IKM uke 8 ❤

Jeg har tidligere brukt de OneStep testene, og fikk tynn skyggestrek så og si hver gang, til slutt fikk jeg overtalt mannen til å ta en test han og, helt lik tynn skyggestrek på hans test også :banghead::knegg:

Men krysser fingrene for deg :biggrin

Nettopp! Derfor legger jeg ikke så mye i den streken, selv om den er ganske tydelig :hungover:
Vi får se i morgen!

Her har jeg gått på en skiiikkelig testesmell de siste to dagene :oops: jeg har så lite selvdisiplin at det er flaut.

Intet å se så langt. Har mye murringer og ømme pupper, men det har jeg egentlig hver gang.
Tempen gikk en del ned. Den lå høyr over coverline, og er fremdeles høyt over selv om den gikk ned.

Testingen får bare fortsette....Vis vedlegget 349310

Ser tydelig strek på begge dei blå, var det onestep sa du? Ser ut som skygge :/ litt usikker på den babyplan tidlig, mulig eg skimte noko, men kan vera bildet og så er det jo veldig tidlig :)

Da har tr kommet her! Ikke noe spotting denne gangen, utenom dagen før tr, så det er jeg veldig glad for!

Merker at mentalt så er jeg veldig nede nå og blir veldig sliten og stresset av 2ww. Har jo egentlig prøvd siden spiralen var ute i august 2019. Har avtalt med mannen at vi prøver et par måneder uten temping og testing for el, så har vi sex minst annenhver dag. Så skal jeg prøve å glemme litt hvor i syklus jeg er! Har egentlig gitt opp håpet for at det skal gå naturlig.

23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02 - IKM til helgen

Hei, ny her. Har ikke helt kontroll på når jeg har ikm men tror det er i helgen. Har begynt å teste positivt på sånn tidlig billig strimmel. Men spørsmålet mitt er altså er de til å stole på før ikm, for å være sikker på at det ikke er en kjemisk graviditet? Syns heller det ikke har vært noe spesielt økning på testene, men omtrent like svak strek hver dag.

Ikke så mye tvil her nå :love7:love7

Vedlegg

• 7B1A8443-A355-401A-AD3C-EEEACAAAB9D8.jpeg
    7B1A8443-A355-401A-AD3C-EEEACAAAB9D8.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 129
  • CC66099D-050C-4AFE-91E9-D8B5DD837C09.jpeg
    CC66099D-050C-4AFE-91E9-D8B5DD837C09.jpeg
    49 KB · Visninger: 131
Dagens test er blendshvit...Eller, hvis jeg legger godviljen til, så ser jeg en skygge :shifty: Har aldri opplevd å få falsk positiv, og ble noe overrasket. Sånn er det når man starter med å teste for tidlig. :sorry:Håper bygger seg fort opp og skuffelsen inntreffer som et motgående tog i høy fart når det ikke går som man hadde håpet. IKM skal være i morgen, men må se om lutealfasen bli forlenget siden jeg nå har startet på Lutinus. :(

Vedlegg

• C01E0E9C-AE63-431A-AA1B-3C607D03A897.jpeg
    C01E0E9C-AE63-431A-AA1B-3C607D03A897.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 102
Last edited:
Dagens test. 7dpo. Mener jeg ser to streker. Men så er vel RFSU kjent for det(?).

Vedlegg

• 994936BB-F329-4A4A-A56A-81C693FEE1DE.jpeg
    994936BB-F329-4A4A-A56A-81C693FEE1DE.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 129
Dagens test. 7dpo. Mener jeg ser to streker. Men så er vel RFSU kjent for det(?).
Jeg fikk masse skyggestreker på RFSU denne syklusen. Skikkelig skuffende. Jeg har ikke tenkt å kjøpe de igjen. Men det er enda veldig tidlig for deg! Så det kan jo selvfølgelig være babystrek. Jeg krysser fingrene for deg!

No forstår eg ingenting... har både El slim, ømme pupper og murring/menssmerter samtidig i dag... 5 dager til venta mens.

Blir spennande å sjå kva dette kan bety. Kan være syklus som ikkje er stabil etter pilleslutt...

Dagens test er blendshvit...Eller, hvis jeg legger godviljen til, så ser jeg en skygge :shifty: Har aldri opplevd å få falsk positiv, og ble noe overrasket. Sånn er det når man starter med å teste for tidlig. :sorry:Håper bygger seg fort opp og skuffelsen inntreffer som et motgående tog i høy fart når det ikke går som man hadde håpet. IKM skal være i morgen, men må se om lutealfasen bli forlenget siden jeg nå har startet på Lutinus. :(

Skjønner utrolig godt at du er overrasket. Det ble jeg og. Var helt sikker på at streken i går var begynnelsen på noe. Skyggestreker kan vel ikke være så tydelige? Mulig det har vært en kjemisk? Sender deg en stor klem!

Gooood måren❤

Dagens ikm'ere;

♡ Tirsdag 23. Februar
1.
Skogsfugl - 36 år - PP7 - B3 - EL 09.02
2. Heiel -31år - PP3 - B1 - EL usikker
3. Merie87 - 34 - PP3 - B2 - EL ca 9/2

Korleis går det med dere? :gen014

23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02 - IKM til helgen

Hei, ny her. Har ikke helt kontroll på når jeg har ikm men tror det er i helgen. Har begynt å teste positivt på sånn tidlig billig strimmel. Men spørsmålet mitt er altså er de til å stole på før ikm, for å være sikker på at det ikke er en kjemisk graviditet? Syns heller det ikke har vært noe spesielt økning på testene, men omtrent like svak strek hver dag.

Mine strimmeltester har alltid stemt :) Fikk positivt denne PPen allerede fra 8 DPO. Nå får jeg utslag på standard tester, 10 DPO.
Så lenge de blir sterkere hver andre dag, så skal sjansen være liten for at det ender i en kjemisk graviditet.

Hei kloke damer! Først, så gøy med flere positive tester, gratulere tol dere! Håper den sitter til det kommer ut en sunn og frisk baby :HeartredGikk på første smell i dag 10 dpo :banghead: Grunnen til at jeg ikke er så gla i å teste for tidlig er fordi jeg ikke stoler helt på svaaaake tester. Har babyplan strimmel som er tatt på morgenenurinen i dag. Syns jeg ser en svak strek men blir jammen usikker og i tvil.. var akkurat samme sist syklus og da begynte jeg å blø 1 dag etter ikm, så skjønner ikke om det er kjemisk eller skyggestreker... Blir jo bare mer forvirret og usikker av slike tester enn å bare vente til ikm med å ta test, men dere vet jo hvor enkelt det er :eek::confused005 Tørr ikke å ta det for god fisk værtfall. Uansett, legger ved bilde, hva tenker dere? :Heartred Er ikke gått for lang tid før streken ble "synlig" heller

Vedlegg

• 20210223_070302.jpg
    20210223_070302.jpg
    16,1 KB · Visninger: 125
  • 20210223_070254.jpg
    20210223_070254.jpg
    17,6 KB · Visninger: 121
Back
Topp