IKM uke 8 ❤

No forstår eg ingenting... har både El slim, ømme pupper og murring/menssmerter samtidig i dag... 5 dager til venta mens.

Blir spennande å sjå kva dette kan bety. Kan være syklus som ikkje er stabil etter pilleslutt...

Opplevde du det samme tidligere i syklusen også? Ikke vanlig med EL-slim en stund etter EL, eller under en graviditet. Høres ut som EL er på vei for din del?

Hei kloke damer! Først, så gøy med flere positive tester, gratulere tol dere! Håper den sitter til det kommer ut en sunn og frisk baby :HeartredGikk på første smell i dag 10 dpo :banghead: Grunnen til at jeg ikke er så gla i å teste for tidlig er fordi jeg ikke stoler helt på svaaaake tester. Har babyplan strimmel som er tatt på morgenenurinen i dag. Syns jeg ser en svak strek men blir jammen usikker og i tvil.. var akkurat samme sist syklus og da begynte jeg å blø 1 dag etter ikm, så skjønner ikke om det er kjemisk eller skyggestreker... Blir jo bare mer forvirret og usikker av slike tester enn å bare vente til ikm med å ta test, men dere vet jo hvor enkelt det er :eek::confused005 Tørr ikke å ta det for god fisk værtfall. Uansett, legger ved bilde, hva tenker dere? :Heartred Er ikke gått for lang tid før streken ble "synlig" heller

Har testet positivt siden 8 DPO med tidligtester, tok en vanlig en nå (samme som deg) 10 DPO. De er jo ganske like, så tror du helt fint kan stole på den! Gratulerer :Heartred

Vedlegg

• 28BCDF31-5908-4851-8902-FBFB84AF474F.jpeg
    28BCDF31-5908-4851-8902-FBFB84AF474F.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 137
Opplevde du det samme tidligere i syklusen også? Ikke vanlig med EL-slim en stund etter EL, eller under en graviditet. Høres ut som EL er på vei for din del?
Trur eg hadde slim då eg venta at El skulle være, men hugser ikkje heilt. Har ikkje testa etter El så veit ikkje om den har vært.

Eg har ikkje pleid å ha smerter ved el så tenkte ikkje over at det kunne være derfor. Får legge inn aksjer i kveld ;)

Hei kloke damer! Først, så gøy med flere positive tester, gratulere tol dere! Håper den sitter til det kommer ut en sunn og frisk baby :HeartredGikk på første smell i dag 10 dpo :banghead: Grunnen til at jeg ikke er så gla i å teste for tidlig er fordi jeg ikke stoler helt på svaaaake tester. Har babyplan strimmel som er tatt på morgenenurinen i dag. Syns jeg ser en svak strek men blir jammen usikker og i tvil.. var akkurat samme sist syklus og da begynte jeg å blø 1 dag etter ikm, så skjønner ikke om det er kjemisk eller skyggestreker... Blir jo bare mer forvirret og usikker av slike tester enn å bare vente til ikm med å ta test, men dere vet jo hvor enkelt det er :eek::confused005 Tørr ikke å ta det for god fisk værtfall. Uansett, legger ved bilde, hva tenker dere? :Heartred Er ikke gått for lang tid før streken ble "synlig" heller
Jeg skimter en strek :) Så det blir spennende å se om den øker i styrke. Krysser fingrene for deg :)

12 dpo (?) og ikke antydning til strek engang her, ikm torsdag :nailbiting: Spottingen som pleier å komme et par dager før mens er ikke her enda men :smiley-ashamed004

Skjønner utrolig godt at du er overrasket. Det ble jeg og. Var helt sikker på at streken i går var begynnelsen på noe. Skyggestreker kan vel ikke være så tydelige? Mulig det har vært en kjemisk? Sender deg en stor klem!

Skal prøve å ikke være for pessimist, men tenker også at det er mest sannsynlig er kjemisk. :sorry: Må ta en dag av gangen :shy:

11 dpo og blenda test. Usikker på når El var da, så det er ikke helt sikkert at jeg er 11 dpo. Har uansett bestemt meg for at det ikke klaffet denne mnd, regner med tanta kommer om noen dager.

Jooo ja, det er en strek på den OneStep-testen, men hadde egentlig avskrevet den. Den er skikkelig tynn....
Mener på jeg har fått slike streker før på de typene
Tynn strek på 8/9 dpo er likevel babystrek! Jeg hadde sånn strek på 12 dpo med nr 2 og hun er snart 3 år gammel nå :D

12 dpo (?) og ikke antydning til strek engang her, ikm torsdag :nailbiting: Spottingen som pleier å komme et par dager før mens er ikke her enda men :smiley-ashamed004
Litt i samme leia her, hvis jeg skal følge Flo er IKM imorgen, men følger jeg kroppen er IKM på lørdag. Ikke tegn til spotting som jeg vanligvis har oppi 4 dager før IKM. Men blenda tester både igår og idag. Og det er tidlig-tester:smiley-ashamed004

Litt i samme leia her, hvis jeg skal følge Flo er IKM imorgen, men følger jeg kroppen er IKM på lørdag. Ikke tegn til spotting som jeg vanligvis har oppi 4 dager før IKM. Men blenda tester både igår og idag. Og det er tidlig-tester:smiley-ashamed004
Vi får trøste oss med at håpet ikke er ute før TR er her :sorry: Tror ikke jeg testet positivt før et par dager etter ikm forrige svangerskapene mine, men husker ikke helt.. begynner å bli noen år siden :rolleyes:

Har testet positivt siden 8 DPO med tidligtester, tok en vanlig en nå (samme som deg) 10 DPO. De er jo ganske like, så tror du helt fint kan stole på den! Gratulerer :Heartred
:happy:xsmile9:eek: Se der ja! Vil det, men vet ikke helt om jeg lar meg tørre å gjøre det helt enda etter SA, så kjemisk (?) mnd etter. Får krysse fingrene. Tenker fallhøyden ikke blir like høy ved å "avvente" gleden litt :smiley-ashamed008

A629B5B4-8E0F-4F13-8674-9DD566FDA6CD.jpeg
Sååå gikk tempen opp igjen i dag :wtf:
Dårlig uttelling på dagens test... nå har jeg bare én babyplan igjen! Venter på Make Sure i posten.

Æsj, basert på tidligere sykluser har FF satt IKM til torsdag 25. februar. Det vil egentlig si at vi ikke rekker neste EL det da :( da kommer vel EL 9-10. mars. Mannen kommer tidligst hjem 10. :banghead:

Gooood måren❤

Dagens ikm'ere;
♡ Tirsdag 23. Februar
1.
Skogsfugl - 36 år - PP7 - B3 - EL 09.02
2. Heiel -31år - PP3 - B1 - EL usikker
3. Merie87 - 34 - PP3 - B2 - EL ca 9/2

Korleis går det med dere? :gen014

Negativ test her i dag. Men ingen mensen enda, så, optimistisk som jeg er, så velger jeg å håpe bittelitt til. :rolleyes: Har ikke testet etter el, så vet jo ikke. :p

13 dpo idag, men syns ikke testen fra idag kontra testen fra 11dpo ikke er noe særlig sterkere :sorry: æsj altså, føler jeg mista håpet litt der..
Noen som har erfaring med at det er vanskelig å se økning på rfsu testene ?:bored:
IKM i morgen, så tenkte jeg skulle ta en cb digital da, blir jo spennende å se :nailbiting:

Back
Topp