IKM uke 8 ❤

Våknet i natt med typiske ligamentsmerter helt ned i lårene! Tissetrengt til tusan! Også kjenner jeg sånn ømt vondt opp, bak armhulen. Typisk når jeg er preggers.
Jeg tok en g-test nå og tror jeg kan skimte en svaaaaaaaaaak skyggestrek.

Jeg begynner å bli rar.. :eek:

Edit: fortsatt høy temp.

Ikke døm meg!:bag::bag::bag:

Jeg tok en test i dag.... 5DPO:hilarious::hilarious::hilarious: Klarte ikke la være!:p Fikk opp skyggestrek,som bare gjør det enda verre å vente!:hungover:

43FD5FF9-6113-43F7-B8ED-288B6461EC4B.jpeg

5 dpo i dag, og helt sinnsykt kvalm før frokost. Drakk en kopp grønn te - og hele kroppen reagerte som om jeg hadde drukket gift!

Går det an å ha kvalme-symptomer så tidlig?? Jeg tviler egentlig. Kan ikke huske noe av det i mitt første svangerskap, men da husket jeg at jeg kjente på kroppen at noe ikke stemte, også testet jeg positivt 8 DPO.

Noen av dere som har vært kvalme før IKM?

Våknet i natt med typiske ligamentsmerter helt ned i lårene! Tissetrengt til tusan! Også kjenner jeg sånn ømt vondt opp, bak armhulen. Typisk når jeg er preggers.
Jeg tok en g-test nå og tror jeg kan skimte en svaaaaaaaaaak skyggestrek.

Jeg begynner å bli rar.. :eek:

Edit: fortsatt høy temp.

Ueeh så spennende!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

A638C98C-F5CF-4A2A-9BE3-4F68D6118BF5.jpeg
Ueeh så spennende!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Ja.. men.. Nå er testen tørket helt, og den skyggestreken som var der er blitt borte :oops: Eller.. med god vilje er det noe der, men ingenting jeg tør å tro på iallfall..
Hvis jeg hadde EL i helgen som var, så er det jo altfor tidlig å teste. Har skjønt at EL-testene ikke er så lette å følge med på de heller.. :bored:

Last edited:
Vis vedlegget 348437
Ja.. men.. Nå er testen tørket helt, og den skyggestreken som var der er blitt borte :oops: Eller.. med god vilje er det noe der, men ingenting jeg tør å tro på iallfall..
Hvis jeg hadde EL i helgen som var, så er det jo altfor tidlig å teste. Har skjønt at EL-testene ikke er så lette å følge med på de heller.. :bored:
Jeg ser!

5 dpo i dag, og helt sinnsykt kvalm før frokost. Drakk en kopp grønn te - og hele kroppen reagerte som om jeg hadde drukket gift!

Går det an å ha kvalme-symptomer så tidlig?? Jeg tviler egentlig. Kan ikke huske noe av det i mitt første svangerskap, men da husket jeg at jeg kjente på kroppen at noe ikke stemte, også testet jeg positivt 8 DPO.

Noen av dere som har vært kvalme før IKM?
Eg var ikkje noko kvalm med første visste ikkje at eg var gravid før veke 8 (festeblødning ved ikm mnd før lurte meg). Med nr 2 var eg så kvalm og oppblåst at eg ikkje trengte test for å vite at eg var gravid. Hugser kor tidlig det kom men trur det var litt før ikm. På ikm var det i alle fall ingen tvil.

Slenger meg på :)

HåpetOmEtBarn - 24 - PP 3 etter Ma - B1 - EL 10.02 - IKM 24.02

Er ikke helt enig med ff, den mener jeg hadde el på CD 19, men det var dagen jeg fikk Peak, og sånn jeg forstår er el da 12-36 timer etterpåo_O Så i følge mine egne beregninger som stemmer med både Flo og Premom er jeg 2dpo:D
upload_2021-2-12_12-36-7.jpeg

forresten noen som veit hvorfor jeg ikke får opp dpo i charten?:bored:

Slenger meg på :)

HåpetOmEtBarn - 24 - PP 3 etter Ma - B1 - EL 10.02 - IKM 24.02

Er ikke helt enig med ff, den mener jeg hadde el på CD 19, men det var dagen jeg fikk Peak, og sånn jeg forstår er el da 12-36 timer etterpåo_O Så i følge mine egne beregninger som stemmer med både Flo og Premom er jeg 2dpo:D
Vis vedlegget 348447
forresten noen som veit hvorfor jeg ikke får opp dpo i charten?:bored:

:welcome
Må ha VIP i ff for å se dpo :)

Har mine håp for morgendagen :angelic::banghead:

Vedlegg

• 7990D332-9BED-44E3-A4DD-DD9512DC5AC9.jpeg
    7990D332-9BED-44E3-A4DD-DD9512DC5AC9.jpeg
    59,9 KB · Visninger: 56
Uff, ingen EL i sikte hos deg? Alle skal få :woot::happy093

Ser dårlig ut. Er på CD20. Har litt varierende sykluser. Alt fra 27 dager til 40 dager. Fikk bittelitt stigning på EL test i går ettermiddag men så var den lav igjen i dag tidlig.

Da er jeg ifølge Flo 2 dpo idag! Jeg har fremdeles EL-murringer så tror vi prøver oss på en aksjelegging til ikveld, ifall det holder på å rigge seg til med EL enda:rolleyes:
Ekstremt spent denne med, for svigerinnen min er kanskje også gravid og da ville vi ha fått termin med kun noen dagers forskjell om det klaffer for oss begge denne syklusen! :cat: Prøvde EL-tester men det gav jeg opp, ingen av testene fra Babyplan viste et LITE snev av utslag, de så rett og slett defekte ut, for teststreken var ufullstendig og tidvis også kontrollstreken...:( Så jeg følger kroppen!

Ingen eggløsning i sikte her enda heller :shifty: Low på EL-tester og heller ikke noen symptomer enda... Prøver også ut temping for første gang denne mnd.:rolleyes:

1CFBF765-EA0A-4982-8987-CB4C7529F518.jpeg

399D4EA2-338F-4C16-9C08-D97E29224B06.jpeg

28AA6D4A-7677-4B91-890C-CC1A26ED33BD.png

ganske sikker på utifra el tester, tempnig symptomer, at el var i går på CD11. Får se om tempen fortsetter å stige, og at el testene holder seg lave:) men hadde noe sinnsykelig vondt i venstre eggstokk i går, den er litt skada etter en cyste jeg hadde. Så er lav sjanse for at det blir baby når el er på den sia. Men man vet jo aldri! Gyn sa det er vanskelig å bli gravid på den, men ikke umulig. Så håper! Etter 12 pp så begynner jeg virkelig å bli litt motløs!

Vis vedlegget 348437

Hm, har ikke så god peiling på det, men trodde skyggestrek kom om man ventet for lenge, og ikke så raskt som for deg? Blir spennende å følge deg fremover, håper for deg :)

Last edited:
CD 13 i dag og EL-smertene har økt på! Ikke positiv EL-test enda, men tror det er stigning. Jeg hadde håpt på positiv test i dag og EL i morgen. Er så lei av å vente nå :wtf: Det foregår et eller annet i kroppen i alle fall. Håper det slipper et egg snart for nå er jeg utålmodig!!

Masse murringer her nå! Begynner å bli forsiktig håpefull :happy: håper virkelig spira sitter denne mnd! Vi trenger noen gode nyheter må etter et veldig vanskelig år!

Flere som er dpo og som har murringer? :happy:

Back
Topp