Jeg testet svaaaak positiv ved 9 DPO i forrige svangerskap. Men husk at ingen håp er ute før TR har meldt sin ankomstMåtte ta en test i morges også Eier ikke tålmodieghet dessverre 8 dpo - fortsatt blenda Men - det er enda tidlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet svaaaak positiv ved 9 DPO i forrige svangerskap. Men husk at ingen håp er ute før TR har meldt sin ankomstMåtte ta en test i morges også Eier ikke tålmodieghet dessverre 8 dpo - fortsatt blenda Men - det er enda tidlig!
Ja, det er det. Har tatt g-test hver dag pga tusen symptomer og mistanke om EL for to helger eller en helg siden. Jeg formulerte litt dårlig i innlegget mitt over der, sorryMen er ikke det der en graviditetstest da...? Står HcG på den
Jeg ser dessverre ikke noe på denne testen.. Håper du får noe tegn snart på hva som foregår i kroppen din etter pilleslutt!Tok EL-test og g-test i morges. EL-testen helt hvit. Mulig testen var defekt fordi kontrollstreken var ikke hel. Jeg tar en senere i dag. Vedlagt er g-testen.
Jeg får fortsatt skygger på Babyplan-gravidtestene. Men det får jo mange andre også, ser jeg, så jeg får holde meg til å søke etter EL fortsatt. Blir vel ny ikm-gruppe på meg snart
Så spennende! Hvor mange dpo er du?Begynner å håpe her
Hadde temperaturfall i går, fra 36.60 på lørdag, til 36.28 i går søndag, og opp til 36.80 i dag. Kanskje festedipp?
I tillegg spottet jeg litt i dag, uten noen god forklaring.. liten festeblødning? Lov å håpe
Håper dere har en fin mandag!
Blir spennende!Begynner å håpe her
Hadde temperaturfall i går, fra 36.60 på lørdag, til 36.28 i går søndag, og opp til 36.80 i dag. Kanskje festedipp?
I tillegg spottet jeg litt i dag, uten noen god forklaring.. liten festeblødning? Lov å håpe
Håper dere har en fin mandag!
Nei, den er ganske blenda. Takk, ja, det kommer seg nok i gjenge etterhvert Om EL ikke har vært enda, så følger jeg iallfall med nå på testene. Og sekret. Synes den vannete utfloden begynner å tykne litt i konsistens. Så jeg håper HARDT at jeg ikke har gått glipp av EL denne syklusen.Jeg ser dessverre ikke noe på denne testen.. Håper du får noe tegn snart på hva som foregår i kroppen din etter pilleslutt!
Så spennende! Hvor mange dpo er du?
Blir spennende!
9 DPO imorgen? Kanskje ta deg en g-test imorgen tidlig
Haha, lett for gutta å si, lissom Men engasjerte mannfolk liker vi!Ja 9 dpo i morgen
Veeldig lyst til å teste snart, men min gode, engasjerte mann vil alltid være med på testingen, og han ser ikke helt vitsen i å teste før ikm i tillegg har jeg bare én test.... Hmm, tror ikke jeg klarer vente helt til ikm ihvertfall
Du får snike deg ut til butikken og kjøpe med et par tester hjem så får du si til mannen din at du tar en imorgen tidlig da dere har flere liggende!Ja 9 dpo i morgen
Veeldig lyst til å teste snart, men min gode, engasjerte mann vil alltid være med på testingen, og han ser ikke helt vitsen i å teste før ikm i tillegg har jeg bare én test.... Hmm, tror ikke jeg klarer vente helt til ikm ihvertfall
Haha, lett for gutta å si, lissom Men engasjerte mannfolk liker vi!
Spennende nå! Oioioiii.. Har du startet symptomjakten, eller er du helt cool på det?
Du får snike deg ut til butikken og kjøpe med et par tester hjem så får du si til mannen din at du tar en imorgen tidlig da dere har flere liggende!
Ingen symptomer kan være et absolutt godt tegn, ja. Alt som er «mot normalt» kan være symptom(er)! Hehe.. Man kjenner jo alt mulig i dpo-land.Hehe, ikkesant, lett for dem å si..
Han: Hvorfor bruke penger på tester når man uansett får svaret om noen dager?
Meg: !!
Men Ja veldig enig, fint med engasjerte mannfolk
Jeg prøver å være litt cool (men er ikke lett!). Forrige pp hadde jeg alle mulige symptomer, men det var jo ingen spire..
Er sikker på at jeg i løpet av tidligere pp`er har jeg hatt absolutt alle mulige symptomer det er mulig å ha, uten positiv test..
Denne mnd. kjenner jeg veldig lite, annet enn ømme pupper, men det har jeg alltid etter EL.
Kanskje lite symptomer er et godt tegn?
Du hadde mange symptomer nå?
Du får smiske ham istedenfor, og håper han drar og handler for deg God bedring ihvertfall!Hehe, god plan! Det eneste er at jeg er veldig forkjølet og må holde meg inne, så mannen må ta seg av handlingen..
Ingen symptomer kan være et absolutt godt tegn, ja. Alt som er «mot normalt» kan være symptom(er)! Hehe.. Man kjenner jo alt mulig i dpo-land.
Ja.. Jeg har hatt murring i magen i snart to uker. Ømhet i puppa, skikkelige stikninger på høyre side, ligamentsmerter ned i låra, skikkelig øm korsrygg i ei uke nå. Svimmel og uggen, spes på morgenen. Det eneste premenstruelle symptomer jeg har hatt før er murring og spotting. Når jeg har vært gravid har jeg bare kjent på grettent humør/vonde pupper (inn i armhulen).
Tenk at bare det å slutte på pilla gir så mye drit..? Også er det tre år siden sist gang jeg slutta på pilla for å bli gravid. Skulle gitt en tusing for å huske hvordan jeg følte meg etter pilleslutt da. MEN - syklus var tilbake med en gang den gangen.
Det er den ikke nå.. Hilsen meg, 37 år..
Kjip EL-test-rekke
Du får smiske ham istedenfor, og håper han drar og handler for deg God bedring ihvertfall!