IKM uke 8 ❤

Idsg har jeg tatt en ny test, og ser fortsatt antydning til svak strek. Er 8 DPO idag hvis som i følge av Premom sin peak. Men nå begynte jeg å stusse litt.. Det syns jo litt sterkere strek dagen etter peak, så kanskje jeg kan være 6-7 DPO istedenfor 8?? o_O Angrer at jeg ikke tok bilder flere ganger på testen der rundt peaken, mulig den ble lest av litt feil. Og i følge temp-grafen, virker som det har gått jevnt i det siste, men hatt festedipp idag? Blir ikke klok her:hilarious:

MEN, kjenner jo litt rart der nede i magen som det jobbes liksom. Og har fått hetetokter som jeg pleier ikke å få :eek:
8F5F038C-8804-4ADD-92AE-54CC43D6ECFE.jpeg
B5427F7C-8078-43BC-8D21-34D55A26C93A.jpeg

544AD80C-EC2C-4259-9001-F51A2E144FF7.jpeg

:anyone:anyone
Ps; Den blå streken er tempen og den røde er el-testene:happy:

Sååå kjekt at mange tester positiv :blob7:blob5 i morgen er første IKM og mange begynner testing :)
Eg har bikka over i ei anna IKM gruppe grunna sein EL, men følger såklart fult med her :) men fint om dokk kan være konkrete ang redigering av IKM lista, slik at eg slipper å spør ekstra om dere vil settes på gravid eller TR :happy: ser at mange ikkje ønske å settes på gravid ved første test, så skriv konkret når du vil settes på gravid iallefall ❤
Gratulera så masse til alle som tester positiv ❤

Litt begge deler vil jeg si. Jeg har PCOS, og når vi begynte å prøve hadde jeg veldig lange ustabile sykluser. Gikk til gynekolog, og ble av han henvist til laparoskopi på sykehuset for å sjekke at ikke egglederne var tette. Under laparoskopien fant de noen cyster som ble brent bort.
Etter den ble syklusene mer eller mindre regelmessige, og vi ble gravide et halvt år etter laparoskopien.
Så vi ble jo egentlig gravide selv, for jeg gikk ikke på noe medisiner eller noe. Men hadde nok ikke hatt så stabile sykluser uten at cystene ble brent bort.
Okei, ja men det var jo bra. At det løste seg «så enkelt», ikke misforstå, veien var lang. Men at du slapp medisiner, ivf etc :)

Okei, ja men det var jo bra. At det løste seg «så enkelt», ikke misforstå, veien var lang. Men at du slapp medisiner, ivf etc :)

Ja, veldig takknemlig for det jeg også.
Er over vektgrensen for offentlig IVF. Så da måtte det blitt privat i tilfelle. Så er i grunn glad jeg slapp det.
Neste graviditet (som endte i MA) satt faktisk i første PP. Mens nå etter MA en har syklusen brukt litt tid på å stabilisere seg. Så dette er 4 syklus etter det. Ønsket om å bli gravid er jo ekstra stort etter å ha mistet, men har troen på at det vin klaffe snart nå som syklusene begynner å stabilisere seg litt!

:sorry:
Sååå kjekt at mange tester positiv :blob7:blob5 i morgen er første IKM og mange begynner testing :)
Eg har bikka over i ei anna IKM gruppe grunna sein EL, men følger såklart fult med her :) men fint om dokk kan være konkrete ang redigering av IKM lista, slik at eg slipper å spør ekstra om dere vil settes på gravid eller TR :happy: ser at mange ikkje ønske å settes på gravid ved første test, så skriv konkret når du vil settes på gravid iallefall ❤

Til tross for at uka vår ikke har begynt engang, er håpet ute for meg for denne runden.. Du kan sette meg på TR :(
Veldig kjipt, hadde ganske tydelig temp.fall denne mnd som lignet på festedipp + spottet en dag som jeg håpet var festeblødning.. :sorry:

Fordelen med for tidlig TR er at jeg slipper den lange ventetiden med negative tester før TR, og kan begynne å forberede ny pp. Tror jeg skal kjøpe sædvennlig glidemiddel blant annet.

Gratulerer til alle som har fått positive tester, og krysser fingrene for dere som venter! :Heartred:Heartred

Ja, veldig takknemlig for det jeg også.
Er over vektgrensen for offentlig IVF. Så da måtte det blitt privat i tilfelle. Så er i grunn glad jeg slapp det.
Neste graviditet (som endte i MA) satt faktisk i første PP. Mens nå etter MA en har syklusen brukt litt tid på å stabilisere seg. Så dette er 4 syklus etter det. Ønsket om å bli gravid er jo ekstra stort etter å ha mistet, men har troen på at det vin klaffe snart nå som syklusene begynner å stabilisere seg litt!
Så da måtte du eventuelt betalt for det selv? :eek: For noen merkelige regler!
Åh så trist! Hadde en MA i uke 7 i 2014, da jeg prøvde på nr 3, så vet hvordan det føles. Fordet om jeg ikke var langt på vei, så blir ønske ennå større når man mister tidlig eller seint. Men da satt «lillemor» i pp9, hun er dog nå 5 1/2år:hilarious: men kjenner at nå når jeg har prøvd i ett år, og bikka 12pp så mister jeg litt håpet. Tenkte først «ja det kan ta tid, men gravid blir vi» nå tenker jeg mere «hvis vi blir gravide». håper spiren sitter snart for dere, og holder seg der til den er ferdig og klar for å møte verden:Heartred

Til tross for at uka vår ikke har begynt engang, er håpet ute for meg for denne runden.. Du kan sette meg på TR :(
Veldig kjipt, hadde ganske tydelig temp.fall denne mnd som lignet på festedipp + spottet en dag som jeg håpet var festeblødning.. :sorry:

Fordelen med for tidlig TR er at jeg slipper den lange ventetiden med negative tester før TR, og kan begynne å forberede ny pp. Tror jeg skal kjøpe sædvennlig glidemiddel blant annet.

Gratulerer til alle som har fått positive tester, og krysser fingrene for dere som venter! :Heartred:Heartred

Så kjedelig :( hadde virkelig truo på den dippen eg og altså! Så vondt når ein får opp håpet ekstra i tillegg... ❤ men enig i at det er veldig godt å få mensen tidligere då, litt plaster på prøvesåret ❤ masse lykke til i neste PP :)

Å nei, så kjipt. Sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til videre ❤️

Så kjedelig :( hadde virkelig truo på den dippen eg og altså! Så vondt når ein får opp håpet ekstra i tillegg... ❤ men enig i at det er veldig godt å få mensen tidligere då, litt plaster på prøvesåret ❤ masse lykke til i neste PP :)

Takk! ❤️ Ja var et lite plaster på prøvesåret ❤️

Håper det blir positiv test hos deg om noen dager!! :joyful: Var det sånn at dere kanskje tar en prøvepause nå om det ikke klaffer?

Det var leit å lese her :arghh::Heartred

TR er jo ikke det vi ønsker oss! Men liten spire:Heartred
Måtte syklusen din bli den perfekte i neste PP:Heartred

Takk! ❤️ Du er 9 dpo i dag? Lykke til med testing! Det at jeg nå har fått TR øker sannsynligheten litt for dere andre håper jeg, nå er jo jeg en del av den prosentandelen som ikke lykkes :shy:

9DPO ja, men helt blenda test i dag her. Har egentlig veldig troen denne PP-en, men tempen går i feil retning synes jeg :wtf: Så plutselig ses vi igjen i en ny IKM-gruppe! :shy:

Da kan jeg settes på TR, 1 dag før tiden faktisk. visste jo det kom, men aldri gøy uansett..:)
Neste måned holder jeg meg nok unna IKM gruppe til jeg vet hvordan det blir med prøvingen - om vi faktisk får lagt inn aksjer eller ikke. Krysser alt jeg har for at humøret til mannen snur, han viser veldig lite interesse for sex for tiden, som nok er fordi han har jobbet mye. Vi har det jo ellers bra sammen, heldigvis. Er det noen som har tips så kom med de:hilarious: Føler iiiingenting funker :wtf::hilarious:

Så da måtte du eventuelt betalt for det selv? :eek: For noen merkelige regler!
Åh så trist! Hadde en MA i uke 7 i 2014, da jeg prøvde på nr 3, så vet hvordan det føles. Fordet om jeg ikke var langt på vei, så blir ønske ennå større når man mister tidlig eller seint. Men da satt «lillemor» i pp9, hun er dog nå 5 1/2år:hilarious: men kjenner at nå når jeg har prøvd i ett år, og bikka 12pp så mister jeg litt håpet. Tenkte først «ja det kan ta tid, men gravid blir vi» nå tenker jeg mere «hvis vi blir gravide». håper spiren sitter snart for dere, og holder seg der til den er ferdig og klar for å møte verden:Heartred

Ja, da måtte jeg ha betalt for å gå til privat selv.

Her var jeg kommer til uke 13 før MAen ble oppdaget. Men fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Skulle hatt termin forrige søndag. Så kjenner liksom litt ekstra på det nå i Februar.

Skjønner veldig godt at du er lei etter 12pp. Og det med å gå fra å tenke «når» til «hvis» husker jeg også godt fra den første prøveperioden min.

Krysser alt jeg har for at det er din tur nå! Det har du virkelig fortjent! :Heartred

9DPO ja, men helt blenda test i dag her. Har egentlig veldig troen denne PP-en, men tempen går i feil retning synes jeg :wtf: Så plutselig ses vi igjen i en ny IKM-gruppe! :shy:

Usj, så kjipt med blenda test, særlig når man har trua :wtf: Håper vi ikke ses i ny gruppe fordi du får positiv test, men koselig om vi gjør det :shy:

Ja, da måtte jeg ha betalt for å gå til privat selv.

Her var jeg kommer til uke 13 før MAen ble oppdaget. Men fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Skulle hatt termin forrige søndag. Så kjenner liksom litt ekstra på det nå i Februar.

Skjønner veldig godt at du er lei etter 12pp. Og det med å gå fra å tenke «når» til «hvis» husker jeg også godt fra den første prøveperioden min.

Krysser alt jeg har for at det er din tur nå! Det har du virkelig fortjent! :Heartred

Skjønner at de setter visse krav til aktivitet og kosthold, men at man skal bli helt utelukka fordi man har en høy BMI er noe tull mener jeg! Mennesker er jo ulike, og man kan være både sunn og alt men fortsatt ha en høy BMI, eller lav for den saks skyld!

åh, ja den kjente jeg og på, fordet om jeg fikk baby 3mnder etter den første terminen. Klem til deg! :Heartred
Føler jeg ikke har noe jeg fortjener egentlig, heg er jo kjempe heldig å har tre friske barn! Men nå når jeg har ny partner, som ikke har egene barn så er ønsket stort! Fra oss begge. Så tusen takk for det:Heartred krysser for at vi alle her får spirene våre snart:love7

Gratulerer til alle dere med positiv test :love7

Heldige dere som har kommet så langt. For meg føles det ut som en evighet til imorgen :hilarious: i tillegg har vi en 6 timers kjøretur mellom Oslo og Trondheim foran oss før jeg kan teste :wtf:

Back
Topp