Lenateacup
Glad i forumet
9 dpo her og, blenda test! Bra jeg har mange!9DPO ja, men helt blenda test i dag her. Har egentlig veldig troen denne PP-en, men tempen går i feil retning synes jeg Så plutselig ses vi igjen i en ny IKM-gruppe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo her og, blenda test! Bra jeg har mange!9DPO ja, men helt blenda test i dag her. Har egentlig veldig troen denne PP-en, men tempen går i feil retning synes jeg Så plutselig ses vi igjen i en ny IKM-gruppe!
9 dpo her og, blenda test! Bra jeg har mange!
Takk! Ja var et lite plaster på prøvesåret
Håper det blir positiv test hos deg om noen dager!! Var det sånn at dere kanskje tar en prøvepause nå om det ikke klaffer?
Da kan jeg settes på TR, 1 dag før tiden faktisk. visste jo det kom, men aldri gøy uansett..
Neste måned holder jeg meg nok unna IKM gruppe til jeg vet hvordan det blir med prøvingen - om vi faktisk får lagt inn aksjer eller ikke. Krysser alt jeg har for at humøret til mannen snur, han viser veldig lite interesse for sex for tiden, som nok er fordi han har jobbet mye. Vi har det jo ellers bra sammen, heldigvis. Er det noen som har tips så kom med de Føler iiiingenting funker
Synes nå det ser ut som en strek! Krysser fingrene for deg!Brevdua - 36 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13.02 - TR 24.02
Ble gravid i slutten av november og mistet i desember. Har kort syklus og ble satt på Lutinus 4DPO, tenkte ikke mer på det og tok meg en fest på lørdag
Testet nå 9DPO, og fikk dette på Make Sure vanlig test. Det er strek, eller? Jeg har vel ikke fått permanent streksyn? Tror ikke mine egne øyner, nesten ikke symptomer denne syklusen. Noe stikk i Høyre eggstokk, men tenkte at det kom av Lutinus. Må slutte å teste så tidlig.
Legger våt og tørket test
Synes nå det ser ut som en strek! Krysser fingrene for deg!
Det er nok en babystrek! Test igjen imorgenBrevdua - 36 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13.02 - TR 24.02
Ble gravid i slutten av november og mistet i desember. Har kort syklus og ble satt på Lutinus 4DPO, tenkte ikke mer på det og tok meg en fest på lørdag
Testet nå 9DPO, og fikk dette på Make Sure vanlig test. Det er strek, eller? Jeg har vel ikke fått permanent streksyn? Tror ikke mine egne øyner, nesten ikke symptomer denne syklusen. Noe stikk i Høyre eggstokk, men tenkte at det kom av Lutinus. Må slutte å teste så tidlig.
Brevdua - 36 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13.02 - TR 24.02
Skjønner at de setter visse krav til aktivitet og kosthold, men at man skal bli helt utelukka fordi man har en høy BMI er noe tull mener jeg! Mennesker er jo ulike, og man kan være både sunn og alt men fortsatt ha en høy BMI, eller lav for den saks skyld!
åh, ja den kjente jeg og på, fordet om jeg fikk baby 3mnder etter den første terminen. Klem til deg!
Føler jeg ikke har noe jeg fortjener egentlig, heg er jo kjempe heldig å har tre friske barn! Men nå når jeg har ny partner, som ikke har egene barn så er ønsket stort! Fra oss begge. Så tusen takk for det krysser for at vi alle her får spirene våre snart
Velkommen hit ser veldig ut som babystrek iallefall ❤ og du trenge ikkje bekymra deg for den festen, alkohol så tidlig vil ikkje gjer noko skade heldigvis