IKM uke 8 ❤

Brevdua - 36 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13.02 - TR 24.02

Ble gravid i slutten av november og mistet i desember. Har kort syklus og ble satt på Lutinus 4DPO, tenkte ikke mer på det og tok meg en fest på lørdag :oops:

Testet nå 9DPO, og fikk dette på Make Sure vanlig test. Det er strek, eller? :nailbiting: Jeg har vel ikke fått permanent streksyn? :wideyed:Tror ikke mine egne øyner, nesten ikke symptomer denne syklusen.:woot: Noe stikk i Høyre eggstokk, men tenkte at det kom av Lutinus. Må slutte å teste så tidlig.

Legger våt og tørket test
Til 9 dpo å være er jo dette mer enn litt lovende! Test igjen om et par dager :Heartpink men foreløpig vil jeg si dette er supert!

9 dpo i dag og vanskelig å holde seg i skinnet fra å teste :woot: Prøve å vente lengst mulig opp mot ikm, men mulig det blir en test i morgen.. Har ikke helt trua på denna pp men lov å håpe :smiley-bounce012

Ja'a! Da kan det se ut som om vi er med likevel da :angelic::angelic: Vanlig test, 25, tatt nå nettopp, 11 dpo :dance011

Vedlegg

• 4778F548-9FB4-4166-ACA9-85F4C04E67B3.jpeg
    4778F548-9FB4-4166-ACA9-85F4C04E67B3.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 133
  • 2E5B28DB-E2EA-4551-B540-B22B3DEA232B.jpeg
    2E5B28DB-E2EA-4551-B540-B22B3DEA232B.jpeg
    27 KB · Visninger: 123
Her har jeg gått på en skiiikkelig testesmell de siste to dagene :oops: jeg har så lite selvdisiplin at det er flaut.

Intet å se så langt. Har mye murringer og ømme pupper, men det har jeg egentlig hver gang.
Tempen gikk en del ned. Den lå høyr over coverline, og er fremdeles høyt over selv om den gikk ned.

Testingen får bare fortsette....
E36FC1E6-6D55-49A4-A24C-E740A876E738.jpeg

Her har jeg gått på en skiiikkelig testesmell de siste to dagene :oops: jeg har så lite selvdisiplin at det er flaut.

Intet å se så langt. Har mye murringer og ømme pupper, men det har jeg egentlig hver gang.
Tempen gikk en del ned. Den lå høyr over coverline, og er fremdeles høyt over selv om den gikk ned.

Testingen får bare fortsette....Vis vedlegget 349310

Synes jeg ser strek på den nest nederste!

Vet man ikke kan stole blindt på stigning på testene men har likevel lagt de sammen for å se. Har jo «god» erfaring med å få svakere og svakere strek jo mer jeg nærmer meg IKM...

I tillegg til disse testene fikk jeg 1-2 uker på digital på lørdag (samme urin som den strimmeltesten, 10dpo).

Tør ikke slippe jubelen løs og senke skuldrene før på torsdag (ikm).

F8A0F129-974F-4B41-95C9-CD3DB8B406AD.jpeg

Ser ut som strek på di 2 nederste :rolleyes:

Vet man ikke kan stole blindt på stigning på testene men har likevel lagt de sammen for å se. Har jo «god» erfaring med å få svakere og svakere strek jo mer jeg nærmer meg IKM...

I tillegg til disse testene fikk jeg 1-2 uker på digital på lørdag (samme urin som den strimmeltesten, 10dpo).

Tør ikke slippe jubelen løs og senke skuldrene før på torsdag (ikm).

Vis vedlegget 349312

Er jo god stigning det der! :hello2

Ser jo strek på den blå? :woot:

Syns jeg ser stek på blå 9dpo! Blir spennende å se utviklingen!

Jeg tror jeg har blitt gal. Kveldsurin 7 dpo :hilarious:

Vedlegg

• 519FC114-2F9C-4CBA-A904-B03AA1DEF066.jpeg
    519FC114-2F9C-4CBA-A904-B03AA1DEF066.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 138
Jooo ja, det er en strek på den OneStep-testen, men hadde egentlig avskrevet den. Den er skikkelig tynn....
Mener på jeg har fått slike streker før på de typene

Jeg har tidligere brukt de OneStep testene, og fikk tynn skyggestrek så og si hver gang, til slutt fikk jeg overtalt mannen til å ta en test han og, helt lik tynn skyggestrek på hans test også :banghead::knegg:

Men krysser fingrene for deg :biggrin

Back
Topp