Tuusen takk!! Ja, nå kommer de nok på rekker de neste dageneGratulerer!!
Vi trenger mange fine streker denne uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuusen takk!! Ja, nå kommer de nok på rekker de neste dageneGratulerer!!
Vi trenger mange fine streker denne uken
GratulererTror ikke det er noe tvil her lenger! Får bare håpe spiren klorer seg fast helt til august nå!!️ har mistet to ganger
Beklager, trodde jeg hadde skrevet deg på lista. Nå er det gjort hvertfallJeg ser forresten at jeg ikke står med på listen
Snart3.e?, B3- pp3(etter abort i august) el ca 23/11- Ikm 10/12
Beklager, trodde jeg hadde skrevet deg på lista. Nå er det gjort hvertfall
Hvordan går det med dere som hadde IKM på mandag og i dag?
Gode tegn da!Ingen TR her. Ingen symptomer på at hun kommer heller. Har en støl følelse i magen, og litt vondt i korsryggen. Pleier ikke ha det. Må få kjøpt meg en test i morgen. Krysser fingrene for spire. Er tross alt første periode med alt av vitamintilskudd jeg trengte. Kanskje det har gitt utslag [emoji16]
EL testen kan også slå ut om man er gravid (hvis det er for tidlig at g-testen kan vise positiv) eller om TR er på vei.
IKM i dag. Blenda graviditetstest, men positiv EL test? Forvirret. Kanskje EL ikke klarte å fullføre sist, men prøver igjen nå? Fader altså, passer så innmari dårlig [emoji53]
Gode tegn Håper det er en spire på degIngen TR her. Ingen symptomer på at hun kommer heller. Har en støl følelse i magen, og litt vondt i korsryggen. Pleier ikke ha det. Må få kjøpt meg en test i morgen. Krysser fingrene for spire. Er tross alt første periode med alt av vitamintilskudd jeg trengte. Kanskje det har gitt utslag [emoji16]
Så kjedelig... Lykke til i neste pp!Tr kom i dag lykke til dere andre!! Og gratulerer til alle gravide
Håper du snart får en mageboer. Lykke til i neste pp!Tr kom idag akkurat på dagen![emoji21] Å nå begynner jeg å bli utålmodig!! Ønsker meg bare en mageboer til jul[emoji173] Lykke til, til dere andre og gratulerer til dere gravide[emoji173]
Tr kom i dag lykke til dere andre!! Og gratulerer til alle gravide
Tr kom idag akkurat på dagen![emoji21] Å nå begynner jeg å bli utålmodig!! Ønsker meg bare en mageboer til jul[emoji173] Lykke til, til dere andre og gratulerer til dere gravide[emoji173]
Ser streken9 dpo idag, det er ikke bare jeg som er blirt gal? Dere ser dette dere og, sant?