IKM uke 8 ❤

Gratulerer sommermamma2020!!

Jeg har mista helt troen denne gang, er 11 dpo idag og testen er så og si helt blenda. Blir strek etter den har tørka inn da, babyplan tidlig tester, det er sikkert vanlig?

Legger ved mine tester fra idag, en inntørket og en ikke.

Vedlegg

• IMG_20210221_064934.jpg
    IMG_20210221_064934.jpg
    15,1 KB · Visninger: 118
Der røk jeg på første test.. lite lovende 10 DPO... :( skimter kaaaanskje no svakt hvis jeg går inn for det, men det har jeg inntrykk av at man gjør med BP sine tester. Vi får bare vente å se..

Vedlegg

• 354FBD7F-EFD4-4B17-84EF-CB8E717AD5E9.jpeg
    354FBD7F-EFD4-4B17-84EF-CB8E717AD5E9.jpeg
    36,5 KB · Visninger: 114
Fikk min lille babystrek i dag, 8 DPO :Heartred

Kan nesten ikke tro det! Men, fikk som skrevet tidligere ganske sterk strek 10 DPO i forrige svangerskap.

Jeg har slitt med kort lutealfase etter at jeg fødte juni 2020, er skråsikker på at Wild yam fungerte for oss denne måneden slik at egget rakk å feste seg.
Gratulerer så mye! :Heartred
Sliter selv med kort luteslfase. Mulig jeg må prøve Wild Yam neste syklus, om det ikke klaffer denne syklusen.

Kan nesten ikke tro det! Men, fikk som skrevet tidligere ganske sterk strek 10 DPO i forrige svangerskap.

Jeg har slitt med kort lutealfase etter at jeg fødte juni 2020, er skråsikker på at Wild yam fungerte for oss denne måneden slik at egget rakk å feste seg.
Gratulerer :gen014♥️

Gratulerer så masse! Fantastisk følelse!! :Heartred

12dpo i dag, synes dere streken ser sterk nok ut til 12 dpo? :nailbiting::Heartred

Vedlegg

• 44EE040C-90F6-42A8-B3F8-DC4053D32D20.png
    44EE040C-90F6-42A8-B3F8-DC4053D32D20.png
    127,3 KB · Visninger: 129
12dpo i dag, synes dere streken ser sterk nok ut til 12 dpo? :nailbiting::Heartred
Syns den var litt svak til å være 12 DPO, men husk på at alle har forskjellige HCG nivå :happy: Du kan vente i et par dager og ta en ny, da bør streken være mørkere!:Heartred

Gratulerer så mye:love017

Åååh
Strek er strek! Og dette var en super fin babystrek. Folk produserer hcg forskjellig, og denne streken er rosa og fin. Gratulerer med spiren :Heartred
tuusen takk for beroligende ord, hjelper skikkelig:Heartred ble tatt med utvannet urin så kan muligens gjøre den svakere! Føler jeg fikk sterkere strek på clearblue sin! Er på jobb i nordsjøen så får ikke tatt ny test før til helga heller:schocked028

11 dpo idag!
Tok en ny test idag:nailbiting: Første jeg tok var jo en Babyplan tidlig test, mens idag tok jeg en rfsu vanlig test. burde kanskje ikke sammenligne dem når det ikke er like tester, men gir jo håp når den ene er tidlig og den andre er vanlig, eller ?:oops:
upload_2021-2-21_9-41-48.jpeg

Har fortsatt ikke gått opp for meg.. :sorry:

11 dpo idag!
Tok en ny test idag:nailbiting: Første jeg tok var jo en Babyplan tidlig test, mens idag tok jeg en rfsu vanlig test. burde kanskje ikke sammenligne dem når det ikke er like tester, men gir jo håp når den ene er tidlig og den andre er vanlig, eller ?:oops:
Vis vedlegget 349161
Veldig lovende strek, og ser den er veldig rosa på RFSU sitt :Heartred Tatt en CB kanskje?:angelic:

11 dpo idag!
Vis vedlegget 349161

Det der er jo skikkelig flott stigning! Så gøy!

Gratulerer sommermamma2020!!

Jeg har mista helt troen denne gang, er 11 dpo idag og testen er så og si helt blenda. Blir strek etter den har tørka inn da, babyplan tidlig tester, det er sikkert vanlig?

Legger ved mine tester fra idag, en inntørket og en ikke.

Jeg ser ut til å produsere mye HCG. Da jeg var 4u3d på vei i siste svangerskap, så lå nivåene mine på 4200. Legen trodde jeg ventet tvillinger!

Så, at dine streker er svakere 11 DPO, har ingenting å si. Strek er strek :Heartred

8 dpo i dag og jeg røyk på første test. Svake, svake menneske :oops:
Testa med den eneste tidligtesten jeg har. Helt blenda :inpain:
Jeg har sååå vondt i puppene og veldig høy temperatur. Angrer på den testen. Ble så skuffa! (Joda, jeg veit at 8 dpo er tidlig. Fikk ikke positiv før 10 dpo sist..)

11 dpo idag!
Vis vedlegget 349161

Nyyydelig, så heldig du er! :happy: Grattis! ❤️

Back
Topp