~IKM uke 49~2017

Ja, var en strek for lite i regninga. Men trodde jo vi bomma litt på eggløsninga, som kom senere enn antatt, så da ble det drøyt to døgn før og et døgn etter, og det holdt ikke helt inn denne gang. Bedre lykke i jula.
Spottinga har begynt, så da er det bare å satse på uke 1 i stedet [emoji56]
Håper på bedre lykke neste pp :)
Her kom tanta i dag så vi ses i uke 1 :) Tenk om vi kunne starte året med en positiv test da :D

Jeg fikk litt lavere temperatur i dag, så tror jeg ender opp i uke 1 jeg og.
Utrolig kjipt når det virket lovende med masse symptomer...men kanskje det går bedre etter julefeiring og noen fridager:).

Hvordan går det for dere andre?:)

46ebd933b21194be7d4749fb0b4efdc8.jpg

Ja! Endelig var det min tur. Hold deg fast denne gangen vesle venn[emoji7]

Mannen har trodd hele dagen at det var kontrollstreken som var babystrek, og skjønte jo ikke hvorfor jeg spurte om han klarte å skimte streken [emoji14] Han ble ikke imponert når jeg påpekte at det var den svake streken som var babystrek :hilarious: Får håpe streken er sterkere imorgen, så han og kan tro på at det er spire i magen [emoji813]red
Samme har skjedd her [emoji23]

Sniker fra ikm uke 52.

Gledelig å se at det er så mange som har prøvd lenge som har fått positive tester i denne gruppa :happy:

MiniMe80 - har du lurt oss, eller er det feil at du står med tr under gravid denne uken?? [emoji15] Skal vi sende sjokolade eller jubelhjerter??

Håper på bedre lykke neste pp :)
Her kom tanta i dag så vi ses i uke 1 :) Tenk om vi kunne starte året med en positiv test da :D

Ja, vi kjører på videre. Her kom tr for fullt i natt, så bare å drikke på julebord og kose seg fremover, så får testen være positiv rundt nyttår [emoji2][emoji1374]

Back
Topp