IKM uke 8 ❤

Ja burde jo egentlig ikke kunne se noe enda,så jeg er ikke sikker på at det er babystrek,selv om streken er rosa. Men blir spennende å se om den blir sterkere!:)
Jeg ser noe! Krysser fingra!

Fortsatt ingen tegn til EL, skulle hatt i går men ingen symptomer :dontknow Begynner å lure på om den kom tidlig denne syklusen, at den var på tirsdag når jeg hadde så mye el-slim.

Vanskelig å holde seg unna el-tester nå kjenner jeg, men jeg skal prøve å la være :smiley-ashamed005

Aksjelegging til den store gullmedalje, straks i dpo-land :dance011

Nå kom det endelig litt el-slim på papiret. Ganske sikker på at EL skjer NÅ :dance011
Best for mannen at han kommer hjem fra den der skituren sin i kveld :smiley-angelic001 om ikke så går det nok fint likevel. La inn aksjer i går og dagen før i alle fall.

@ElskerJesus<3 Legger du meg til listen i gruppa?:D:Heartred

Tempøkning i dag og, i dag på 36,8. så ser veldig ut som el var på torsdag:happy119

:happy093
Nå blir det spennende fremover, altså :bookworm:

:computer005 :gen014

:happy093
Nå blir det spennende fremover, altså :bookworm:

:computer005 :gen014
Veldig! Nå er første pp jeg er sikker på at el har vært, siden vi ikke har tempa eller testa noen andre enn denne og forrige pp. Håper mange blir gravide her i denne pp!:smiley-angelic001 Og at pp12 ble vår måned! Omså en kjemisk, vil bare se en strek! Så jeg vet at det går:smiley-angelic001

1 DPO :gen014 Prøvd å time litt ekstra denne PP-en, så har lagt inn aksjer på fem av de mest fertile dagene, så krysser fingrene! :D Nå gjenstår bare ventinga her, må finne meg et prosjekt i disse hjemmetider, tenker å bestille litt blomsterfrø og søke hageinspo :flower

Hva gjør dere andre i DPO-land for å få dagene til å gå fortere?

Klarte selvfølgelig å svi av en g-test i sted. Helt feil tidspunkt. Blenda som dager lang! :D Kroppen skriker at den er gravid. Jeg får det ikke helt til å stemme. Vi kan jo ikke ha klaffa allerede..? Men.. EL-testen etter pilleslutt var jo ganske sterk, da. Og ikke fått noe sterkere etter det.. og det var noe på testen i går tidlig, så nå er jeg veldig spent på hvordan det får i morgen tidlig..

Vedlegg

• 56C13952-EBDE-48E1-BB32-635816817CDB.jpeg
    56C13952-EBDE-48E1-BB32-635816817CDB.jpeg
    14 KB · Visninger: 63
Klarte selvfølgelig å svi av en g-test i sted. Helt feil tidspunkt. Blenda som dager lang! :D Kroppen skriker at den er gravid. Jeg får det ikke helt til å stemme. Vi kan jo ikke ha klaffa allerede..? Men.. EL-testen etter pilleslutt var jo ganske sterk, da. Og ikke fått noe sterkere etter det.. og det var noe på testen i går tidlig, så nå er jeg veldig spent på hvordan det får i morgen tidlig..
Syns at jeg skimter noe svak strek der! Men kan være for tidlig fortsatt, får håpe at det blir mye sterkere etterhvert!:Heartred

Ikm er jo ikke før om minimum en uke og en dag. Så ingen kan jo umulig teste positivt allerede nå. Egget er så akkurat sluppet hos noen, og sndre bare få dager siden:wacky:

Spennende altså! :D Hvor mange dpo er du hvis EL var rett etter pilleslutt, og ikke da du forventet EL?

1 DPO :gen014 Prøvd å time litt ekstra denne PP-en, så har lagt inn aksjer på fem av de mest fertile dagene, så krysser fingrene! :D Nå gjenstår bare ventinga her, må finne meg et prosjekt i disse hjemmetider, tenker å bestille litt blomsterfrø og søke hageinspo :flower

Hva gjør dere andre i DPO-land for å få dagene til å gå fortere?

Bra innsats! :D Venting her også nå.. :wacky:
Om EL var da jeg forventet EL (til tross for absolutt ingen symptomer, som jeg pleier å ha) er jeg 6 dpo i dag. Tenkte prøve vente til IKM med testing, ble så skuffet sist pp da jeg fikk negative tester.. Såå jeg må vente i over en uke, og det føles som en evighet :p må prøve å finne på noe så jeg glemmer å telle dager, om det er mulig :happy090

Æsj. Jeg hadde brun utflod, altså gammelt blod nå når jeg var på do.
Aldri i hele mitt liv blødd noe utenom mensen, eller ved SA/fødsel etc.

Hva kan det bety?

Ikm er jo ikke før om minimum en uke og en dag. Så ingen kan jo umulig teste positivt allerede nå. Egget er så akkurat sluppet hos noen, og sndre bare få dager siden:wacky:
Ja, jeg vet. Men pga pilleslutt og sterk el-test da, (eggløsning kan komme ila de første døgnene etter pilleslutt midt i brettet) så vi får se :) Jeg tok siste pille tirsdag 26.01. Hadde sterk el-test fredag 29.01. Hadde masse el-slim med blodspor. Vi hadde sex hver dag rett etter pilleslutt og lørdag morgen før bortfallsblødningen kom ettermiddagen på lørdag 30.01.

Spennende altså! :D Hvor mange dpo er du hvis EL var rett etter pilleslutt, og ikke da du forventet EL?
EL kan ha vært for to helger siden. Eller så var det for en helg siden da testene var bittelitt sterkere.
Jeg har tatt utgangspunkt i syklus fra bortfallsblødning, og utfra den så har jeg EL i dag eller i morgen. Fortsatt meget negative EL-tester. Skal ta EL-test senere i dag.

Men. Jeg ser noe svakt på g-testen jeg tok i formiddag.. så hvis EL var for ei uke siden, så er jeg kun 6/7 dpo. Eller så er jeg kanskje 13/14 dpo om det var for to uker siden.

ELLER - så har ikke EL kommet enda.

Syns at jeg skimter noe svak strek der! Men kan være for tidlig fortsatt, får håpe at det blir mye sterkere etterhvert!:Heartred
Oi, gjør du?!
Tok med testen opp i lyset (ut fra det gule baderomslyset), og jammen ser jeg også at det er noe der. For all del, det kan være skygger alt samma. Men er det en spire inni der, så håper jeg det blir mer tydelig når jeg tar en test i morgen tidlig. Symptomene ligger tykt her. Og puppene har jeg aldri hatt vondt i med mindre jeg er preggers.

Men for all del! Kroppen kan endre seg på to år! :) Jeg er åpen for alt. Det som er synd er hvis jeg ikke klarer å ta ordentlige EL-tester, for å gå glipp av EL har vi ikke tid til.

Back
Topp