~IKM uke 49~2017

Her har jeg begynt å spotte så da er det vel egentlig bare å forberede ny pp.

IKM på fredag og negativ test i morges her :( Er 10 DPO så begynner å miste håpet... Jeg skal på julebord på fredag med jobb. Hadde dere tatt litt alkohol om testen var negativ og dere fikk mens? Hvordan er jeg sikker på at det er mens og ikke festebloding/spotting? :(

7696E523-3CF5-4B29-91C5-7A903D91C75B.jpeg
Trodde jeg ikke tilhørte denne gruppa, men nå har jeg fått positiv digital 1-2, så sett meg gjerne opp på lista over gravide :)
Mmjf - Prøver 1,5år(pp ute av telling) - B1 - EL enten 24,25 eller 26 NOV - ikm 8, 9 eller 10 DES
Mest sannsynlig 11 eller 12 dpo i dag :)

IKM på fredag og negativ test i morges her :( Er 10 DPO så begynner å miste håpet... Jeg skal på julebord på fredag med jobb. Hadde dere tatt litt alkohol om testen var negativ og dere fikk mens? Hvordan er jeg sikker på at det er mens og ikke festebloding/spotting? :(

Hvis testen er helt negativ til fredagen så hadde jeg nok tatt meg et glass eller to. :-)

Hadde nok også drukket vin. Jeg fikk positiv test på søndag, mn drakk litt vin på julebordet på fredag. Viktig å slappe av med prøvingen har jeg prøvd å la være mitt motto:):D men ville ha testet samme dag:)

Vis vedlegget 238153 Trodde jeg ikke tilhørte denne gruppa, men nå har jeg fått positiv digital 1-2, så sett meg gjerne opp på lista over gravide :)
Mmjf - Prøver 1,5år(pp ute av telling) - B1 - EL enten 24,25 eller 26 NOV - ikm 8, 9 eller 10 DES
Mest sannsynlig 11 eller 12 dpo i dag :)
Gratulerer :)

Her har alle symptomene blitt borte over natta....så tror det blir tr denne pp og:(
IKM er på søndag, og venter bare på tidlig tester som forhåpentligvis kommer i posten i morgen.

Hvordan er det med symptomer for dere andre? Mye,lite, ingenting?

Kan skrive meg opp på ikke gravid. Ny EL i dag, og hopper dermed videre til IKM uke 51 [emoji849]

Her har alle symptomene blitt borte over natta....så tror det blir tr denne pp og:(
IKM er på søndag, og venter bare på tidlig tester som forhåpentligvis kommer i posten i morgen.

Hvordan er det med symptomer for dere andre? Mye,lite, ingenting?

Ikke et eneste symptom her, 8 dpo. Har vært litt emosjonell men det kan jo være noe annet. Og bare negative tester.. Kan egget feste seg så sent som 8 dpo? Har lest at ananas kan hjelpe på det så spiser masse av det nå i tilfelle [emoji87]

Last edited:
Ikke et eneste symptom her, 8 dpo. Har vært litt emosjonell men det kan det jo være noe annet. Og bare negative tester.. Kan egget feste seg så sent som 8 dpo? Har lest at ananas kan hjelpe på det så spiser masse av det nå i tilfelle [emoji87]

Negative tester 8 dpo er helt normalt, og jeg tror jeg lest et sted at det tar 2-10 dager for egget å feste seg...men det kan kanskje noen andre mer om?:wacky:

Ingen mens enda, men nærmer seg. Tipper i morgen. Negativ test i går og myke pupper igjen... Utrolig bortkasta med kjempeømme bryster i to uker! ☹️
Veldig bortkasta...
Kjedelig at det ikke ser ut til at det går rett vei.

Mannen har trodd hele dagen at det var kontrollstreken som var babystrek, og skjønte jo ikke hvorfor jeg spurte om han klarte å skimte streken :p Han ble ikke imponert når jeg påpekte at det var den svake streken som var babystrek :hilarious: Får håpe streken er sterkere imorgen, så han og kan tro på at det er spire i magen :Heartred

Veldig bortkasta...
Kjedelig at det ikke ser ut til at det går rett vei.

Ja, var en strek for lite i regninga. Men trodde jo vi bomma litt på eggløsninga, som kom senere enn antatt, så da ble det drøyt to døgn før og et døgn etter, og det holdt ikke helt inn denne gang. Bedre lykke i jula.
Spottinga har begynt, så da er det bare å satse på uke 1 i stedet [emoji56]

Back
Topp