Trist å høre at du har mistet, var du langt på vei? [emoji17]Det er slitsomt å ha symptomer og blenda-tester...man tror man begynner å bli gal og overtolker alt
Jeg hadde masse symptomer frem til en uke siden, var kvalm, oppblåst, murringer, reagerte på lukter, svimmel... så ble de brått borte...så jeg tror ikke det er spire hos meg.
Fikk du sen positiv test forrige gang?
Kroppen kan fort oppføre seg annerledes etter en fødsel.. det gjør min etter abort i august.
Skal du ta ny test senere i dag?
Hadde svakt positiv på 14 dpo sist, og hvis egget slapp etter positiv eltest så skal jeg være 15 dpo. nå.. I og med at testen var blenda i dag tidlig, tenker jeg å vente litt og kanskje teste igjen i morgen tidlig eller på onsdag..
Hva med deg, skal du teste i dag? Fremdeles mulighet for spire, siden tr ikke har kommet enda [emoji16]
Håper du kommer til å trives i den nye jobben da, selvom det medførte litt lenger reisevei lønna trekker vel kanskje mer opp en reisevei trekker ned? [emoji383]Nei, nå får det være nok med dårlig samvittighet!
Takk!
Ikke drømmejobben og lenger pendling, men bedre betalt så får være fornøyd med det