IKM uke 8 ❤

Lurer meg inn her etter sa i slutten av desember, og mest sannsynlig kjemisk sist blødning. Så blir pp1 etter det da :happy: Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i noe gruppe da jeg/vi ønsker et litt mer "avslappet" forhold til prøvingen, litt "det som skjer, det skjer" blitt litt jag rundt det siste månedene. Men, kan være med i gruppen alikevel, gøy å lese å følge med litt, og plutselig sitter spiren:happy090 Kjenner det er så godt å ikke ha det "stresse" om å bli gravid hengende over seg! Redd det skal bli ødeleggende for forholde da det kun er det alt dreier seg om, noe både jeg og han blir veldig lei og sliten av.. Begge ønsker at det skal bli baby (spesielt etter SA) men uten alt maset rundt det.. :love017 Rotete innlegg men håper dere skjønner hva jeg mener

Spent21 - 26år - PP1 (etter SA og kjemisk (?) - B2 - EL usikker - IKM 26/02?
 
Last edited:
Nå nærmer det seg EL hos flere av oss. Er det mange som tester fælt nå? Som temper? Kjenner etter? :cat:
 
Nå nærmer det seg EL hos flere av oss. Er det mange som tester fælt nå? Som temper? Kjenner etter? :cat:

Jeg starter med EL-tester i morgen på CD10 :happy: Ingen antydning til EL-murringer her ennå, men de starter nok snart :p
 
Nå nærmer det seg EL hos flere av oss. Er det mange som tester fælt nå? Som temper? Kjenner etter? :cat:

Er berre CD 10, pleie ikkje begynna å testa før 12, men tok ein test idag for eg føle EL kjem tidigare denne perioden :) har eg rett kjem EL mellom 12 og 14. Er tempen og kroppen som gir meg den følelsen :happy:
 

Vedlegg

  • 20210206_101236.jpg
    20210206_101236.jpg
    50,6 KB · Visninger: 34
Føler el er rett rundt hjørnet. Livmortappen har begynt å bli mykere og er delvis bakovervendt. Antydning til el-slim i dag.

Plasserte fireåringen i dusjen i dag tidlig, så fikk vi tatt en kjapp en imens :woot:
 

Vedlegg

  • 51E303E1-7D5C-410A-90AE-19E0C2ED6F50.jpeg
    51E303E1-7D5C-410A-90AE-19E0C2ED6F50.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 37
Veldig veldig spennende fremover her nå!
Jeg har så mye symptomer. Men det kan være fordi jeg har slutta på pilla for halvannen uke siden. Det strekker og svir på en måte, slik som ligamentsmerter. Jeg promper mye, det stikker litt i puppa noen ganger og er generelt tissatrengt. Dette er vanlige pms og gravidsymptomer hos meg. Jeg er ikke på symptomjakt heller, så dette må jo ha sammenheng med at jeg har slutta på pilla. Så da håper jeg det roer seg snart!!
2.dag i dag uten bortfallsblødning. Er på cd7 hvis jeg tar utgangspunkt i bortfallsblødningens start.
 
En liten forskjell fra i går til i dag, gitt. Er dagens «high» eller «low», tenker dere?
 

Vedlegg

  • 0D80F23E-3957-45B6-8A8A-AEF517D552D9.jpeg
    0D80F23E-3957-45B6-8A8A-AEF517D552D9.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 59
Nå ble jeg litt oppgitt over meg selv - hadde vært ute lenge med jentungen nå og planen var å teste etter EL når jeg kom inn. Gikk på do, og skulle bare sjekke gruppa her etterpå. Daaaa kom jeg på at jeg skulle teste:yuck: Jaja, tar det i ettermiddag da. Har hatt slim i dag, for de interesserte :hilarious:, så håper det betyr at alt går etter planen og det er positiv test i morgen med litt action i kveld:D Spennende tid fremover syns jeg:D
 
En liten forskjell fra i går til i dag, gitt. Er dagens «high» eller «low», tenker dere?

På vei oppover der ja :happy: Hadde en ca tilsvarende den strimmelen der dagen før jeg fikk high (så peak senere på dagen) forrige PP. Da regnet Premom den som 0,49 og low. Jeg har kort LH-topp da.
 
På vei oppover der ja :happy: Hadde en ca tilsvarende den strimmelen der dagen før jeg fikk high (så peak senere på dagen) forrige PP. Da regnet Premom den som 0,49 og low. Jeg har kort LH-topp da.
Ah! Takk for svar! Da blir det mest sannsynlig EL her nå, da! Oioi.. Lurer på om jeg skal ta en i kveld også, for å ha noe å gå på. Men hoppe i høyet gjør vi nok uansett! ;)
 
Men om du har EL idag, ka tid har du IKM då? Kanskje du bikker inn i denne IKM-gruppa likevell eller? :)
Lure litt sjølv på om eg får tidlig EL denne mnd, men er berre synsing utifra tempen :) i tilfelle ryke eg kanskje sjølv ut av gruppa :hilarious: men her e eg jo stuck så ;)

Tror ikm blir senest 20-21 februar, så tipper jeg ryker med en uke siden ikm egentlig var 28 og det er helt på tampen av denne uka :hilarious: Pleier ikke å ha så kort tid mellom mens og el, men det har hendt én gang før. Da ble jeg visst gravid selv om jeg mistet, så er ørlite håpefull for denne runden. Utfordringen ligger i at man ikke rekker å prøve flere dager i forkant :angelic:

Haha du får være med i annen gruppe da og holde fortet her ;) Ikke bare bare dette med hva kroppen bestemmer seg for å gjøre alltid.
 
En liten forskjell fra i går til i dag, gitt. Er dagens «high» eller «low», tenker dere?

De e så individuelt. På CD7 e de nok bittelitt tidlig å begynne å få positiv eller er det vanlig hos deg? Hos meg svinger det. Ka fort være slike tester både før og etter og heilt blenda imellom. Så ville sagt at den er low :)
 
Positiv EL-test! Jeg er litt ny i dette med EL-tester, hvordan fungerer dette? Er det slik at jeg har EL i morgen da? Når kan jeg regne 1dpo?
 

Vedlegg

  • IMG_20210206_174821.jpg
    IMG_20210206_174821.jpg
    20,6 KB · Visninger: 61
Positiv EL-test! Jeg er litt ny i dette med EL-tester, hvordan fungerer dette? Er det slik at jeg har EL i morgen da? Når kan jeg regne 1dpo?

Mest sannsynlig EL i morgen (egget slipper mellom 12 og 48 timer fra positiv test, kan variere. Oftest ca 24 timer etter) og 1 dpo er dagen etter det :happy: Hvis du temper, vil du se at tempen stiger etter EL. Synes det er kjempegreit for å «dobbeltsjekke» mer nøyaktig når EL fant sted :happy:
 
De e så individuelt. På CD7 e de nok bittelitt tidlig å begynne å få positiv eller er det vanlig hos deg? Hos meg svinger det. Ka fort være slike tester både før og etter og heilt blenda imellom. Så ville sagt at den er low :)
Ja, satte den som low :)
Jeg hadde EL tidligere enn jeg trodde sist gang jeg slutta på pilla. Jeg husker ikke hvordan det er, men har iallfall syklus på 27/28 dager, så EL innen cd 13/cd14. Jeg får bare fortsette å teste :)
 
Back
Topp