IKM uke 8 ❤

Men den der tyyyynne OneStep-streken min har blitt tykkere OG rosa! Om det ikke er synet som bedrar :hilarious:
Tatt på formiddagsurin. Vises så klar veldig dårlig her inne :inpain:
54D41171-8C74-4DD0-8C75-A396BD21377A.jpeg

Hei kloke damer! Først, så gøy med flere positive tester, gratulere tol dere! Håper den sitter til det kommer ut en sunn og frisk baby :HeartredGikk på første smell i dag 10 dpo :banghead: Grunnen til at jeg ikke er så gla i å teste for tidlig er fordi jeg ikke stoler helt på svaaaake tester. Har babyplan strimmel som er tatt på morgenenurinen i dag. Syns jeg ser en svak strek men blir jammen usikker og i tvil.. var akkurat samme sist syklus og da begynte jeg å blø 1 dag etter ikm, så skjønner ikke om det er kjemisk eller skyggestreker... Blir jo bare mer forvirret og usikker av slike tester enn å bare vente til ikm med å ta test, men dere vet jo hvor enkelt det er :eek::confused005 Tørr ikke å ta det for god fisk værtfall. Uansett, legger ved bilde, hva tenker dere? :Heartred Er ikke gått for lang tid før streken ble "synlig" heller

Ser den, ser også rosa ut! Eg har truo :woot::woot:

Make Sure-testene kom ikke i posten i dag :eek: så da kan jeg ikke teste mer i dag! Så kjedelig :hilarious:

Da kan jeg settes på TR :( må si jeg er litt skuffa denne mnd, hadde litt trua, men jaja. 4mnd siden vi mista nå, og begynner å bli litt frustrert :( får satse på neste mnd da!

Gratulerer til alle dere med streker - ser at det er jo en del i denne gruppa! :happy: og lykke til videre til alle dere andre som fortsatt venter på to streker :Heartred

11 dpo og blenda test. Usikker på når El var da, så det er ikke helt sikkert at jeg er 11 dpo. Har uansett bestemt meg for at det ikke klaffet denne mnd, regner med tanta kommer om noen dager.

Litt i samme leia her, hvis jeg skal følge Flo er IKM imorgen, men følger jeg kroppen er IKM på lørdag. Ikke tegn til spotting som jeg vanligvis har oppi 4 dager før IKM. Men blenda tester både igår og idag. Og det er tidlig-tester:smiley-ashamed004

Samme her! 11DPO og lavere temp allerede :yuck: Blenda tidligtest igjen. Appene er litt uenige om IKM er lørdag eller søndag. Har mistet godfølelsen jeg hadde for noen dager siden :eek:

Dagens:nailbiting:
D552552E-6DCE-4DC5-BC85-A8E68749003A.jpeg
Tør fortsatt ikke slippe jubelen løs men har ikke hatt så sterk strek på noen av de 5-6 kjemiske jeg har hatt. Da har egentlig strekene aldri blitt noe sterke, kun svake før blenda/mensen..

Dagens:nailbiting:
Vis vedlegget 349402
Tør fortsatt ikke slippe jubelen løs men har ikke hatt så sterk strek på noen av de 5-6 kjemiske jeg har hatt. Da har egentlig strekene aldri blitt noe sterke, kun svake før blenda/mensen..
Gratulerer :) den streken er jo flott!

Greide ikke å dy meg, blei nye tidligtester nå nettopp :woot: Begge fra babyplan. Syns strekene vises medre nå, enn fra i morges!? :D Som vanlig vises det selvfølgelig annerledes på bilde enn virkeligheten :banghead: Skal sies jeg plutselig fikk troa her altså!! (10 dpo) Er vel ikje bare jeg som er teste blind, eller? :smiley-ashamed004 Føler jo på kroppen at jeg er det med ømme pupper om mensmurringer, men man vet jo aldri

Vedlegg

• 20210223_161523.jpg
    20210223_161523.jpg
    8,6 KB · Visninger: 130
  • 20210223_161859.jpg
    20210223_161859.jpg
    29,6 KB · Visninger: 131
  • 20210223_161917.jpg
    20210223_161917.jpg
    28,3 KB · Visninger: 132
Oi, den var kjempe sterk! :smiley-bounce015 Gratulere! Hvilken dpo er du?
Ifølge FF er jeg 13 dpo, har tatt kroppstemp så er ganske sikker på at det stemmer :-) Tar en digital på torsdag (ikm) og så får jeg sette stopp på testing og «godta» resultatet:joyful: Vanskelig å vite når man egentlig skal slutte.. På film tester de jo bare 1 gang:hilarious:

Ifølge FF er jeg 13 dpo, har tatt kroppstemp så er ganske sikker på at det stemmer :) Tar en digital på torsdag (ikm) og så får jeg sette stopp på testing og «godta» resultatet:joyful: Vanskelig å vite når man egentlig skal slutte.. På film tester de jo bare 1 gang:hilarious:
Skjønner deg veldig godt, spesielt etter man har mistet.. Spennende :Heartred

Ifølge FF er jeg 13 dpo, har tatt kroppstemp så er ganske sikker på at det stemmer :) Tar en digital på torsdag (ikm) og så får jeg sette stopp på testing og «godta» resultatet:joyful: Vanskelig å vite når man egentlig skal slutte.. På film tester de jo bare 1 gang:hilarious:

Hvisker gratulerer❤️ Så godt å se skikkelig positiv test fra deg, det fortjener du virkelig etter høstens prøvelser!

Rakk ikke å ta bilde av testene mine i dag tidlig, eller de ble avglemt i morgensstresset... :facepalm: Men tok bilde av dem nå, dessverre tørket.. men ser jo at det er noe er.

Hadde fått et sprang i temperaturen i dag tidlig :joyful:Våknet med halsbrann og er øm/sår i livmor i dag. Halsbrannen har forøvrig vedvart utover dagen også o_O

Vedlegg

• 5FC58E78-9D08-4385-82BA-C6F04F5DD6C5.jpeg
    5FC58E78-9D08-4385-82BA-C6F04F5DD6C5.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 125
  • 30D5F655-07D7-46D0-9C20-90836D16FCE1.jpeg
    30D5F655-07D7-46D0-9C20-90836D16FCE1.jpeg
    60,2 KB · Visninger: 123
Rakk ikke å ta bilde av testene mine i dag tidlig, eller de ble avglemt i morgensstresset... :facepalm: Men tok bilde av dem nå, dessverre tørket.. men ser jo at det er noe er.

Hadde fått et sprang i temperaturen i dag tidlig :joyful:Våknet med halsbrann og er øm/sår i livmor i dag. Halsbrannen har forøvrig vedvart utover dagen også o_O
Ser noe der! Tester du på ny i kveld eller i morgen? Så spennende!
Vi var i samme ikm gruppe sist, og jeg har blitt gravid nå, så hadde vært så gøy om du også kunne hoppe over i termingruppe:love7

Greide ikke å dy meg, blei nye tidligtester nå nettopp :woot: Begge fra babyplan. Syns strekene vises medre nå, enn fra i morges!? :D Som vanlig vises det selvfølgelig annerledes på bilde enn virkeligheten :banghead: Skal sies jeg plutselig fikk troa her altså!! (10 dpo) Er vel ikje bare jeg som er teste blind, eller? :smiley-ashamed004 Føler jo på kroppen at jeg er det med ømme pupper om mensmurringer, men man vet jo aldri

Synes det er litt økning i forhold til den du la ut først. Krysser fingrene for deg.

Back
Topp