~IKM uke 49~2017

MiniMe80 - har du lurt oss, eller er det feil at du står med tr under gravid denne uken?? [emoji15] Skal vi sende sjokolade eller jubelhjerter??
Skulle nesten tro jeg var gravid sånn jeg tuller :hilarious: Er TR som har kommet ja. Er vel mest vant til at det er flere under TR enn Gravid så sjekket visst nok ikke at jeg skrev på riktig plass.

Ja, vi kjører på videre. Her kom tr for fullt i natt, så bare å drikke på julebord og kose seg fremover, så får testen være positiv rundt nyttår [emoji2][emoji1374]
Vi gir ikke opp :)

46ebd933b21194be7d4749fb0b4efdc8.jpg

Ja! Endelig var det min tur. Hold deg fast denne gangen vesle venn[emoji7]
Gratulerer:smiley-bounce012

Skulle nesten tro jeg var gravid sånn jeg tuller :hilarious: Er TR som har kommet ja. Er vel mest vant til at det er flere under TR enn Gravid så sjekket visst nok ikke at jeg skrev på riktig plass.

Æsjda, jeg som prøvde å nilese i alle tråder etter hemmelig nytt jeg hadde gått glipp av... [emoji12]. Da sender jeg en [emoji301]️[emoji515] og håper oppføringen under gravid bare var et øyeblikks synskhet med tanke på kommende syklus [emoji1303]

Super innstilling!:D
Jeg skal prøve å kopiere den når tr attakkerer om noen dager....:confused:

Hehe, var nok litt skuffet, men tror knapt det finnes et bedre tidspunkt å ikke være nygravid enn akkurat nå fremover. Alle sosiale sammenhenger man ikke trenger lyve, all mat og drikke man kan nyte, samt ha energi til å styre til jul og stresse på jobb samtidig. Prøøøøver å se det positive i det. Men så har jeg ikke vært prøver noe særlig mer enn et halvt år da... [emoji14]

Hehe, var nok litt skuffet, men tror knapt det finnes et bedre tidspunkt å ikke være nygravid enn akkurat nå fremover. Alle sosiale sammenhenger man ikke trenger lyve, all mat og drikke man kan nyte, samt ha energi til å styre til jul og stresse på jobb samtidig. Prøøøøver å se det positive i det. Men så har jeg ikke vært prøver noe særlig mer enn et halvt år da... [emoji14]

Det er en del fordeler med å kunne spise og drikke alt man ønsker under jula:p Ingen kvalme og andre plager :D

Jeg har prøvd siden mai, og akkurat nå er jeg rimelig nedfor. Helgen fylles med baking, sjokolade, sushi og øl tror jeg, og da må bare neste uke og begynnelsen på ny pp bli bedre:smug:

Back
Topp