Rakk ikke å teste idag tidlig, vært en hektisk morgen og bortreist hele dagen Skal svi en imorgen tidligHar du testet i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rakk ikke å teste idag tidlig, vært en hektisk morgen og bortreist hele dagen Skal svi en imorgen tidligHar du testet i dag?
Ja har prøvd i ett år nå, så er ikke så optimistisk lengere og når testen var så rar, så tror jeg veldig lite på det. Men er veldig merkelig at det ble rosa farge! Skyggestreker er en ting, men rosa. Merkeligste jeg har sett. Og jeg har svidd av noen tester iløpet av de gangene jeg har vært gravidJeg har troen. Men jeg skjønner godt at du blir skeptisk. Sikkert like greit å vente til IKM.
Ja har prøvd i ett år nå, så er ikke så optimistisk lengere og når testen var så rar, så tror jeg veldig lite på det. Men er veldig merkelig at det ble rosa farge! Skyggestreker er en ting, men rosa. Merkeligste jeg har sett. Og jeg har svidd av noen tester iløpet av de gangene jeg har vært gravid
Rakk ikke å teste idag tidlig, vært en hektisk morgen og bortreist hele dagen Skal svi en imorgen tidlig
Takk for gode ord. Enig, det gjør noe med en når en har erfart å miste. Syns det er vanskelig å bruke den opplevelsen til noe «positivt» men skal nok prøve å få det til. Takk, håper det klaffer for deg ogsåGratulerer så utrolig mye!
Skjønner så utrolig godt følelsen av å ikke glede seg helt ordentlig. Jeg kommer sikkert til å være helt lik når jeg får positiv test.
Det gjør jo noe med en å ha mistet tidligere.
Men det er størst sjanse for at det går godt heldigvis. Her på forumet ser man jo kanskje mer til de tilfellene det ikke gjør det enn hva som er reelt.
Krysser alt jeg har for at spiren sitter heile veien denne gang!
Arh.. Men kanskje greit å være i gang med syklus igjen. Håper den er tilbake til normalt nå og at det klaffer neste pp!Da har jeg fått tr... er nesten litt befriende for så mye kramper og murringer og bekymret og testetøs siden jeg ikke fikk tr forrige mnd
Så var nesten litt godt å få etter ikke hatt mens siden den jeg fikk 30.des
Nå kan jeg endelig kanskje få syklus på track!
Ha en fin lørdag folkens
Heier på dere
Prøver å tenke at det hovedsaklig går bra. Selv om vi har trukket det korte strået tidligere.. Krysser fingrene for oss begge!Skjønner deg sååå godt, føler akuratt det samme.. Er så redd for å miste igjen
Ventetiden er så lang.. Ender alltid opp med å teste før jeg har planlagt Du får prøve å holde deg opptatt så tiden går fortere til mandagskveld/tirsdag morgen!Håper helgen går fort, ser frem til å teste! Spørs om det blir en tidligtest på mandagskveld. Tviler jeg klarer å vente til tirsdagsmorgen
Off kjenner meg så sykt igjen Lommelykt og «vrenge og vri» på testen til alle kunstens regler. Og så er det som om det bare kommer frem en strek fordi man har stirrer den i senk. Men var det noe der eller så du syner? Håper det bare er sen hcg som i ditt første svangerskap da! Så lenge mensen holder seg unna er det vel et godt tegnNå har jeg altså sittet å stirret på en blenda test så lenge med lommelykt fra mobilen for å få godt lys at jeg tror øynene mine lager streker fra det sterke lyset Og så blir jeg litt sint på den dumme testen og øynene mine som ikke bare kan tvinge frem en strek Tror jeg begynner å bli smågal IKM på mandag, så 12 dpo idag, tok vanlig babyplan strimmel. Klamrer meg til håpet enda (selv om realiteten er at det er ikke mye håp) - og trøster meg med at første svangerskap fikk sen positiv test
Off, det var kjedelig. Lykke til i ny PP hvis TR melder sin ankomst.
Jeg er bare 3DPO foreløpig. Ved begge mine forrige graviditeter (en fullgått, en MA) så har jeg testet positivt 8DPO. Så satser på å vente med testing til det, hvis jeg klarer.
Det er tidlig + ikke på morgenurin. Blir spennende med ny test om 2 dager, du er flink som klarer å vente men er vel greiere det for å slippe å måtte lete seg ihjel etter strek!Negativ rfsu nå midt på dagen, 8dpo. Tror ikke det klaffet denne mnd heller, men vet jo og at 8dpo er veldig tidlig. Tar en ny om 2 dager
Takk for det ble dere gravide av dere selv eller fikk dere hjelp?Nei, skjønner godt at optimismen forsvinner når man har prøvd så lenge. Prøvde i 1 1/2 år før vi fikk første mann. Så husker godt hvordan det var på slutten.
Men det er akkurat det at den er rosa så gir meg litt håp på dine vegne.
Godt det ikke er bare megOff kjenner meg så sykt igjen Lommelykt og «vrenge og vri» på testen til alle kunstens regler. Og så er det som om det bare kommer frem en strek fordi man har stirrer den i senk. Men var det noe der eller så du syner? Håper det bare er sen hcg som i ditt første svangerskap da! Så lenge mensen holder seg unna er det vel et godt tegn
Godt å høre jeg ikke er alene om detHehe gjorde det samme her, stirrer på testen fra alle mulige vinkler i sterkt lys
Takk for gode ord. Enig, det gjør noe med en når en har erfart å miste. Syns det er vanskelig å bruke den opplevelsen til noe «positivt» men skal nok prøve å få det til. Takk, håper det klaffer for deg også
Takk for det ble dere gravide av dere selv eller fikk dere hjelp?
Begynner å føle frustrasjon over denne prøvingen. Føler ikke vi kommer noen vei. Humøret svinger veldig og har gjort det de siste dagene (sikkert pga el). "Alle" andre blir gravide rundt oss men ikke jeg. Negativ test etter negativ test. Er rimelig sikker på at vi ikke traff denne pp da vi la inn aksjer kun 2 dager før el. Er da over i pp 9. Vet det egentlig ikke er så lenge, men føler frustrasjon og tristhet uansett. Dagens utblåsning fra meg bedre å skrive det på forum enn å diskutere det med mannen som har fått kjenne på humørsvingningene mine i det siste