper det er et godt tegn :oops: Mulig kroppen har normalisert seg etter SA-en, håper det :happy:

Svidde forresten av en tidligtest i morges bare fordi jeg er invitert på litt vin i kveld med en venninne. Helt blenda :dead:
2F6F3366-71A5-4C1C-932E-1900707ED966.jpeg

Nå har jeg altså sittet å stirret på en blenda test så lenge med lommelykt fra mobilen for å få godt lys at jeg tror øynene mine lager streker fra det sterke lyset :hilarious: Og så blir jeg litt sint på den dumme testen og øynene mine som ikke bare kan tvinge frem en strek:hilarious: Tror jeg begynner å bli smågal:hilarious: IKM på mandag, så 12 dpo idag, tok vanlig babyplan strimmel. Klamrer meg til håpet enda (selv om realiteten er at det er ikke mye håp) - og trøster meg med at første svangerskap fikk sen positiv test:hilarious:

:anyone

Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! Testetøs :banghead: Men... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også.:p Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?:eek:

Vis vedlegget 349000

Vis vedlegget 349001

Jeg kommer nok til å svi av en test hver dag nå:confused2

Har du testet i dag?

9dpo i dag, babyplan early test, men er jo tydelig noe galt med den. Halv lysrosa strek

edit: nå når den er tørka men tidsfristen er gått ut, så ser man en hel strek, men den er fortsatt veldig lys og deler er mørkere. Rareste jeg har sett. :wideyed::confused:

Vedlegg

• 5DDF9845-CB08-4C9A-ADA0-79CD8AB79F2E.jpeg
    5DDF9845-CB08-4C9A-ADA0-79CD8AB79F2E.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 109
Last edited:
9dpo i dag, babyplan early test, men er jo tydelig noe galt med den. Halv lysrosa strek

edit: nå når den er tørka men tidsfristen er gått ut, så ser man en hel strek, men den er fortsatt veldig lys og deler er mørkere. Rareste jeg har sett. :wideyed::confused:

Virker defekt. Men når den slår ut rosa må det jo nesten være hcg som gjør at den slår ut.
Så vil tro det er babystrek.

Virker defekt. Men når den slår ut rosa må det jo nesten være hcg som gjør at den slår ut.
Så vil tro det er babystrek.
Aner ikke, men tror lite på den når den ser sånn ut. Tenker jeg avventer til ikm før jeg tar en ny. Pga sånne her ting og skyggestreker etc jeg ikke liker å teste før ikm. Skaper bare falske håp:sorry:

Har du testet i dag? Spent på dine vegne!

Testet nå nettopp (burde kanskje testet på morgenurin..), ingen strek :sorry:
Har også begynt å spotte og kjennes ut som tr er rett rundt hjørnet..

Nå håper jeg egentlig bare at tr dukker opp raskt, så vi kan starte en ny pp!
Hvordan går det hos deg? :)

Last edited:
Nå har jeg altså sittet å stirret på en blenda test så lenge med lommelykt fra mobilen for å få godt lys at jeg tror øynene mine lager streker fra det sterke lyset :hilarious: Og så blir jeg litt sint på den dumme testen og øynene mine som ikke bare kan tvinge frem en strek:hilarious: Tror jeg begynner å bli smågal:hilarious: IKM på mandag, så 12 dpo idag, tok vanlig babyplan strimmel. Klamrer meg til håpet enda (selv om realiteten er at det er ikke mye håp) - og trøster meg med at første svangerskap fikk sen positiv test:hilarious:

Hehe gjorde det samme her, stirrer på testen fra alle mulige vinkler i sterkt lys :hilarious:

Negativ rfsu nå midt på dagen, 8dpo. Tror ikke det klaffet denne mnd heller, men vet jo og at 8dpo er veldig tidlig. Tar en ny om 2 dager:happy:

Testet nå nettopp (burde kanskje testet på morgenurin..), ingen strek :sorry:
Har også begynt å spotte og kjennes ut som tr er rett rundt hjørnet.. :smiley-angry007

Nå håper jeg egentlig bare at tr dukker opp raskt, så vi kan starte en ny pp!
Hvordan går det hos deg? :)

Off, det var kjedelig. Lykke til i ny PP hvis TR melder sin ankomst.

Jeg er bare 3DPO foreløpig. Ved begge mine forrige graviditeter (en fullgått, en MA) så har jeg testet positivt 8DPO. Så satser på å vente med testing til det, hvis jeg klarer.

Aner ikke, men tror lite på den når den ser sånn ut. Tenker jeg avventer til ikm før jeg tar en ny. Pga sånne her ting og skyggestreker etc jeg ikke liker å teste før ikm. Skaper bare falske håp:sorry:

Jeg har troen. Men jeg skjønner godt at du blir skeptisk. Sikkert like greit å vente til IKM.

Back
Topp