Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, krysser fingrene for positiv test ihvertfall på IKM!Samme her Deilig å svi av noen «unødvendige» uten å måtte rasjonere Krysser fingrene for oss i morgen
Til 9 dpo å være er jo dette mer enn litt lovende! Test igjen om et par dager men foreløpig vil jeg si dette er supert!Brevdua - 36 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13.02 - TR 24.02
Ble gravid i slutten av november og mistet i desember. Har kort syklus og ble satt på Lutinus 4DPO, tenkte ikke mer på det og tok meg en fest på lørdag
Testet nå 9DPO, og fikk dette på Make Sure vanlig test. Det er strek, eller? Jeg har vel ikke fått permanent streksyn? Tror ikke mine egne øyner, nesten ikke symptomer denne syklusen. Noe stikk i Høyre eggstokk, men tenkte at det kom av Lutinus. Må slutte å teste så tidlig.
Legger våt og tørket test
Gratulerer!Ja'a! Da kan det se ut som om vi er med likevel da Vanlig test, 25, tatt nå nettopp, 11 dpo
Babystrek gratulerer!Ja'a! Da kan det se ut som om vi er med likevel da Vanlig test, 25, tatt nå nettopp, 11 dpo
Ja'a! Da kan det se ut som om vi er med likevel da Vanlig test, 25, tatt nå nettopp, 11 dpo
Her har jeg gått på en skiiikkelig testesmell de siste to dagene jeg har så lite selvdisiplin at det er flaut.
Intet å se så langt. Har mye murringer og ømme pupper, men det har jeg egentlig hver gang.
Tempen gikk en del ned. Den lå høyr over coverline, og er fremdeles høyt over selv om den gikk ned.
Testingen får bare fortsette....Vis vedlegget 349310
Ser ut som strek på di 2 nedersteHer har jeg gått på en skiiikkelig testesmell de siste to dagene jeg har så lite selvdisiplin at det er flaut.
Intet å se så langt. Har mye murringer og ømme pupper, men det har jeg egentlig hver gang.
Tempen gikk en del ned. Den lå høyr over coverline, og er fremdeles høyt over selv om den gikk ned.
Vet man ikke kan stole blindt på stigning på testene men har likevel lagt de sammen for å se. Har jo «god» erfaring med å få svakere og svakere strek jo mer jeg nærmer meg IKM...
I tillegg til disse testene fikk jeg 1-2 uker på digital på lørdag (samme urin som den strimmeltesten, 10dpo).
Tør ikke slippe jubelen løs og senke skuldrene før på torsdag (ikm).
Vis vedlegget 349312
Ser jo strek på den blå?Her har jeg gått på en skiiikkelig testesmell de siste to dagene jeg har så lite selvdisiplin at det er flaut.
Syns jeg ser stek på blå 9dpo! Blir spennende å se utviklingen!Her har jeg gått på en skiiikkelig testesmell de siste to dagene jeg har så lite selvdisiplin at det er flaut.
Synes jeg ser strek på den nest nederste!
Ser ut som strek på di 2 nederste
Ser jo strek på den blå?
Syns jeg ser stek på blå 9dpo! Blir spennende å se utviklingen!
Ser den lett! Regner med at streken syns mer imorgen tidlig Spennende!!Jeg tror jeg har blitt gal. Kveldsurin 7 dpo
Jooo ja, det er en strek på den OneStep-testen, men hadde egentlig avskrevet den. Den er skikkelig tynn....
Mener på jeg har fått slike streker før på de typene
Gjør du?? Wææ. Så spennendeSer den lett! Regner med at streken syns mer imorgen tidlig Spennende!!