IKM uke 8 ❤

10 dpo i dag, har bare de elendige RFSU «test ofte» testene hjemme nå.. tok en i kveld som ikke var stort å skryte av, men har ømme bryster som føles veldig mye fyldigere enn vanlig :smiley-angelic006 men er vel kanskje like så mye symptom på TR det

Takk! ❤️ Ja var et lite plaster på prøvesåret ❤️

Håper det blir positiv test hos deg om noen dager!! :joyful: Var det sånn at dere kanskje tar en prøvepause nå om det ikke klaffer?

Ja, eller, pause og pause, me kommer ikkje til å bruke prevansjon og ikkje unngå sex om me ønsker det liksom :) men kommer heller ikkje aktivt prøve å treffe EL, teste etter EL etc. Eg føler liksom at eg ikkje e gravid, og at det er meininga at eg ikkje skal bli det på ei stund. Men slikt kan jo fort snu :) akkuratt nå e eg veldig happy med alt som skjer og framtidsplaner iallefall, men skulle alltids klart å bakt ein baby inn i dei også ;)

Da kan jeg settes på TR, 1 dag før tiden faktisk. visste jo det kom, men aldri gøy uansett..:)
Neste måned holder jeg meg nok unna IKM gruppe til jeg vet hvordan det blir med prøvingen - om vi faktisk får lagt inn aksjer eller ikke. Krysser alt jeg har for at humøret til mannen snur, han viser veldig lite interesse for sex for tiden, som nok er fordi han har jobbet mye. Vi har det jo ellers bra sammen, heldigvis. Er det noen som har tips så kom med de:hilarious: Føler iiiingenting funker :wtf::hilarious:

Så kjipt!❤ er ikkje den kjekkaste situasjonen å stå i, men føler generelt i forumet her at kvinnene ofte har meir lyst enn mannfolka :hilarious: sånn har det alltid vært her, mannen kan gå måneder uteno_O skjønne det ikkje! Hos oss har det fungert å sette sex på planen, og så fyre opp mot den dagen. Også å snakke ærlig om ka som fungerer, ka ein ønske og prøve litt nytt ;) er liksom ein evig "kamp" å få til, så skjønner godt ka du meine med at ingenting virker :hilarious: nokre mannfolk treng ei gulerot foran og eit spark bak :hilarious:

Brevdua - 36 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13.02 - TR 24.02

Ble gravid i slutten av november og mistet i desember. Har kort syklus og ble satt på Lutinus 4DPO, tenkte ikke mer på det og tok meg en fest på lørdag :oops:

Testet nå 9DPO, og fikk dette på Make Sure vanlig test. Det er strek, eller? :nailbiting: Jeg har vel ikke fått permanent streksyn? :wideyed:Tror ikke mine egne øyner, nesten ikke symptomer denne syklusen.:woot: Noe stikk i Høyre eggstokk, men tenkte at det kom av Lutinus. Må slutte å teste så tidlig.

Legger våt og tørket test

Vedlegg

• D6918E06-2DCF-4E74-8754-10C0FE8B7D98.jpeg
    D6918E06-2DCF-4E74-8754-10C0FE8B7D98.jpeg
    38 KB · Visninger: 150
  • 753176B2-6573-4616-BFAC-34E8FCD9C2C3.jpeg
    753176B2-6573-4616-BFAC-34E8FCD9C2C3.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 150
Last edited:
Liten nedgang i grafen i dag. Håper den er uten betydning :smiley-angelic001

Vedlegg

• BD874E2D-65AE-4749-BE9C-444A729C6E10.jpeg
    BD874E2D-65AE-4749-BE9C-444A729C6E10.jpeg
    58,4 KB · Visninger: 72

Ble gravid i slutten av november og mistet i desember. Har kort syklus og ble satt på Lutinus 4DPO, tenkte ikke mer på det og tok meg en fest på lørdag :oops:

Testet nå 9DPO, og fikk dette på Make Sure vanlig test. Det er strek, eller? :nailbiting: Jeg har vel ikke fått permanent streksyn? :wideyed:Tror ikke mine egne øyner, nesten ikke symptomer denne syklusen.:woot: Noe stikk i Høyre eggstokk, men tenkte at det kom av Lutinus. Må slutte å teste så tidlig.

Synes nå det ser ut som en strek! o_O Krysser fingrene for deg! :cat:

Det er nok en babystrek! Test igjen imorgen :D

Velkommen hit :) ser veldig ut som babystrek iallefall ❤ og du trenge ikkje bekymra deg for den festen, alkohol så tidlig vil ikkje gjer noko skade heldigvis :)

Wooo woop! Då var IKM uka vår her :woot:

Mange er godt igang med testinga, nokre har fått mensen og andre venter spent til IKM før å teste/se :)

Dagens IKM er;

♡ Mandag 22. Februar
3.
Buskas - 27år - PP8 - B1 - EL 07.02

Korleis går det med deg? :)

Skjønner at de setter visse krav til aktivitet og kosthold, men at man skal bli helt utelukka fordi man har en høy BMI er noe tull mener jeg! Mennesker er jo ulike, og man kan være både sunn og alt men fortsatt ha en høy BMI, eller lav for den saks skyld!

åh, ja den kjente jeg og på, fordet om jeg fikk baby 3mnder etter den første terminen. Klem til deg! :Heartred
Føler jeg ikke har noe jeg fortjener egentlig, heg er jo kjempe heldig å har tre friske barn! Men nå når jeg har ny partner, som ikke har egene barn så er ønsket stort! Fra oss begge. Så tusen takk for det:Heartred krysser for at vi alle her får spirene våre snart:love7

Så enig, så enig. Man trenger ikke være lat og inaktiv selv om man er overvektig.
Men men, skjønner jo på en måte at de må ha noen kriterier også.

Selv om du har flere barn fra før betyr ikke det at du ikke «fortjener» et til. Selvsagt er man jo ekstra takknemlig for de man har, men ønsket er jo like stort for det. Og jeg skjønner veldig godt at det er ekstra stort når partneren din ikke har noen fra før.

Takk for klem og gode ønsker. Skal ta med positiviteten de neste dagene frem mot første test! :Heartred

Det må jo være babystrek! Gratulerer! :Heartred

10DPO og blenda test her. Tempen økte litt igjen, så den har ikke gitt opp ennå :shy: Spennende at uka vår er i gang, håper på mange babystreker ❤️

5 DPO i dag. Tror første test ryker på torsdag. Har testet positivt 8 DPO ved begge mine forrige graviditeter, så tenker det er en god dag å begynne på. Så håper jeg at jeg har viljestyrken til å ikke teste før! :p

Kjenner på allslags symptomer om dagen. Har liksom litt ekstra troen denne PPen, og da følger jeg nok ekstra med på alle symptomene.
Fallhøyden er stor på torsdag kan du si.

Velkommen hit :) ser veldig ut som babystrek iallefall ❤ og du trenge ikkje bekymra deg for den festen, alkohol så tidlig vil ikkje gjer noko skade heldigvis :)

Takk, snille deg:Heartred Kjenner at jeg blir bekymret, men har i likhet med deg også lest at det ikke gjør skade så tidlig i forløpet.

Hva mener dere? Noe på gang eller? :p Tempen på den blå streken har økt idag. 9 DPO idag hvis det er beregnet riktig, og ikke noe positiv test endao_O Blir spennende i de nærmeste dagene!:angelic:Vis vedlegget 349254

jeg ser strekene ganske klart :)

Begynner å klø i fingrane etter å teste, sjølv om eg ikkje har spesielt stor tru på klaff denne mnd med forkjølelse og minimalt med sengeaktivitet rundt El.

Blir ei lang veke med venta mens på søndag... har tidlegare fått negativ test på ikm sjølv om eg var gravid så tviler på det har noko for seg å teste allereie no. Og eg blir meir skuffa av negativ test enn av å få TR, så eg må berre prøve å smøre meg med tålmodighet.

Back
Topp