Amandaa11
Forumet er livet
Wow, fantastisk [emoji173][emoji173][emoji173]Har puls på ca tusen nå [emoji173]️[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, fantastisk [emoji173][emoji173][emoji173]Har puls på ca tusen nå [emoji173]️[emoji7]
Ser streken fintLitt sterkere strek idag, så noe er d her også. Håper såå inderlig testene blir sterkere i løpet av uken og at det klorer seg fast!![emoji5]️ Dere ser streken dere også? Greit å få en bekreftelse på at det ikke bare er meg, hehe Lykke til, til dere andre som skal teste på morgenen
Lurer på om jeg ser noe svakt? Har du et litt bedre bilde?
Ser her også! Prøv deg på en a1 imorgen feksNy test idag tidlig. 25 mlU/ml og 13 dpo.. Krysser virkelig fingrene nå!! Kanskje skal kjøpe en mer sensitiv test også??
Ånei!Svaaaak positiv clearblue i dag, og mensen nå. Så kjipt!
Vet ikke om det er så mye bedre men et annet bilde hvertfall. Ser at kameraet ikke fokuserte skikkelig.Lurer på om jeg ser noe svakt? Har du et litt bedre bilde?
Gratulerer så mye! Det var en sterk og tydelig testSe her da! Kjøpte en 10mlU/ml test..
Se her da! Kjøpte en 10mlU/ml test..
Gratulerer [emoji3]Se her da! Kjøpte en 10mlU/ml test..
Ser noe derVet ikke om det er så mye bedre men et annet bilde hvertfall. Ser at kameraet ikke fokuserte skikkelig.
Vis vedlegget 237950
Gratulerer [emoji173][emoji173]Se her da! Kjøpte en 10mlU/ml test..
Se her da! Kjøpte en 10mlU/ml test..
Takk allesammen!! Usikker som jeg er så kjørte jeg på en digital også..
ser noe der jaTestene fra i kveld. Er jo noe her hvertfall! Vis vedlegget 237925
GratulererHar puls på ca tusen nå [emoji173]️[emoji7]
GratulererLitt sterkere strek idag, så noe er d her også. Håper såå inderlig testene blir sterkere i løpet av uken og at det klorer seg fast!! Dere ser streken dere også? Greit å få en bekreftelse på at det ikke bare er meg, hehe Lykke til, til dere andre som skal teste på morgenen
GratulererJeg kan settes på gravid positiv digital 1.12