Okei, ja da kan det jo være litt vanskeligheter med å bli gravid. Får du noe oppfølgning nå når du prøver da?
mine to første var ikke planlagte
nr1 gikk jeg på pillen, men mistenker at sommeren jeg var 18 så har det kommet en pille eller to i retur. Og nr2 ble unnfanget mens jeg fullamma og baby bare var 7-8uker. Fant ikke ut at jeg var gravid før etter jeg hadde satt inn spiral. Var vell 4-5uker på vei da den ble satt inn, testen som ble tatt av legen før innsett var negativ. Og da jeg 4uker etterpå ennå ikke hadde blødd noe, så tok jeg en test hjemme for sikkerhetsskyld, som da var positiv. De regna med jeg var blitt gravid med spiral, og da mulig utenfor livmor. Men det var en stor 12ukers baby i magen
Nr3 er planlagt, og satt 9mnder etter prøvinga starta. Men hadde en MA i uke 7 og en kjemisk i denne prøvetida.
Så har ikke hatt problemer med å bli gravid tidligere
men har siden den gang selvfølgelig blitt eldre, men også hatt to konsineringer ellwr hvordan det skrives. (Hatt celledeling og fjerna deler av livmorhalsen) og en cyste som sprakk på ene eggstokken. Så man vet jo aldri!
Sambo som jeg nå prøver med har ingen barn fra før, og har heller ikke gjort noen gravide som han vet om.
Men håper han har gjort meg gravid nå
gøy at noen har litt lik situasjon som meg her inne, da har man jo litt mer forståelse for hverandre, føler jeg