Jeg ser noe! Krysser fingra!Ja burde jo egentlig ikke kunne se noe enda,så jeg er ikke sikker på at det er babystrek,selv om streken er rosa. Men blir spennende å se om den blir sterkere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe! Krysser fingra!Ja burde jo egentlig ikke kunne se noe enda,så jeg er ikke sikker på at det er babystrek,selv om streken er rosa. Men blir spennende å se om den blir sterkere!
Veldig! Nå er første pp jeg er sikker på at el har vært, siden vi ikke har tempa eller testa noen andre enn denne og forrige pp. Håper mange blir gravide her i denne pp! Og at pp12 ble vår måned! Omså en kjemisk, vil bare se en strek! Så jeg vet at det går
Nå blir det spennende fremover, altså
Lykke til videreKan melde meg ut her fra,fant ut at jeg holder til i Uke 7
Syns at jeg skimter noe svak strek der! Men kan være for tidlig fortsatt, får håpe at det blir mye sterkere etterhvert!Klarte selvfølgelig å svi av en g-test i sted. Helt feil tidspunkt. Blenda som dager lang! Kroppen skriker at den er gravid. Jeg får det ikke helt til å stemme. Vi kan jo ikke ha klaffa allerede..? Men.. EL-testen etter pilleslutt var jo ganske sterk, da. Og ikke fått noe sterkere etter det.. og det var noe på testen i går tidlig, så nå er jeg veldig spent på hvordan det får i morgen tidlig..
Ikm er jo ikke før om minimum en uke og en dag. Så ingen kan jo umulig teste positivt allerede nå. Egget er så akkurat sluppet hos noen, og sndre bare få dager sidenKlarte selvfølgelig å svi av en g-test i sted. Helt feil tidspunkt. Blenda som dager lang! Kroppen skriker at den er gravid. Jeg får det ikke helt til å stemme. Vi kan jo ikke ha klaffa allerede..? Men.. EL-testen etter pilleslutt var jo ganske sterk, da. Og ikke fått noe sterkere etter det.. og det var noe på testen i går tidlig, så nå er jeg veldig spent på hvordan det får i morgen tidlig..
Klarte selvfølgelig å svi av en g-test i sted. Helt feil tidspunkt. Blenda som dager lang! Kroppen skriker at den er gravid. Jeg får det ikke helt til å stemme. Vi kan jo ikke ha klaffa allerede..? Men.. EL-testen etter pilleslutt var jo ganske sterk, da. Og ikke fått noe sterkere etter det.. og det var noe på testen i går tidlig, så nå er jeg veldig spent på hvordan det får i morgen tidlig..
1 DPO Prøvd å time litt ekstra denne PP-en, så har lagt inn aksjer på fem av de mest fertile dagene, så krysser fingrene! Nå gjenstår bare ventinga her, må finne meg et prosjekt i disse hjemmetider, tenker å bestille litt blomsterfrø og søke hageinspo
Hva gjør dere andre i DPO-land for å få dagene til å gå fortere?
Ja, jeg vet. Men pga pilleslutt og sterk el-test da, (eggløsning kan komme ila de første døgnene etter pilleslutt midt i brettet) så vi får se Jeg tok siste pille tirsdag 26.01. Hadde sterk el-test fredag 29.01. Hadde masse el-slim med blodspor. Vi hadde sex hver dag rett etter pilleslutt og lørdag morgen før bortfallsblødningen kom ettermiddagen på lørdag 30.01.Ikm er jo ikke før om minimum en uke og en dag. Så ingen kan jo umulig teste positivt allerede nå. Egget er så akkurat sluppet hos noen, og sndre bare få dager siden
EL kan ha vært for to helger siden. Eller så var det for en helg siden da testene var bittelitt sterkere.Spennende altså! Hvor mange dpo er du hvis EL var rett etter pilleslutt, og ikke da du forventet EL?
Oi, gjør du?!Syns at jeg skimter noe svak strek der! Men kan være for tidlig fortsatt, får håpe at det blir mye sterkere etterhvert!