~IKM uke 49~2017

Jeg ser forresten at jeg ikke står med på listen:)

Snart3.e?, B3- pp3(etter abort i august) el ca 23/11- Ikm 10/12

Negativ test i dag også, venter på TR..

Jeg ser forresten at jeg ikke står med på listen:)

Snart3.e?, B3- pp3(etter abort i august) el ca 23/11- Ikm 10/12
Beklager, trodde jeg hadde skrevet deg på lista. Nå er det gjort hvertfall :)

6b65804266b4b67b416a4d834dd9894c.jpg

IKM i dag. Blenda graviditetstest, men positiv EL test? Forvirret. Kanskje EL ikke klarte å fullføre sist, men prøver igjen nå? Fader altså, passer så innmari dårlig [emoji53]

Hvordan går det med dere som hadde IKM på mandag og i dag?

Ingen TR her. Ingen symptomer på at hun kommer heller. Har en støl følelse i magen, og litt vondt i korsryggen. Pleier ikke ha det. Må få kjøpt meg en test i morgen. Krysser fingrene for spire. Er tross alt første periode med alt av vitamintilskudd jeg trengte. Kanskje det har gitt utslag [emoji16]

Ingen TR her. Ingen symptomer på at hun kommer heller. Har en støl følelse i magen, og litt vondt i korsryggen. Pleier ikke ha det. Må få kjøpt meg en test i morgen. Krysser fingrene for spire. Er tross alt første periode med alt av vitamintilskudd jeg trengte. Kanskje det har gitt utslag [emoji16]
Gode tegn da!

6b65804266b4b67b416a4d834dd9894c.jpg

IKM i dag. Blenda graviditetstest, men positiv EL test? Forvirret. Kanskje EL ikke klarte å fullføre sist, men prøver igjen nå? Fader altså, passer så innmari dårlig [emoji53]
EL testen kan også slå ut om man er gravid (hvis det er for tidlig at g-testen kan vise positiv) eller om TR er på vei.

Gode tegn :) Håper det er en spire på deg :)
Første måneden jeg prøvde noe ekstra ble jeg gravid.

Tr kom idag akkurat på dagen![emoji21] Å nå begynner jeg å bli utålmodig!! Ønsker meg bare en mageboer til jul[emoji173] Lykke til, til dere andre og gratulerer til dere gravide[emoji173]

Tr kom idag akkurat på dagen![emoji21] Å nå begynner jeg å bli utålmodig!! Ønsker meg bare en mageboer til jul[emoji173] Lykke til, til dere andre og gratulerer til dere gravide[emoji173]
Håper du snart får en mageboer. Lykke til i neste pp!

Det var dårlige nyheter:(
Kan hende det begynner å vokse en liten spire rundt juletider da:)

Back
Topp