Nei har ikke gjort det, så kan jo være jeg er helt på bærturTester/temper du for å finne EL? Syklus er kanskje litt på bærtur etter MA. Trist du måtte oppleve det![]()
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har ikke gjort det, så kan jo være jeg er helt på bærturTester/temper du for å finne EL? Syklus er kanskje litt på bærtur etter MA. Trist du måtte oppleve det![]()
Takk
Har ikke peiling på om dette er riktig ikm-gruppe, men blir jo spennende å se
Oliventre 32år - PP1(etter MA 21.01) - B2 - EL ? - IKM ?
Velger å ta det som et godt tegnDu får ta det som et godt tegn selv om det gjerne er lett å bli følsom på denne tiden av syklusen uavhengig av voksende spireLitt kjedelig at han er bortreist når dere får vite utfallet av denne PP men kanskje vant til det også? Håper det klaffer
![]()
prøvd siden oktober 19, men bare fått til 9 eggløsninger 
I følge både eggløsningstester og Premom er jeg bare 1 DPO idag, noe jeg også mener selv stemmer bedre. Kan FF ta så feil selv om tempen tilsier det? Første mnd med temping. Legger ved bilde av både FF og Premom.Enig me FFEh, nå skjønner jeg ikke helt her. Basert på temping mener FF at jeg er 3 dpo idag, det er jeg IKKE enig iI følge både eggløsningstester og Premom er jeg bare 1 DPO idag, noe jeg også mener selv stemmer bedre. Kan FF ta så feil selv om tempen tilsier det? Første mnd med temping. Legger ved bilde av både FF og Premom.
Enig me FF

Kanskje 2dpo, siden den tempen som er satt 1dpo ikke er så høyMen er ikke det rart å få så positive eggløsningstester etter at eggløsninga har vært i såfall? Aldri hatt så positiv eggløsningstest før, og så mye eggløsningssmerter som jeg fikk CD20
Eggløsningstestene ble ikke negative før CD21, så i følge de og symptomene mine skulle man jo trodd EL var CD21![]()
Men er ikke det rart å få så positive eggløsningstester etter at eggløsninga har vært i såfall? Aldri hatt så positiv eggløsningstest før, og så mye eggløsningssmerter som jeg fikk CD20
Eggløsningstestene ble ikke negative før CD21, så i følge de og symptomene mine skulle man jo trodd EL var CD21![]()
Nei altså, enten så kommer jo mensen - eller så kommer en positiv testKorleis tenker du å finne ut av det?
Trist du har hatt MAkor langt var du på vei?❤
Fant det ut i uke 8, men har nok sluttet å utvikle seg rundt uke 5-6 
Ikke mist håpet før tanta kommerNy test i dag, 11dpo. Ser dårlig ut. Dette er ikke en tidlig-test da. Aner en svaaaaak skyggestrek, men det er nok bare testenbegynner å miste trua nå
![]()

Tok nettopp denne (typ5min) og ikke på morgenurin... synes jeg ser en skygge men er testetøs![]()

Veldig lovende påbegynnende strek! Tror jegTok nettopp denne (typ5min) og ikke på morgenurin... synes jeg ser en skygge men er testetøs![]()

Det er jo godt tegn at tempen holdt seg høy!8dpo idag, og liker at tempen fortsatt er ganske høy
Meeen, den kan jo alltids plutselig droppe også da
Har en god følelse denne perioden, men tror ikke jeg orker å håpe for mye.. da blir det så mye værre om testen er negativ
Vis vedlegget 348888
Blir spennende tider! Er 5 DPO her nå, og tempen er ikke høy som din
Håper at det klaffa likevel!Synes også jeg ser noe. Spennede!
Hvor mange DPO er du?