~IKM uke 49~2017

Litt sterkere strek idag, så noe er d her også. Håper såå inderlig testene blir sterkere i løpet av uken og at det klorer seg fast!!☺️ Dere ser streken dere også? Greit å få en bekreftelse på at det ikke bare er meg, hehe:D Lykke til, til dere andre som skal teste på morgenen:)
Ser streken :)

11dpo, ny test tatt. Tror den er blenda, men ingenting er over enda :)

98823256-9295-4DC7-B42C-3B64907E2B78.jpeg

Så gøy at flere begynner å få postive tester!
emoji7.png

Jeg er enten 7 eller 5 dpo idag, håper på 7, men tror egentlig 5
emoji28.png

Veldig vonde og større pupper, litt stikninger nederst i magen og mye tynn og hvit utflod. Men ømme pupper og stikning i magen hadde jeg ettet forrig el og, så det legger jeg ingenting i. Har et altfor lite gtestlager, så vil ikke brenne av noen enda. Har derimot en haug av el-tester så jeg tok en, og den var en del sterkere enn før helga. Men har nå lest at de kan bli sterkere både pga. spire og tr, så ga meg ikke så mye håp
emoji87.png
Prøver meg på første test tirsdag
emoji16.png
d497c6dcc2fa445ff3bf432439273ee2.jpg

Mine så slik ut 7dpo og dagen etter teatet jeg positivt. Meeen. ...det er jo i individuelt h
Litt sterkere strek idag, så noe er d her også. Håper såå inderlig testene blir sterkere i løpet av uken og at det klorer seg fast!!☺️ Dere ser streken dere også? Greit å få en bekreftelse på at det ikke bare er meg, hehe:D Lykke til, til dere andre som skal teste på morgenen:)
Yes!!!!

Nok en blenda på meg. Har null g-symptomer. Livmorstappen kjennes litt åpen ut og ligger lavt, som den pleier rett før tr.

4DPO, kanskje 5. Tempe charten er litt usikker på når EL var. Bytter litt fram og tilbake. Spennende tider i vente. Har blitt gravid 2 ganger på samme mnd før. Om det klaffer denne PP har jeg termin på bursdagen til størstemann så håper litt ekstra denne gangen. Tempen holder seg høy og jeg fryser som jeg aldri har gjort før. Ellers ingen spesielle symptomer. Har ikke bestilt noen tester ennå. Prøver å drøye det slik at ikke testingen begynner for tidlig xsmile9 så kjekt med de som har fått positive tester!! Gratulerer til dere alle!

Når begynner dere å teste? Jeg har IKM på fredag. Skal prøve å holde meg med å teste fremt til onsdag.
Tenkte å vente til fredag, hvis jeg klarer (fingers crossed) Forrige gang jeg var gravid, testet jeg svaakt positivt på ikm(13/14 dpo) [emoji85]. Sååe måtte denne uka gå fort!

Edit: tegn som forsvant -.-'

Last edited:
4DPO, kanskje 5. Tempe charten er litt usikker på når EL var. Bytter litt fram og tilbake. Spennende tider i vente. Har blitt gravid 2 ganger på samme mnd før. Om det klaffer denne PP har jeg termin på bursdagen til størstemann så håper litt ekstra denne gangen. Tempen holder seg høy og jeg fryser som jeg aldri har gjort før. Ellers ingen spesielle symptomer. Har ikke bestilt noen tester ennå. Prøver å drøye det slik at ikke testingen begynner for tidlig xsmile9 så kjekt med de som har fått positive tester!! Gratulerer til dere alle!
Spennende!!!!

Back
Topp