IKM uke 8 ❤

12 dpo her, og blenda blenda blenda test! Vanlig test, men har nok ikke gått denne måneden heller. Har en del murringer og den vanlige følelsen i magen som jeg alltid får før tr!

Ingen spotting denne måneden!:happy093Første måned på ett år, utenom en annen syklus, uten en eneste dag med spotting!! Spotter mindre på letrozol, så er nok derfor, men pleier selv på letrozol å ha spotting rundt en uke etter el.

Jeg har troen. Men jeg skjønner godt at du blir skeptisk. Sikkert like greit å vente til IKM.
Ja har prøvd i ett år nå, så er ikke så optimistisk lengere:p og når testen var så rar, så tror jeg veldig lite på det. Men er veldig merkelig at det ble rosa farge! Skyggestreker er en ting, men rosa. Merkeligste jeg har sett. Og jeg har svidd av noen tester iløpet av de gangene jeg har vært gravid :hilarious:

Ja har prøvd i ett år nå, så er ikke så optimistisk lengere:p og når testen var så rar, så tror jeg veldig lite på det. Men er veldig merkelig at det ble rosa farge! Skyggestreker er en ting, men rosa. Merkeligste jeg har sett. Og jeg har svidd av noen tester iløpet av de gangene jeg har vært gravid :hilarious:

Nei, skjønner godt at optimismen forsvinner når man har prøvd så lenge. Prøvde i 1 1/2 år før vi fikk første mann. Så husker godt hvordan det var på slutten.
Men det er akkurat det at den er rosa så gir meg litt håp på dine vegne.

Gratulerer så utrolig mye! :Heartred

Skjønner så utrolig godt følelsen av å ikke glede seg helt ordentlig. Jeg kommer sikkert til å være helt lik når jeg får positiv test.
Det gjør jo noe med en å ha mistet tidligere.
Men det er størst sjanse for at det går godt heldigvis. Her på forumet ser man jo kanskje mer til de tilfellene det ikke gjør det enn hva som er reelt.
Krysser alt jeg har for at spiren sitter heile veien denne gang! :Heartred
Takk for gode ord. Enig, det gjør noe med en når en har erfart å miste. Syns det er vanskelig å bruke den opplevelsen til noe «positivt» men skal nok prøve å få det til. Takk, håper det klaffer for deg også:)

Da har jeg fått tr... er nesten litt befriende for så mye kramper og murringer og bekymret og testetøs siden jeg ikke fikk tr forrige mnd
Så var nesten litt godt å få etter ikke hatt mens siden den jeg fikk 30.des
Nå kan jeg endelig kanskje få syklus på track!
Ha en fin lørdag folkens :)
Heier på dere
Arh.. Men kanskje greit å være i gang med syklus igjen. Håper den er tilbake til normalt nå og at det klaffer neste pp!

Håper helgen går fort, ser frem til å teste! Spørs om det blir en tidligtest på mandagskveld. Tviler jeg klarer å vente til tirsdagsmorgen :)
Ventetiden er så lang.. Ender alltid opp med å teste før jeg har planlagt:hilarious: Du får prøve å holde deg opptatt så tiden går fortere til mandagskveld/tirsdag morgen!:joyful:

Nå har jeg altså sittet å stirret på en blenda test så lenge med lommelykt fra mobilen for å få godt lys at jeg tror øynene mine lager streker fra det sterke lyset :hilarious: Og så blir jeg litt sint på den dumme testen og øynene mine som ikke bare kan tvinge frem en strek:hilarious: Tror jeg begynner å bli smågal:hilarious: IKM på mandag, så 12 dpo idag, tok vanlig babyplan strimmel. Klamrer meg til håpet enda (selv om realiteten er at det er ikke mye håp) - og trøster meg med at første svangerskap fikk sen positiv test:hilarious:
Off kjenner meg så sykt igjen:hilarious: Lommelykt og «vrenge og vri» på testen til alle kunstens regler. Og så er det som om det bare kommer frem en strek fordi man har stirrer den i senk. Men var det noe der eller så du syner? Håper det bare er sen hcg som i ditt første svangerskap da! Så lenge mensen holder seg unna er det vel et godt tegn :-)

Off, det var kjedelig. Lykke til i ny PP hvis TR melder sin ankomst.

Jeg er bare 3DPO foreløpig. Ved begge mine forrige graviditeter (en fullgått, en MA) så har jeg testet positivt 8DPO. Så satser på å vente med testing til det, hvis jeg klarer.

Takk! Krysser fingrene for at du får strek om noen dager :joyful:

Negativ rfsu nå midt på dagen, 8dpo. Tror ikke det klaffet denne mnd heller, men vet jo og at 8dpo er veldig tidlig. Tar en ny om 2 dager:happy:
Det er tidlig + ikke på morgenurin. Blir spennende med ny test om 2 dager, du er flink som klarer å vente men er vel greiere det for å slippe å måtte lete seg ihjel etter strek! :joyful:

Nei, skjønner godt at optimismen forsvinner når man har prøvd så lenge. Prøvde i 1 1/2 år før vi fikk første mann. Så husker godt hvordan det var på slutten.
Men det er akkurat det at den er rosa så gir meg litt håp på dine vegne.
Takk for det:Heartred ble dere gravide av dere selv eller fikk dere hjelp?

Off kjenner meg så sykt igjen:hilarious: Lommelykt og «vrenge og vri» på testen til alle kunstens regler. Og så er det som om det bare kommer frem en strek fordi man har stirrer den i senk. Men var det noe der eller så du syner? Håper det bare er sen hcg som i ditt første svangerskap da! Så lenge mensen holder seg unna er det vel et godt tegn :)
Godt det ikke er bare meg:hilarious:
Jeg tror nok det bare var innbilning - men er lov å håpe enda :) hadde så syyykt vondt i brystet i dag - altså ikke niplene eller fremme i puppene, men på siden av de:hilarious: så tenkte at alt som er rart og unormalt kanskje kan gi håp:D Men forberedt på tr om to dager.

Takk for gode ord. Enig, det gjør noe med en når en har erfart å miste. Syns det er vanskelig å bruke den opplevelsen til noe «positivt» men skal nok prøve å få det til. Takk, håper det klaffer for deg også:)

Takk for det!

Begynner å føle frustrasjon over denne prøvingen. Føler ikke vi kommer noen vei. Humøret svinger veldig og har gjort det de siste dagene (sikkert pga el). "Alle" andre blir gravide rundt oss men ikke jeg. Negativ test etter negativ test:(. Er rimelig sikker på at vi ikke traff denne pp da vi la inn aksjer kun 2 dager før el. Er da over i pp 9. Vet det egentlig ikke er så lenge, men føler frustrasjon og tristhet uansett. Dagens utblåsning fra meg:p bedre å skrive det på forum enn å diskutere det med mannen som har fått kjenne på humørsvingningene mine i det siste:rolleyes:

Takk for det:Heartred ble dere gravide av dere selv eller fikk dere hjelp?

Litt begge deler vil jeg si. Jeg har PCOS, og når vi begynte å prøve hadde jeg veldig lange ustabile sykluser. Gikk til gynekolog, og ble av han henvist til laparoskopi på sykehuset for å sjekke at ikke egglederne var tette. Under laparoskopien fant de noen cyster som ble brent bort.
Etter den ble syklusene mer eller mindre regelmessige, og vi ble gravide et halvt år etter laparoskopien.
Så vi ble jo egentlig gravide selv, for jeg gikk ikke på noe medisiner eller noe. Men hadde nok ikke hatt så stabile sykluser uten at cystene ble brent bort.

Begynner å føle frustrasjon over denne prøvingen. Føler ikke vi kommer noen vei. Humøret svinger veldig og har gjort det de siste dagene (sikkert pga el). "Alle" andre blir gravide rundt oss men ikke jeg. Negativ test etter negativ test:(. Er rimelig sikker på at vi ikke traff denne pp da vi la inn aksjer kun 2 dager før el. Er da over i pp 9. Vet det egentlig ikke er så lenge, men føler frustrasjon og tristhet uansett. Dagens utblåsning fra meg:p bedre å skrive det på forum enn å diskutere det med mannen som har fått kjenne på humørsvingningene mine i det siste:rolleyes:

Skjønner deg veldig godt ❤ er så vanskelig når humøret svinger og ein ikkje ein gong klare ha kontroll på det liksom.. tøft både for ein sjølv og dei rundt ❤ PP9 e lenge, spesielt når ein går all in og ønsker er stort, så du har fult lov å kjenne på frustrasjon og fortvilelse. Å ta ein pause, koble av og omstille hode litt har me nok alle godt av innimellom, hente nytt pågangsmot og drivkraft :) men akkuratt nå er det ein god sjans for at du er gravid, så ikkje avskriv det enda, men godt å lage ein liten plan på korleis dokk vil gå videre om det ikkje klaffer, slik at ein ikkje berre blir oppslukt av skuffelse ved TR.. ❤

Fikk min lille babystrek i dag, 8 DPO :Heartred

Kan nesten ikke tro det! Men, fikk som skrevet tidligere ganske sterk strek 10 DPO i forrige svangerskap.

Jeg har slitt med kort lutealfase etter at jeg fødte juni 2020, er skråsikker på at Wild yam fungerte for oss denne måneden slik at egget rakk å feste seg.

Vedlegg

• 94F6A2F3-60CD-41E4-AD7C-DAAF9EBF3098.jpeg
    94F6A2F3-60CD-41E4-AD7C-DAAF9EBF3098.jpeg
    26,9 KB · Visninger: 138
Last edited:
Back
Topp