Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er november og husker at jeg bestandig var yngst. Er en fordel å være januarbarn når man begynner på skolen.Tja, som desember barn selv, så synes jeg det er veldig hyggelig! Men, forstår at hvis man kan «velge» så er januar absolutt en fin måned det også
Tja, som desember barn selv, så synes jeg det er veldig hyggelig! Men, forstår at hvis man kan «velge» så er januar absolutt en fin måned det også
I morgen tar jeg CB. Grugleder meg! Tenk om dagens svake, svake streker faktisk er babystrek
Tror jeg tørr å snike meg til å si at jeg kan settes på gravid Dagens test, 13dpo. Fin stigning fra i går Bildene er av samme test, med og uten deksel
Kjempefin test Gratulerer med spire i magen!Tror jeg tørr å snike meg til å si at jeg kan settes på gravid Dagens test, 13dpo. Fin stigning fra i går Bildene er av samme test, med og uten deksel
Det der er en veldig positiv test Krysser fingrene for at spiren sitter hele veien! Gratulerer!Vis vedlegget 349470 Vis vedlegget 349471
23.2.21 24.2.21
Tidlig test, syns det er vanskelig å se om det er økning eller ikke. Tenker å ta en cb på søndag, håper virkelig det er babystrek.
Rosa og fin den! Babystrek er det!Vis vedlegget 349470 Vis vedlegget 349471
23.2.21 24.2.21
Tidlig test, syns det er vanskelig å se om det er økning eller ikke. Tenker å ta en cb på søndag, håper virkelig det er babystrek.
Rosa og fin den! Babystrek er det!
Gratulerer! Mange DPO er du på?
Tror jeg tørr å snike meg til å si at jeg kan settes på gravid Dagens test, 13dpo. Fin stigning fra i går Bildene er av samme test, med og uten deksel
Har samme erfaring som deg. Født i desember, og synes i grunn det er en koselig tid å ha bursdag på. Eneste jeg ikke likte når jeg var barn var å få kombinerte bursdag- og julepresanger.
TR på meg, trist
Åsså 4 dager før tida