Koser meg med å lese om alle dere som står på og legger aksjer for harde livet
Selv prøver jeg å innse at denne våren kanskje ikke er den beste for prøving, og heller håpe på et «mirakel», selv om tålmodighet ikke er min sterkeste side. Pga MYE jobb på mannen og at han da naturlig nok er ganske sliten for tiden blir det lite sex her - som jo er kjipt av flere grunner. Trøster meg med at vi ellers har det bra i forholdet, bare ikke så mye overskudd hos han - som jo er forståelig. (Det vil si, ikke like lett å være superforståelig når EL banker på døren og jeg er suuuuperklar for flere runder i høyet og han bare ikke orker, hehe). Med sex bare 1 gang 5dager før EL denne gangen er ikke sjansen stor akkurat - men holder en øøørliten knapp på sterke svømmere som holdt seg godt fast inni der, hehe
Lov å håpe vel?
Er forresten 7-8dpo idag, så slipper jo å vente så lenge på mensen da.. Jaja, måtte bare lufte hodet litt her - tungt å lengte sånn etter baby nr 2 og være klar og så klaffer det ikke på grunn av jobb og dårlig sexlyst, og bare gå å vite at det er en måned til neste sjanse. I tillegg er jeg på påskeferie uten mann i år, midt i forventet EL, så jeg håper det går neste runde da
Beklager, NÅ er jeg ferdig
#måttebareluftelitt