IKM uke 8 ❤

Flere ganger for dag har jeg hørt en plass at kanskje ikke gir like god kvalitet på svømmerne - meeen jeg er ikke ekspert på det altså :) sist periode hadde vi sex dagen etter EL, fordi vi rakk egentlig ingen andre dager pga sen EL, men det ble ingen baby av det da :wtf::hilarious:

Ja tror jeg har hørt det samme, men vet ikke. Er vel kanskje uansett bedre å legge inn aksjer litt for ofte enn for sjelden, om det lar seg gjøre :p Får håpe EL klaffer bedre for dere med når det passer med aksjeinnlegging denne mnd! :rolleyes:
 
Ja tror jeg har hørt det samme, men vet ikke. Er vel kanskje uansett bedre å legge inn aksjer litt for ofte enn for sjelden, om det lar seg gjøre :p Får håpe EL klaffer bedre for dere med når det passer med aksjeinnlegging denne mnd! :rolleyes:
Det har du nok sikkert rett i ja :) Takk! Det håper jeg også - krysser alt jeg har for at den kommer når den skal, for da skal aksjeleggingen gå bra:hilarious: Tenkte jeg skulle begynne å teste etter den på lørdag, en dag i forveien, orker ikke holde på så mange dager før med testing :p
 
Dropper el testing denne måneden, temper uansett for å verifisere at el har vært.

Mannen vil ha meg gravid nå, så her hopper vi til sengs minst en gang om dagen. :smiley-angelic006 I går kveld var jeg ikke helt med og sa jeg var sliten, så sier han "ja, men nå har du snart el, og vi prøver å lage en baby her". Jeg har sagt noe lignende før på el dagen når han ville vente til neste dag :hilarious:
 
Mannen er overbevist om at det er MYE sex som skal til. Da jeg ble gravid i PP6 satte vi nemlig nesten ny rekord i antall runder :hilarious: tror vi var på samme nivå som da vi var nyforelska! Så her er det bare å henge med på øktene :rolleyes:
Prøver å forklare han at det ikke er noe poeng helt enda, siden jeg kun er på CD5.... men «man vet aldri med den kvinnekroppen har jeg lært», sier han da ;)
Det finnes lite som er mer sjarmerende for meg akkurat nå enn mannfolk som går all in for å lage baby :angelic:
 
Kommer heilt ann på. Eg har fått EL mellom CD 14-17 og tester fra CD 12-18. Men det er så individuelt! Har du korte topper kan du gå glipp av EL ved å kun teste 1 gang til dagen. Det anbefales vell å teste fra CD 10. Du må nesten ta utgangspunkt fra når du pleier ha EL og teste ei stund før :)
Begynte igår, jeg :p Får vel kjøpe flere EL-tester etter hvert, for teite meg kjøpte kun 7 stk.
 
I kveld er det murringer i eggstokkene, rettere sagt på høyre side. Forhåpentligvis er det kroppen som forbereder seg til eggløsning like over helgen :woot: Cd10 i dag :D
 
Det er lite svingninger i grafen, men den beveger seg sagte men sikkert nedover :) Håper dette er positivt, og tegn på at eggløsning nærmer seg.
 

Vedlegg

  • A8FA2018-B902-42CE-B0F4-106A73D880CE.jpeg
    A8FA2018-B902-42CE-B0F4-106A73D880CE.jpeg
    56,7 KB · Visninger: 47
42084A96-E4D9-4FE8-A3BC-8F32BE126C41.jpeg


Shit, må være den bråeste eggløsningen ever. Forventet å komme på CD 15-17! Så må nok rusle til annen ikm-gruppe:wideyed:
 
Oioi, har du sett :woot: Kanskje gullegget hadde dårlig tid :D Lykke til! ❤️

Takk, håper det! Hadde eggwhite utflod i dag også, så da jeg la det inn, ble linjene sånn stiplete eller hva det heter. Så litt usikker nå. Kanskje det fortsatt prøver å slippe?
 
Nutteputt - 37år - PP1 - B3 - EL 13.02 - ikm 28.02

Slutta på pilla for 9 dager siden. Hoppet av midt i brettet fordi vi plutselig fikk litt dårlig tid med å lage barn. Har måttet flytte bryllupet til neste år, og da måtte vi flytte babyplanene ett år frem.
Vi begynner å bli voksne, så vi krysser alt vi har og prøver nå et par mnd - så er vi ferdige med å prøve. Går det ikke, så går det ikke :)
 
Vis vedlegget 347875

Shit, må være den bråeste eggløsningen ever. Forventet å komme på CD 15-17! Så må nok rusle til annen ikm-gruppe:wideyed:

Oi! Sjå der du :woot: veldig stigning og, men er jo enda litt muligheter for feil mtp at du ikkje testa så masse i forveien eller?
Vil du eg skal slette deg fra søndagen eller vil du sjå det ann nokre dager?
 
Syns det e kjempe kjekt å tempa! Men gjer at eg undrast og! Plutselig går det nedover her, slik det gjorde før EL forrige mnd, men eg er egentlig 1 veke vekke fra EL enda.. blir spennande å sjå! :)
20210205_122410.jpg
 
882E2144-D7E1-4514-AE10-537C13394EE6.png
Syns det e kjempe kjekt å tempa! Men gjer at eg undrast og! Plutselig går det nedover her, slik det gjorde før EL forrige mnd, men eg er egentlig 1 veke vekke fra EL enda.. blir spennande å sjå! :)
Vis vedlegget 347911
Temping er litt spennende, men jeg føler og jeg blir stressa av det:hilarious: tenker «skal det være sånn her, er det her bra osv» legger ved min fallende men humpete tempgrad:hilarious:
 
Oi! Sjå der du :woot: veldig stigning og, men er jo enda litt muligheter for feil mtp at du ikkje testa så masse i forveien eller?
Vil du eg skal slette deg fra søndagen eller vil du sjå det ann nokre dager?

Du kan nok slette meg, har mye el-smerter, så det er helt klart noe på gang. Jeg pleier ikke å tempe akkruat når jeg har mensen, men nå gikk det der i ett, gitt :rolleyes: Så da ble det ikke så mye temping i forkant som planlagt. Flaks vi fikk lagt inn noen aksjer i det minste ...
 
Oi! Sjå der du :woot: veldig stigning og, men er jo enda litt muligheter for feil mtp at du ikkje testa så masse i forveien eller?
Vil du eg skal slette deg fra søndagen eller vil du sjå det ann nokre dager?

Tror forresten el kan være i dag, og at grafen viser feil - får se om den justerer om noen dager. Da jeg la inn flere el-symptomer i dag etter at jeg posta denne grafen, så ble det striplet kryss, som visstnok indikerer at den er litt forvirret :eek::hilarious:
 
Tror forresten el kan være i dag, og at grafen viser feil - får se om den justerer om noen dager. Da jeg la inn flere el-symptomer i dag etter at jeg posta denne grafen, så ble det striplet kryss, som visstnok indikerer at den er litt forvirret :eek::hilarious:

Men om du har EL idag, ka tid har du IKM då? Kanskje du bikker inn i denne IKM-gruppa likevell eller? :)
Lure litt sjølv på om eg får tidlig EL denne mnd, men er berre synsing utifra tempen :) i tilfelle ryke eg kanskje sjølv ut av gruppa :hilarious: men her e eg jo stuck så ;)
 
Til dere som har fått det med meg klarte ikke å vente og tok en digital nå
 

Vedlegg

  • 3A6E9DB3-EA05-43AA-BCCE-0F5501B34504.jpeg
    3A6E9DB3-EA05-43AA-BCCE-0F5501B34504.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 66
Back
Topp